Belachelijk! Hier wordt het op afdelingsniveau beslist, andere afdeling is morgen wel om 13:00 vrij maar wij moeten de hele middag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Vandaag om 16:00 dicht, morgen vrij, het is een nette geste van de directie vind ik.
Klote is dat idd. Ik moet volgende week ook de hele week werken, was te laat met vrij vragenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk! Hier wordt het op afdelingsniveau beslist, andere afdeling is morgen wel om 13:00 vrij maar wij moeten de hele middag.
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klote is dat idd. Ik moet volgende week ook de hele week werken, was te laat met vrij vragen.
Vrijdag de 31e de laatste werkdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost..
Daarom krijgen wij dus vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig woensdag vrij. En vrijdag zullen we vast ook weer de hele dag moeten werken maar ik ga dan gewoon vroeg weg. Ze stikken er maar in, het is al kut genoeg dat kerst me mn hele weekend kost..
Mijn "Godt!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrijdag de 31e de laatste werkdag.![]()
tm 7 jan ben ik er nogquote:Op donderdag 23 december 2010 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn "Godt!" zal elke morgen onbeantwoordt blijven.
!
Volgende week ook al: zaterdagavond 1 januari zal het vast niet heel druk zijn her en der in de steden.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom krijgen wij dus vrij. Het is vooral jammer dat het in het weekend valt omdat er nu een prima weekend verneukt wordt met kerst
.
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon doodquote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgende week ook al: zaterdagavond 1 januari zal het vast niet heel druk zijn her en der in de steden..
Misschien iets later.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Je staat dan ook de normale tijd op?!
En dit jaar is het gewoon extra kut.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon dood.
En het is overal dood, behalve in de winkels, daar is het weer veel te drukquote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat deze periode van het jaar ook mede daarom, 2 weken voor en na kerst is de horeca gewoon dood.
Hoe laat ben je op de webcam te volgen vanavond?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, ik kom jullie ook nog ff volstouwen
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Hallo, ik kom jullie ook nog ff volstouwen
2010, nu nog kutter!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En dit jaar is het gewoon extra kut.
2011, het klinkt als een net niet jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben bijna een vers, nieuw jaar!
Niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben je op de webcam te volgen vanavond?
Daar valt kerst dan ook voor de helft in het weekend en O&N geheel.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2011, het klinkt als een net niet jaar.
En wie wil DAT nou!!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En dit jaar is het gewoon extra kut.
Het wordt wel beter! 2012 wordt HET jaar! Het jaar waarin de wereld vergaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar valt kerst dan ook voor de helft in het weekend en O&N geheel.
Net niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |