Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op omtrek en schouderbreedte
Die stoeltjes zijn ook wel echt te klein. Ik pas er net in.
Ik zat al over het bagage-gewicht heen toen ik HEEN ging reizenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 2 ticket boeken heeft voordelen! Want als er geen persoon op de 2e ticketreist, betaal je geen luchthaven belastingen/toeslagen en je mag wel de extra bagage meenemen, als je veel denkt nodig te hebben is dat meestal goedkoper dan bijbetalen voor t extra gewich van je bagage. Én je zit lekker ruim op de vlucht![]()
Toen ik naar Finland verhuisde heb ik dat zo gedaan60kg aan bagage mee voor een extreem laag bedrag.
Maar jouw kont is dan ook ENORM!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben de laatste bij wie je met de kerstgedachte moet aankomen, ik ben Scrooge anno 2010quote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tis bijna Kerst!
I need your heatwave.....
Dat wist ik niet! Gaan wij ook eens doen! 3 tickets voor zn 2quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 2 ticket boeken heeft voordelen! Want als er geen persoon op de 2e ticketreist, betaal je geen luchthaven belastingen/toeslagen en je mag wel de extra bagage meenemen, als je veel denkt nodig te hebben is dat meestal goedkoper dan bijbetalen voor t extra gewich van je bagage. Én je zit lekker ruim op de vlucht![]()
Toen ik naar Finland verhuisde heb ik dat zo gedaan60kg aan bagage mee voor een extreem laag bedrag.
Noem je me nu dik?!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, the only gay in the village te zijn
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jou kont is dan ook ENORM!
Scrooge?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben de laatste bij wie je met de kerstgedachte moet aankomen, ik ben Scrooge anno 2010
Ik zat in een kleinerequote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee.
Kan zelfs slapen. Nu is er wel een verschil tussen een vliegende bus en een normaal vliegtuig zoals een 747
Dr Snuggles.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef STING het volgende:
Waarom heb ik nu het deuntje van Dr. Snuggles in m'n hoofd zitten
Geen last vanquote:Op donderdag 23 december 2010 09:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij vliegt toch altijd gratis, zodra je de gordel omdoet ziet niemand je meerquote:
Zou ik wel bellen! Heb ik tenminste wel altijd gedaanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Gaan wij ook eens doen! 3 tickets voor zn 2
Ja snuggere snuggles, ik moet toch ook nog inchecken met een koffer vol dildo's!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij vliegt toch altijd gratis, zodra je de gordel omdoet ziet niemand je meer.
Maakt het klem zitten naast zo'n varken niet minder irritant.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zat je er ook niet lang in. Dan is het gewoon een bus ritje
O dat is een nieuw excuus wat ik nog niet kende.quote:
Toen ik terugging had ik ruim 90 kgquote:Op donderdag 23 december 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al over het bagage-gewicht heen toen ik HEEN ging reizen
Moest ik nog naar Barcelona toe.....
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister een erg foite videoclip die hette "Mary Kiss My Ass"
En dan natuurlijk zo gezongen dat het lijkt alsof ie Merry Christmas zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Vicky, daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef STING het volgende:
[..]
Kweenie. Hou je van Bacardi & Coke?
Ik nu ook. Bedankt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:01 schreef STING het volgende:
Waarom heb ik nu het deuntje van Dr. Snuggles in m'n hoofd zitten
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:07 schreef Techno het volgende:
[..]Oeh, submissive rimming actionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |