Ik heb vannacht al uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 07:47 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Goede morgen Mrien,
Gisteravond weinig tijd meer gehad helaas om terug te reageren.
Maar van wat ik op de foto's zag heb je alles compleet
Maak straks alles maar open, en misschien heb je de stille hint snel door.
Het zit in of op een kadootje verstopt.... en denk een klein beetje cryptisch
Heb een zoontje uit 2009 ;-)
Ik snapte hem dus even nietquote:Op donderdag 23 december 2010 09:23 schreef trui het volgende:
nou ja, ik dacht door deeven dat ze 't toch was mrien?
Verdorie tochquote:Op donderdag 23 december 2010 09:18 schreef Nijna het volgende:
Leonieke, iedereen woont voor jou in het noorden toch.... Tenminste bij jou vandaan gezien...
.
Maar ik ben niet jouw SS.
Ja daarom, ik ga nog even zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:25 schreef trui het volgende:
ik ook niet hoor mrien. maar als er staat een 2009 zoontje dan is 't misschien toch iemand met 1 zoon, niet 2?
Ik wacht rustig afquote:Op donderdag 23 december 2010 05:46 schreef Incantrix het volgende:
Wat een geweldige fotoverslagen!Nog meer stemmingmakerij
Ik wilde eigenlijk gaan uitpakken met stef bij het ontbijt, maar ik schat dat het een haastontbijtje zal worden, dus dan wordt het pas nadat ik terugben van huisarts en evt. de apotheek.. Nouja, is het licht voor de foto's wel weer beter
Ik ben benieuwd wat je van de kadootjes vindquote:Op donderdag 23 december 2010 09:21 schreef Zuster87 het volgende:
Wat een leuke kadootjes allemaal!
En BJGefeliciteerd! Ik wist het al nadat je je ooit had verraden in het fototopic
Ik ga zo mijn kadootjes uitpakken, maar zit hier nu met een hongerig jongetje die ik croissantjes uit de oven beloofd heb. Neefje van 5 logeert hier Ik heb dus een uitpakhulp
Briefje op de deur plakken of ze hem bij de buren bezorgen? Doe ik nog weleens voor de zekerheidquote:Op donderdag 23 december 2010 10:14 schreef trui het volgende:
ik verwacht vandaag m'n pakje. maar we gaan nog wel even de 'stad' in zometeen.
ja dat zeg je steedsquote:Op donderdag 23 december 2010 10:23 schreef Zuster87 het volgende:
Wat heb je een mooie collage gemaakt, Oxy! En wat ben je lekker verwend zeg!
Ik ga zo uitpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |