QFT!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja marktplaats is echt vervelend, je krijgt óf de kutste ruildeals óf veel te lage biedingen.
Vrolijk kerstfeest!quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Net mn toneport hier op Fok voor 75 euro verkocht terwijl ik op marktplaats al vier mails had tussen de 25 () en 50 euro
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:51 schreef TeleluvR het volgende:
Heel topic met vrolijk kerstfeest!
Olijk Kerstfeest, allemaal!
Kunnen we 2 maanden die dure, maar o zo lelijke gitaren van Orpheo niet zien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:10 schreef Muchachooo het volgende:
wtf het gitaarnet forum is offline tot februari
oh en ik ga deze week een DD-7 halen
Newtone.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:42 schreef Muchachooo het volgende:
weet iemand hier waar ik het beste behuizing voor een tap tempo switch kan halen?
Tsja, waarom ook niet. Sommige van die blikjes zijn onverwoestbaar!quote:
Heb van de week de fiets van mijn vriendin moeten uitgraven... De wielen waren allebei helemaal met sneeuw bedolven!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien ja, van die opgewaaide sneeuwduinen
nevermind, heb al een dpdt momentary switch gevondenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef Muchachooo het volgende:
Kunnen 6-pins voetschakelaars gewoon als momentschakelaars gebruikt worden?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:03 schreef blckbb het volgende:
Prettige kerst aan iederen Gitarist in dezen topic!
Dat spul is volgens mij meer conditioner dan schoonmaak spul.. heb het zelf ook, ik maak meestal mijn hals zelf schoon met een droge doek en daarna een laagje van dit spul eroverheen .quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:57 schreef blckbb het volgende:
http://www.thomann.de/nl/gibson_luthiers_choice.htm
Is dit een goed totaalpakket om mn gitaren grondig schoon te maken? Eventueel + GHS Fast Fret of is dat dan niet meer nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |