Ik wil een originele avaquote:
Kun je hem niet 60x60 maken, dan ziet hij er waarschijnlijk beter uit !quote:
Dan is hij niet meer in verhoudingquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Swomp het volgende:
[..]
Kun je hem niet 60x60 maken, dan ziet hij er waarschijnlijk beter uit !
Er zijn wel pics van mij springend bij Gouda Geeft in een goudse krant en ik ben gespot bij een filmpje van domien, welke domien? Verschuuren Verschuuren, maar maakt mij dat tot een baas?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn er al pics van Roel bij de brievenbus dan?
gewoon. leuk en gezellig enzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Breda had meer sfeer, niet veel epische momenten (misschien komen ze nog), wel leuke platen, mooie interactie met de dj's, ik geniet maar ik had er iets meer van verwacht. Misschien omdat het ook een gewoonte begint te worden, dit.
Ja hoe zeer ik er ook van geniet is lijkt het wel een gewone editie.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Breda had meer sfeer, niet veel epische momenten (misschien komen ze nog), wel leuke platen, mooie interactie met de dj's, ik geniet maar ik had er iets meer van verwacht. Misschien omdat het ook een gewoonte begint te worden, dit.
Nee zeker nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van mij springend bij Gouda Geeft in een goudse krant en ik ben gespot bij een filmpje van domien, welke domien? Verschuuren Verschuuren, maar maakt mij dat tot een baas?
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef cheese. het volgende:
Leuk om te zien, dat de hele top aangevraagde plaatjes van SR, ook de top 10 van iTunes bepaalt.
Nee, daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van mij springend bij Gouda Geeft in een goudse krant en ik ben gespot bij een filmpje van domien, welke domien? Verschuuren Verschuuren, maar maakt mij dat tot een baas?
Idd...quote:
Kermit goatse ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil een originele avaIk weet alleen nog steeds niet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |