SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Lekker! ik heb na vanavond ook vakantie, en gefeliciteerd man.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
Zo. Vakantie en jarig. Wat wil je nog meer
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
Die Sennheiser zuigt.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Lon3 het volgende:
@Tism Volgens mij denken de verkopers aan je! Weer een dag aanbiedig met koptelefoon. Dit keer de digitale draadloze set van sennheiser! check dit: http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Ook wel maar zolang de voorraad strekt. Dus weet niet of je al naar de media markt bent geweest om te vergelijken.
Tis en blijft een draadloze koptelefoon..quote:
quote:
quote:Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Daarom = kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:08 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Tis en blijft een draadloze koptelefoon..
Ja, goedemorgen..quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Lon3 het volgende:
@Tism Volgens mij denken de verkopers aan je! Weer een dag aanbiedig met koptelefoon. Dit keer de digitale draadloze set van sennheiser! check dit: http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Ook wel maar zolang de voorraad strekt. Dus weet niet of je al naar de media markt bent geweest om te vergelijken.
Draadloos is altijd kutter. iig analoog. Maar op de een of andere manier versturen deze modellen het signaal digitaal waardoor er geen verlies van kwaliteit mag voorkomen. (volgens definitie van digitaal dan he). Heb het zelf nog niet kunnen horen of daar daadwerkelijk een verschil in zit.quote:
Ook een iBood actie?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn verjaardagscadeautje wat ik voor mezelf gekocht heb.
WTF is een onkyo?..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:18 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn verjaardagscadeautje wat ik voor mezelf gekocht heb.
Nope, daar was ik telaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |