quote:
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes warenquote:
twexitquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
En hopen op het bestequote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff wachten en dan uitspoelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes waren
Dan begint het pasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n blije smiley gebruikt terwijl Marijke eigenlijk zei dat het zo voorbij is.
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen inquote:
De gecensureerde versie:quote:
En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu slapen. Morgenochtend zijn we weer terug.
Neeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
Nu zeg jij het ook...quote:
Dan zal het wel goed gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen in
Oh!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gecensureerde versie:
[..]
En vlak daarna:
[..]
Ja, nou?quote:
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
O ja?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |