quote:
Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Doublepain het volgende:Ik kap met mijn PSV game..
Ajax, Feyenoord en Twente halen alleen maar transfervrije Zuid-Koreanen/Arabische spelers..
Kom op man..

Bij mij heeft Ajax spelers zoals Higuain gehaald o.O
Ben met een tweede game begonnen nadat 3 seizoenen met ajax geen uitdaging meer opleverde. Speel nu met Utrecht hehe. Slecht begin gehad en stond 14e. Eerste wat ik deed was alle Afrikanen uit me team gooien. Moet die gasten niet. Dus Asare en Mulenga over de zeik, maar die twee voegen toch niks toe. Tactic aangepast en begon goed te lopen. Uiteindelijk 5e geworden en de kwart finale euro league. Beker winnaar geworden als troostprijsje.
Tweede seizoen Fernando gehaald zonder transfer waarde. Jansen van Roda gehaald. Kreeg Anichebe van Everton Reserves aangeboden en gekocht. Budisso ofzoiets is een transfervrije goeie centrum verdediger om Schut te vervangen. Dodo als linksback en een Algerijnse keeper. Sta nu eerste in de competitie. Heb in de EL gewonnen van Koln, Benfica, Sofia en Anderlecht dusver

Ergens eind seizoen twee is er een regen Spits uit Roemenia die erg goed is. Claudiu Pana. En Marin Farina uit Argentinie.
Als de fun uit deze game is ga ik weer een stapje lager met het uitkiezen van een team.