Klonk als een Limey eigenlijk.quote:
Vertel mij wat. Ik zat er middenin toen ik terugreed van het glazen huis. Lekker glibberen weerquote:Op donderdag 23 december 2010 08:03 schreef Yuki het volgende:
Wtf!!er is gewoon weer sneeuw gevallen vannacht
Oeh, hoe was het gisteren?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zat er middenin toen ik terugreed van het glazen huis. Lekker glibberen weer
IJzers eronder en schaatsen maar! Stijlvol ook, met laatzenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, hoe was het gisteren?
En sneeuw is kut. Kan vandaag geen laarzen met reliëf aantrekken, ging net op t kleine stukje naar de bus al 3x bijna onderuit
Sneeuw, oshiro, geen ijsquote:Op donderdag 23 december 2010 08:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
IJzers eronder en schaatsen maar! Stijlvol ook, met laatzen![]()
Ja, was best gezellig en druk. Maar mijn voeten waren wel bevroren. Gelukkig had ik een thermosfles met warme choco meequote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef Yuki het volgende:
Oeh, hoe was het gisteren?
En sneeuw is kut. Kan vandaag geen laarzen met reliëf aantrekken, ging net op t kleine stukje naar de bus al 3x bijna onderuit
Hard genoeg stampen en het maakt niks meer uitquote:
Nice!!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, was best gezellig en druk. Maar mijn voeten waren wel bevroren. Gelukkig had ik een thermosfles met warme choco mee
Volgens mij zijn ze nu alle buitengebieden aan het afgaan. Ik denk volgend jaar Enschede of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:14 schreef Yuki het volgende:
Nice!!
Ik vind dat ze terug moeten komen in Utrecht, dan sta ik er elke dag!
Leidenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu alle buitengebieden aan het afgaan. Ik denk volgend jaar Enschede of iets dergelijks.
Gatver.quote:
welnee, daar komen alleen maar toeristenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon op de dam gaan staan. Dan gaan alle records er aan.
Als je er nou geen verstand van hebt dan is het verstandig om niks te zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welnee, daar komen alleen maar toeristen
Daar heb jij toch geen specifieke dag voor nodig?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit is nou een uitstekende dag om gewoon eens de hele dag een oprechte etterbak te zijn.
Sommige dagen zijn bijzonder Qquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen specifieke dag voor nodig?
Stoppen met werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
Zo, goeie nerd geweest, de kleuren van de mobiele layout lekker grijs en wit gemaakt. Nu kan ik weer FOK!ken zonder commentaar als 'Wat is dat voor oranje/gele site waar je de hele dag op zit?'![]()
Als ik van de baas morgen gewoon 8 uur moet maken moet ie niet gaan verwachten dat ik vandaag iets nuttigs ga doen.quote:
Morgen ben ik vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik van de baas morgen gewoon 8 uur moet maken moet ie niet gaan verwachten dat ik vandaag iets nuttigs ga doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |