abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90328283
Er zijn hierover al eens topics geweest zag ik, maar die zijn allemaal zou oud als de weg naar Rome. Dus een nieuw topic;

Wat ik me afvraag is: regelmatig roepen mannen en vrouwen dat mannen op de eerste date alleen seksen als het geen relatiemateriaal is, of dat de kans op relatie afneemt bij seksen op de eerste date. Mijn ervaring is eerlijk gezegd anders.

Dus mijn vraag: hoeveel mannen willen nu écht geen seks op de eerste date als het potentieel relatiemateriaal is? En: waaróm niet?

En aan de vrouwen: wel/geen seks op de eerste date?

om eerlijk te zijn had ik me tot voor kort niet eens gerealiseerd dat seks op de eerste date nog zo'n 'issue' was...
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_90328497
Het is precies zo'n groot issue als je het er zelf van maakt. Als je een super leuk eerste date hebt kan het toch een geweldige afsluiter zijn...

Gedoe hier altijd over.
pi_90328702
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 05:05 schreef cinnamon_M het volgende:

om eerlijk te zijn had ik me tot voor kort niet eens gerealiseerd dat seks op de eerste date nog zo'n 'issue' was...
Dit dus. Toevallig een poosje geleden dat een collega helemaal verbaasd was dat er iemand bij mij bleef slapen. Voor haar was dat echt ondenkbaar tenzij ze toch al voor een redelijke tijd een relatie had. Nou ga ik zeker niet bewust wachten tot ik een relatie met iemand heb, maar misschien zou ik het eens wat vaker een paar dates moeten rekken.

En terwijl ik dit typ snap ik weer eigenlijk niet waarom ik zou wachten, als het een goede avond was en een tof persoon dan vind ik het wel leuk eigenlijk.
  donderdag 23 december 2010 @ 07:02:38 #4
329287 Wickyleaks
Wat doooooooeeeeee je?
pi_90328801
Lekker belangrijk.... als je sex wilt op eerste date dan doe je het gewoon, wil je dat niet dan doe je dat niet. Als je sex op 3e date hebt oid dan zegt dat ook niet of iemand relatie waardig is
pi_90328965
Zijn er mannen die op de eerste date geen sex willen? Kan het me niet voorstellen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90328989
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef DroogDok het volgende:
Zijn er mannen die op de eerste date geen sex willen? Kan het me niet voorstellen.
Die zijn er zat, anders had je alleen maar Keith Bakkertjes :')
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_90329104
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Die zijn er zat, anders had je alleen maar Keith Bakkertjes :')
:D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 23 december 2010 @ 08:31:36 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90329568
Denk je nou echt, dat als een man een geweldige date heeft gehad met een vrouw, hij er echt veel meer in ziet, hij haar zal laten staan wanneer ze vraagt of hij mee naar boven wilt komen?

Wat hier doorgaans bedoelt wordt, is dat een gemakkelijk meisje, zeg maar dat je twee drankjes geeft een complimentje en dan mag neuken geen relatie materiaal is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90332345
Er zijn weinig mannen die een vrouw af gaan wijzen als zij seks wilt na de eerste date, relatiemateriaal of niet. Het gaat erom of ze ervan uitgaan dat ze seks gaan krijgen of niet. Uit mijn ervaring gaan de mannen die je echt willen leren kennen geen hints geven om na de date nog even seks te hebben.

Als ik de jongen echt leuk vind zou ik op de eerste date geen seks hebben want dan vind ik het op de een of andere manier toch de waardevol. Als het een twijfelgeval is en je giet er wat alcohol bij dan misschien wel.
pi_90338628
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:32 schreef Sofia90 het volgende:
Er zijn weinig mannen die een vrouw af gaan wijzen als zij seks wilt na de eerste date, relatiemateriaal of niet. Het gaat erom of ze ervan uitgaan dat ze seks gaan krijgen of niet. Uit mijn ervaring gaan de mannen die je echt willen leren kennen geen hints geven om na de date nog even seks te hebben.
Mmm tja, uit mijn ervaring wel, althans, met al mijn relatie-partners (op de 1e na, toen waren we ook beiden nog maagd) ben ik op de eerste date het bed in gedoken. En dat was zeker niet altijd mijn initiatief (eerder andersom).

Of ze zijn allemaal toch achteraf van gedachten veranderd :o

quote:
En terwijl ik dit typ snap ik weer eigenlijk niet waarom ik zou wachten, als het een goede avond was en een tof persoon dan vind ik het wel leuk eigenlijk.
Ja, dat is mijn insteek eigenlijk ook een beetje. Als het nou leuk is, en je hebt er allebei zin in... why not?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_90338767
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 06:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit dus. Toevallig een poosje geleden dat een collega helemaal verbaasd was dat er iemand bij mij bleef slapen. Voor haar was dat echt ondenkbaar tenzij ze toch al voor een redelijke tijd een relatie had. Nou ga ik zeker niet bewust wachten tot ik een relatie met iemand heb, maar misschien zou ik het eens wat vaker een paar dates moeten rekken.

Verbaast me niks, je probeerde mij na 1 zin al uit de kleren te krijgen :P
Wel leuke actie.
pi_90345632
Maakt echt geen verschil voor mij. Heb leuke relaties gehad bij wie het is begonnen met sex op de eerste date en ik heb leuke relaties gehad met vrouwen waar ik pas na een tijdje sex mee had. Zegt imho helemaal niks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_90346502
Om seks op de eerste date zou ik haar niet afwijzen, maar ik moet ook weer niet de indruk krijgen dat ik echt een slet getroffen heb, want dat brengt mij wel goed aan het twijfelen.
Of ze er wel 100% achter staat, ect.
En of ik niet gewoon "nummer 35" ben en wel echt "de hare".

Dus ik zou zeggen dat seks op de eerste date prima is, maar wel "gepast" moet zijn.
Na een geweldig afspraakje? Sure.
Na net een uurtje in de kroeg te zijn, jezelf volgegoten te hebben, het bed in te duiken? Nee, dankje.
Ik doe mijn best.
pi_90350795
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:18 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mmm tja, uit mijn ervaring wel, althans, met al mijn relatie-partners (op de 1e na, toen waren we ook beiden nog maagd) ben ik op de eerste date het bed in gedoken. En dat was zeker niet altijd mijn initiatief (eerder andersom).

Of ze zijn allemaal toch achteraf van gedachten veranderd :o

Ik denk ook wel dat het voor iedereen verschilt en er eigenlijk geen vaste regels voor zijn. Als het voor jou alleen maar goed uitpakt waarom ook niet maar je kan ook bij iemand terecht komen die je na die ene date niet meer zo interessant vindt om verder tijd en moeite in te steken en dan voel je je behoorlijk kut als je wel met hem het bed hebt gedeeld en hem wel erg leuk vindt.
pi_90354735
Ik zou niet eens een relatie overwegen met iemand die daar uberhaupt een issue van maakt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90355046
Als een man vindt dat ik seks tegen moet werken ondanks dat ik hem geweldig vind, is ie blijkbaar toch mijn type niet.
  donderdag 23 december 2010 @ 19:15:19 #17
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355130
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:13 schreef Dipkip het volgende:
Als een man vindt dat ik seks tegen moet werken ondanks dat ik hem geweldig vind, is ie blijkbaar toch mijn type niet.
Nogmaals, zijn er nou echt mannen die daar een punt van maken wanneer de vrouw daadwerkelijk relatie materiaal is?
er is een verschil tussen een vrouw die tegemakkelijk over komt en een vrouw die gewoon hartstikke leuk is en een leuke avond op een speciale manier wilt afsluiten....
pi_90355267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
Nogmaals, zijn er nou echt mannen die daar een punt van maken wanneer de vrouw daadwerkelijk relatie materiaal is?
Heb ik nooit meegemaakt. Die waarmee ik het deed werden allemaal relaties. En niet van twee weken ofzo. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel kreeg dat de man daarop uit was, en toen heb ik vriendelijk bedankt voor het eten en ben ik m gesmeerd. Ook al was de man nog steeds aantrekkelijk, ik voelde gewoon dat het niet goed zat, dat hij met een andere insteek die avond in ging dan ik. Misschien was dat dan wel het soort man wat achteraf dan zegt dat de vrouw te makkelijk was blabla? Het soort wat doet alsof ze een relatie willen en je compleet naar de mond praat maar na de seks ineens doen alsof jij je druipend in hun schoot hebt geworpen?
  donderdag 23 december 2010 @ 19:19:29 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355311
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb ik nooit meegemaakt. Die waarmee ik het deed werden allemaal relaties. En niet van twee weken ofzo. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel kreeg dat de man daarop uit was, en toen heb ik vriendelijk bedankt voor het eten en ben ik m gesmeerd. Ook al was de man nog steeds aantrekkelijk, ik voelde gewoon dat het niet goed zat, dat hij met een andere insteek die avond in ging dan ik. Misschien was dat dan wel het soort man wat achteraf dan zegt dat de vrouw te makkelijk was blabla? Het soort wat doet alsof ze een relatie willen en je compleet naar de mond praat maar na de seks ineens doen alsof jij je druipend in hun schoot hebt geworpen?
Als dat zo is, dan was je voor hem in de eerste instantie al geen relatie materiaal maar was je hoe dan ook nooit meer dan een neukertje (dat was dus ook mijn punt)
pi_90355553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
Als dat zo is, dan was je voor hem in de eerste instantie al geen relatie materiaal maar was je hoe dan ook nooit meer dan een neukertje (dat was dus ook mijn punt)
Ja precies. Ik denk dat sommige mannen misschien tijdens de date constateren dat ze geen relatie met je willen, maar het dan nog wel een optie vinden om te neuken. En dan is het natuurlijke een mooie draai om er aan te geven "ja ik wou wel een relatie maar als ze zo sletterig is om met me te neuken dan laat maar hoor" :') terwijl als ze dat niet had gedaan (zoals ik toen bij die vent) dan was het helemaal niet alsnog een relatie geworden.
  donderdag 23 december 2010 @ 19:28:21 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90355682
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja precies. Ik denk dat sommige mannen misschien tijdens de date constateren dat ze geen relatie met je willen, maar het dan nog wel een optie vinden om te neuken. En dan is het natuurlijke een mooie draai om er aan te geven "ja ik wou wel een relatie maar als ze zo sletterig is om met me te neuken dan laat maar hoor" :') terwijl als ze dat niet had gedaan (zoals ik toen bij die vent) dan was het helemaal niet alsnog een relatie geworden.
We kunne het wel ooit eens zijn :P
Maar volgens mij is dit daadwerkelijk het antwoord:
Geen relatie na seks op de eerste date betekend alleen maar dat hij voor de seks al besloten had hoe dan ook geen relatie met de desbetreffende vrouw te willen
pi_90356052
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar volgens mij is dit daadwerkelijk het antwoord:
Geen relatie na seks op de eerste date betekend alleen maar dat hij voor de seks al besloten had hoe dan ook geen relatie met de desbetreffende vrouw te willen
Hier ben ik het ook wel mee eens.
Ik doe mijn best.
pi_90356676
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Frag_adder het volgende:
Alleen met Kerst he. Dan blijft het bijzonder. ~:)
  donderdag 23 december 2010 @ 19:54:30 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90356904
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Alleen met Kerst he. Dan blijft het bijzonder. ~:)
>:O Zo af en toe, fijne kerst dan maar ~:)
pi_90356935
Nah zou k niet doen.
dan is het spannende er al van af voordat het begonnen is.. -O-
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')