Was dat al bevestigd?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Strega was de SS van Yns toch?
Yepquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is 3x van wat ie waard is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Elisa, ik heb nog een 206+'je in de aanbieding. Voor 25.000 issie van jou
Nonnie, had je nou meegekregen dat Do gisteren in het huis geweest is?quote:
Die vind seks belangrijker dan de wiki.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Nu missen we de wiki skills van Tombo.
Vind.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die vind seks belangrijker dan de wiki.
Oh misschien het dubbele, als je van de huidige waarde uitgaat. Al heb ik geen benul wat dat is. En de nieuwwaarde precies wasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pleur op geen 3xNiet eens het dubbele
moet ik er even naar kijken?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Nu missen we de wiki skills van Tombo.
Sexquote:
quote:
Ik wil iets voor ongeveer een half jaar tot een jaar (daarna koop ik óf weer een nieuw brikkie, of ik ga weer leasen). Dus hij / zij hoeft het niet veel langer dan dat uit te houden. Het moet wel iets zijn waar ik bij mijn klanten het parkeerterrein mee op kan rijden.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Ynske het volgende:
wat voor iets wil je?
station of juist niet ed
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nonnie, had je nou meegekregen dat Do gisteren in het huis geweest is?
Nou, geen geldquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Elisa, ik heb nog een 206+'je in de aanbieding. Voor 25.000 issie van jou
Verkoop je ook 'brand new wikes'?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh misschien het dubbele, als je van de huidige waarde uitgaat. Al heb ik geen benul wat dat is. En de nieuwwaarde precies was
Maar het is een mooie deal Elisa, 25k
Dunno, ik heb t ook alleen maar van horen zeggen, mss moet je ff zoeken op joeptjoep!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee
deed ze nog it's christmas zingen ?
PMquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn je overigens 2 bedrijfjes trouwens? Of is dat prieveeeeeh?
Paint-schilderijen?
Neuh, laat maar.quote:
Ga je aan de iphone?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neuh, laat maar.![]()
Ik ben op zoek naar aan i-phoney.
Nieuwwaarde was 10k? 11k?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh misschien het dubbele, als je van de huidige waarde uitgaat. Al heb ik geen benul wat dat is. En de nieuwwaarde precies was
Maar het is een mooie deal Elisa, 25k
Werkelijk geen idee, het rijdt, is een half jaar oud, en ik heb d'r verder geen kosten aan. Het zal me allemaal aan mn reet roesten. 25k leek me wel een goeie deal (voor mij dan hihiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Nieuwwaarde was 10k? 11k?
Ding heeft al een rug of 2 2,5 afgeschreven, 3x komt aardig in de richting.
Dat zou nog wel eens een hit kunnen wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Een hele webshop met allemaal merch van d'r paintsT-shirts, mokken, kalenders
Ben je je Mtoooootje kwijt??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik wil iets voor ongeveer een half jaar tot een jaar (daarna koop ik óf weer een nieuw brikkie, of ik ga weer leasen). Dus hij / zij hoeft het niet veel langer dan dat uit te houden. Het moet wel iets zijn waar ik bij mijn klanten het parkeerterrein mee op kan rijden.
Bij voorkeur niet te groot (denk VW Polo) en verder maakt het me geloof ik niet zoveel uit.
Jij moet echt meer reclames kijken jonguh!quote:
ohww ze stond buitenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dunno, ik heb t ook alleen maar van horen zeggen, mss moet je ff zoeken op joeptjoep!
Maesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En wat hadden Strega en oh-oh gezegd dan?
Nog niet, en wat mijn broer betreft voorlopig nog helemaal niet, maar wat mij betreft staat ie gewoon netjes voor de deur zodra de notaris zegt dat het een done deal isquote:
Ben je je vakantiewaggel nog niet kwijt?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
Lies, ik heb ook nog wat te koop staan. Kost een boel minder dan dat van Ll, en je hebt er ook nooit problemen mee!
Ik zou kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens een hit kunnen worden
Wat is hetquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
Lies, ik heb ook nog wat te koop staan. Kost een boel minder dan dat van Ll, en je hebt er ook nooit problemen mee!
Strega, beebquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doh maar voor wie. Ik probeer het nog enigszins bij te houden
Nope, ik blijf er lekker mee in de rondte tuffen. Wel lekker hoor, met dit weer.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je je vakantiewaggel nog niet kwijt?
Dat tasje?quote:
Ik snap er niks vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog niet, en wat mijn broer betreft voorlopig nog helemaal niet, maar wat mij betreft staat ie gewoon netjes voor de deur zodra de notaris zegt dat het een done deal is
Welk tasje? Vrouwmensch u praat in mysteries vanavondquote:
Dat ik dat niet zagquote:
Ik ga niet wiki-en maar ik zag hier gisteren (?) een zeer dubieus tasje voorbij komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welk tasje? Vrouwmensch u praat in mysteries vanavond
Het is een radioDJ, die praten tussen de platen door en mixen ze niet aan elkaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Hello Goodbye![]()
Coen kan echt slecht mixen en zo
Alles kan er wel in.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ik dat niet zag![]()
Een koopje, maar véél te groot voor mij
Oh dat heb ik dan gemist?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga niet wiki-en maar ik zag hier gisteren (?) een zeer dubieus tasje voorbij komen.
Naja, dat hello effectje doet ie crappy.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is een radioDJ, die praten tussen de platen door en mixen ze niet aan elkaar.
Trusten.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik val bijna om dus ik ga slapen.
Trusten.
Ow, dat denk ik dan wel. Het was een heul mooi tasje, maar niks voor mij.quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
welkkkkkkkkkkkkk tasjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Cat trap er niet in, hij heeft dat tassie heul niet gemist
Ik weet wel wie er nog steeds moet opruimen.quote:
Oh, Pagan had dan DM durf ik zo te gokkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis - Sesa DM
Ingetje- Sesa Goodbye
Ynske - Sesa Strega
Strega - Sesa Maes
Cat22- Sesa Ingetje
Goodbye - Sesa Tombola
Ferrari_Rood - Sesa Ynske
Bamba - Sesa Ferrari_Rood
DML - Sesa JJH
Ml - ?
DM- ?
Nog openen Tombo, Pagan, DeZwabber
Nog over om te raden Pagan, DeZwabber, DML, Cat22, Bamba en Muis
Dat tassie waar jij geen doos in zagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
welkkkkkkkkkkkkk tasjeSerieus?? Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ja. Al een poosje.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
hanzel, wist je dat Greys een vrouw is?
Waarom speelt een sletje als Do Maria? Dat kan toch helemaal nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Bamba het volgende:
Non, wist je ook al dat Do op kerstavond bij de kro komt? Er is een kerstspecial opgenomen met o.a. haar, Bastiaan Ragas, Arie Boomsma en Voice Male (*O*), waarin ze het kerstverhaal zingend vertellen. Do speelt Maria
Dat was toch een kussen ofzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat tassie waar jij geen doos in zag
En een mooie vrouw ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef Graseter het volgende:
hanzel, wist je dat Greys een vrouw is?
En Maesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis - Sesa DM
Ingetje- Sesa Goodbye
Ynske - Sesa Strega
Strega - Sesa Maes
Cat22- Sesa Ingetje
Goodbye - Sesa Tombola
Ferrari_Rood - Sesa Ynske
Bamba - Sesa Ferrari_Rood
DML - Sesa JJH
Ml - ?
DM- ?
Nog openen Tombo, Pagan, DeZwabber