SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Lekker! ik heb na vanavond ook vakantie, en gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
Zo. Vakantie en jarig. Wat wil je nog meer
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
Die Sennheiser zuigt.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Lon3 het volgende:
@Tism Volgens mij denken de verkopers aan je! Weer een dag aanbiedig met koptelefoon. Dit keer de digitale draadloze set van sennheiser! check dit: http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Ook wel maar zolang de voorraad strekt. Dus weet niet of je al naar de media markt bent geweest om te vergelijken.
Tis en blijft een draadloze koptelefoon..quote:
quote:
quote:Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Daarom = kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Tis en blijft een draadloze koptelefoon..
Ja, goedemorgen..quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Lon3 het volgende:
@Tism Volgens mij denken de verkopers aan je! Weer een dag aanbiedig met koptelefoon. Dit keer de digitale draadloze set van sennheiser! check dit: http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Ook wel maar zolang de voorraad strekt. Dus weet niet of je al naar de media markt bent geweest om te vergelijken.
Draadloos is altijd kutter. iig analoog. Maar op de een of andere manier versturen deze modellen het signaal digitaal waardoor er geen verlies van kwaliteit mag voorkomen. (volgens definitie van digitaal dan he). Heb het zelf nog niet kunnen horen of daar daadwerkelijk een verschil in zit.quote:
Ook een iBood actie?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn verjaardagscadeautje wat ik voor mezelf gekocht heb.
WTF is een onkyo?..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn verjaardagscadeautje wat ik voor mezelf gekocht heb.
Nope, daar was ik telaatquote:
Die draaien ze toch niet..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar even een plaatje aangevraagd voor serious request.
met 3xS tochquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
vosss is met dubbel s natterman, maar toch bedankt
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
aan t werkquote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vent bellen,hele dag in bed met muziek aan, party hard
Gezeur is als een fohn. Alles droog ineens bam.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:29 schreef sproetjes het volgende:
heb em gezegd dat ie wist dat t laat zou worden, dus dat t zijn keuze was, en dat ie beter een andere keer (vanavond ofzo) kon komen als ik niet hoefde te werken, als ie daar problemen mee had
was ie t mee eensmoet geen gezeur hebben
Ook goedquote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef vosss het volgende:
er zijn zoveel bitchende vrouwen, ze moeten toch IETS doen om zich te verwerenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer bitchen mannen zoveel sowieso?
dacht dat mannen alles uit hun handen lieten vallen voor seksvquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer bitchen mannen zoveel sowieso?
Dat was vroeger. Toen ze je ook nog over hun schouder gooiden en de grot in sleepten aan je haren. Goede oude tijd.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dacht dat mannen alles uit hun handen lieten vallen voor seksv
Nog niet misschien dat ik een fles bier uit mn handen laat vallen voor seks.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dacht dat mannen alles uit hun handen lieten vallen voor seksv
NOT in my world!..quote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef friekin_ het volgende:
Tegenwoordig gaat het om wenkbrauwen epileren, gel en gevoelens
Ik krab ook nog aan mijn bilnaad. dat ben je vergeten!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Toen ze je ook nog over hun schouder gooiden en de grot in sleepten aan je haren. Goede oude tijd.
Tegenwoordig gaat het om wenkbrauwen epileren, gel en gevoelens
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik krab ook nog aan mijn bilnaad. dat ben je vergeten!
Nou jah boeren... daar ben ik niet heel goed in. maar daarmee compenseert Little_Miss_Naughty mij goedquote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
Boerende mannen met baardjes.
Die wil ik wel met je delen.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:41 schreef sproetjes het volgende:
als we het dan toch over baardjes hebben doe me dan
[ afbeelding ]
Nee. Rotkop.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:46 schreef sproetjes het volgende:
of deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ga dan maar niet naar buiten anders slip je nog wegquote:
*Sop *sop!..quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef sproetjes het volgende:
zal veilig binnen blijven zitten op mn stoel
Waarom zie ik nu spongebob squarepants die in dat bad beland in de intro?quote:
Wie..quote:Op donderdag 23 december 2010 14:00 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu spongebob squarepants die in dat bad beland in de intro?
Hoe oud ben jij? die gele spons welke zo een hype is geweest. Tekenfilm serie die zorgt voor debiele kinderen...quote:
Zou ut?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:24 schreef sproetjes het volgende:
was jij nu niet malibu_king ofzo?
Dan is het de hoogste tijd om je scherm een schoon te maken!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef nattermann het volgende:
Wat doen godverdomme al die rimboesprinters op mijn beeldscherm.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan is het de hoogste tijd om je scherm een schoon te maken!
Da's een begin. Bij mij nog net geen 20 jaar niet geschorenquote:Op donderdag 23 december 2010 13:42 schreef Lon3 het volgende:
Heb mij ook al de hele week niet geschoren....
Ik heb ook zeker sinds mijn 18de of zo een baard, maar andere delen van mijn gezicht wil ik toch wel bij scheren zodat het wat netter uit zietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Da's een begin. Bij mij nog net geen 20 jaar niet geschoren.
OK, de tondeuse gaat er nog wel eens overheen, om het niet te lang te laten worden (wat te lang is hangt van de buitentemperatuur af).quote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker sinds mijn 18de of zo een baard, maar andere delen van mijn gezicht wil ik toch wel bij scheren zodat het wat netter uit ziet
ja precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
OK, de tondeuse gaat er nog wel eens overheen, om het niet te lang te laten worden (wat te lang is hangt van de buitentemperatuur af).
Mooi is dat altijdquote:Op donderdag 23 december 2010 15:55 schreef huize het volgende:
Geweldigzo een petje golf rijder die niet vooruit komt. Simple ziel en maar gas geven haha
Ik moet dadelijk ook eens naar huis proberen te glibberenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef sproetjes het volgende:
haha die situaties had ik maandag op de sportschool, tijdens mn spinningles een leuk uitzicht van alle auto's die probeerde van de parkeerplaats af te komen, maar daar 20 minuten over deden
Mij nog nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef sproetjes het volgende:
nr begint me juist te irriteren nu
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:00 schreef huize het volgende:
Als ik nu nog in de kroeg werkte zou ik de pui even opengooien en de speakers knallen. Simpel maar ozo lekker liedje.
Klinkt niet overtuigend genoeg, details wil ik hebben. Hoeveel standjes, hoe vaak, hoelang, beffen op de schaal van 1 tot 10, penismaat, tuutje of duitse helm?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
trouwens ik heb de vorige TT net even eer aan gedaan
oh en friek: hij mag nog een keer terugkomen om te misbruiken, heeft zn gemiep van gisteren dubbel en dwars goedgemaakt
Hij doet wel elke keer zn nick eer aanquote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:
ik blijf me dood lachen om de nickname "KingMalibu"
Im a creeeeeepquote:
btw rood of blauw?quote:
Nice!quote:
Pussy !quote:Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef sproetjes het volgende:
kun je zien dat ik niets meer gewend ben.. heb t al warm na 1 glas liquor 43
Ik ga aan het bier. Van wijn word ik misselijkquote:Op donderdag 23 december 2010 20:43 schreef sproetjes het volgende:
ben niks meer gewend
word nog wat als we 7 januari gaan zuipen
ik lig sowieso al snel om van die wijn bij de mondi
eerder in dit topic was 't nog malibu?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef sproetjes het volgende:
denk dat ik ook aan t bier ga, en tequila ofzo
ja hey dat claimde jij toenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef huize het volgende:
Zolang jij nog steeds denkt dat het een paar bier waren
dat was met nieuwjaar schatquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
eerder in dit topic was 't nog malibu?
die drank doet je echt geen goed..
Ga eens een keer naar een goeie boer (Berns in heerlen heeft em) en koop eens een fles zenato ripassa. Daarna mag je me bedanken.quote:
Ga eens snel van fok af dan!quote:
Ik schrijf het even opquote:Op donderdag 23 december 2010 20:50 schreef huize het volgende:
[..]
Ga eens een keer naar een goeie boer (Berns in heerlen heeft em) en koop eens een fles zenato ripassa. Daarna mag je me bedanken.
Voor een rode wijn voor tussendoor niet meer dan een euro of 10 per fles (die ik meestal drink liggen rond de 6 a 7 euro), voor een speciale gelegenheid mag het wel wat meer zijnquote:
dat had ik wel verwacht, ik word bijna 30 dat is speciaal genoeg dus misschien verwen ik mezelf wel ff danquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef huize het volgende:
Hmm die ripassa moet je dan maar voor een speciale gelegenheid bewaren.
Die ripassa is meen ik eits van 18 euro. Als je je echt wilt verwennen neem je een amarone meequote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat had ik wel verwacht, ik word bijna 30 dat is speciaal genoeg dus misschien verwen ik mezelf wel ff dan
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
misschien verwen ik mezelf wel ff dan
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Net even bij het glazen huis geweest.
..quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Zei iemand daar het glazen huis?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Werk zequote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef nattermann het volgende:
Laatste nachtdienst van de week. FOK!kertjes, niet te veel zuipen hè.
Tot morgen
HELLOOOOOOOOOOquote:
quote:
oh it really does ..quote:Op donderdag 23 december 2010 22:11 schreef huize het volgende:
Ik weiger te klikken. It might kill my buzz.
TRUSTE MATTIEEEEEquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
true enzo
ik ga slapen matties![]()
morgen gaat de wekker om 5.15 enzo..
trusten neger boks auwequote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
true enzo
ik ga slapen matties![]()
morgen gaat de wekker om 5.15 enzo..
hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef huize het volgende:
daarom geen click van mij![]()
voor mn buzz
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef huize het volgende:
daarom geen click van mij![]()
voor mn buzz
quote:
weet ikquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef sproetjes het volgende:
eeehm lieverd is t niet face down ass up?
Werkt net zo goed!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef huize het volgende:
goed nog een gouwe ouwe.
Met herinneringen aan een oud huisgenoot die zich heeft opgehangen. Werd helemaal gek van em met zn constant remixen van deze track maar et was een goeie kerel
je weet niet eens hoe ik er uit ziequote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef huize het volgende:
Ha ik zie het nu helemaal voor me. Nikie met dr haren strak en in dr cavello
En die is al minstens 4 jaar oudquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef huize het volgende:
Je hebt 1 foto in je fobo...van lekker ver weg dus nee
quote:
Nee niet meer die plaatquote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef huize het volgende:
[..]
HELLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW![]()
Ik wil 'm best voor je vervenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb vandaag een trui gekregen maar de kleuren zijn zwart en bruin
Doe jij eerst maar je fobo updatenquote:
Nein mann.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:33 schreef huize het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar je fobo updaten
Hete !quote:Op donderdag 23 december 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
boh was vroeger een kouwkleun maar ik heb ijskrachten ofzo gekregen... 19 graden en superheet
Oeh spannendquote:Op donderdag 23 december 2010 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schiet vuurballen uit mijn vuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |