Speelt ie zelf eigenlijk ook?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik sprak hem afgelopen zaterdag nog en toen zei hij al dat jullie kwamen.
Hij kan van de meeste bands wel verklaren hoe ze bij hem terecht komen maar bij jullie had hij geen enkel idee.
Haha niet? Ow laat dan maar zitten....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In ieder geval GEEN Fender
Nee, komt wel goed. Er is een setje actieve elementen onderweg. Body heeft ook onderhoud nodig, paar dikke butsen enzo, misschien even opnieuw spuiten.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Speelt ie zelf eigenlijk ook?
Die kalimba?quote:Hoe heet zo'n instrumentje btw dat harry potter achtige klanken kan maken, het was een blokje hout met metalen stangetjes eraan die je in kon drukken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, is goed man, geen haast. Bedenk me namelijk net dat die voor jou nog in de woonkamer thuis staat, terwijl ik een weekje in Kerkrade zit
Taylor gitaartjes zijn wel erg fijn idd... als ik ooit geld teveel hebquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
Ow ja en Feedback Rotterdam is echt een vette winkel![]()
Ben blij dat ik m'n pinpas vergeten was![]()
[ afbeelding ]
Alleen was die bij Feedback donkerder..
Ook op een heeeeleeee mooie Martin en een heeeeleeee mooie Taylor gespeeld. Moet nog maar een keer terug MET pinpas om 1 van de 2 te adopteren
Dudequote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407086343
Ja, maar dat kan ik ook wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Piano, gitaar, drum, bas, blokfluit. Noem het maar op en hij krijgt er geluid uit.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude![]()
Het is dat ik al een vette strat heb, anders...
Maar bij hem is het ook nog om aan te horenquote:
Ohja, dat is wat andersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bij hem is het ook nog om aan te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude![]()
Het is dat ik al een vette strat heb, anders...
Je kunt'm aan de straatstenen niet kwijt?quote:
Want je nieuwste GAS-object is zo'n single cut-PRS? En ben je die Truckster nou al kwijt?quote:
Over een paar weken koop ik hem voor 5 tientjes voor onderdelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kunt'm aan de straatstenen niet kwijt?
Nee ik vond die single cut tegen vallen qua geluidquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Want je nieuwste GAS-object is zo'n single cut-PRS? En ben je die Truckster nou al kwijt?
Ik heb ook een tijdje lopen gassen op een PRS, maar miste uiteindelijk toch karakter. Aan de andere kant: je kunt er goed hard mee scheuren maar ook mooi jazz mee spelen. Het zijn wel echt kwaliteitsgitaren.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ik vond die single cut tegen vallen qua geluid
Ook op deze gespeeld:
[ afbeelding ]
DAMN!!! wat een gitaar!
Ik heb nog geen moeite gedaan om die Truckster weg te doen, misschien als ik de knoop doorhak over die PRS dat de Truckster weg gaat maar ik weet het nog niet..
Zag ook 2 hele mooie akoestische waar ik nog even goed mee ga spelen deze/volgende week.... Misschien is het verstandiger daar naar te kijken ipv een gitaar van 2700 euro
Ja clean was geniaal en de scheur was ook top! Maar wel heel veel geld. Maar wat een geluid... Maar wat een geld... MAAR DAT GELUID!!! AAARGHquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje lopen gassen op een PRS, maar miste uiteindelijk toch karakter. Aan de andere kant: je kunt er goed hard mee scheuren maar ook mooi jazz mee spelen. Het zijn wel echt kwaliteitsgitaren.Ik vind die hollowbody's nog het mooist, maar die zijn echt friggin onbetaalbaar.
Net nog even op geheerschtquote:
Wat moet ik dan bij betalen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een mooie doublecut voor je straks. Ruilen tegen die Truckster?
Ik vraag me altijd af waar die prijs vandaan komt.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja clean was geniaal en de scheur was ook top! Maar wel heel veel geld. Maar wat een geluid... Maar wat een geld... MAAR DAT GELUID!!! AAARGH
[..]
Net nog even op geheerscht![]()
Alter Bridge - Isolation mee raggen
[..]
Wat moet ik dan bij betalen?
Daarom... ik vraag me altijd af hoeveel meer gitaar je krijgt voor al dat extra geld. Hoeveel beter word het nog boven die 1000 euro.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die prijs vandaan komt.
Als ik bijvorobeeld kijk naar het verschil tussen een ESP en een LTD
Vriend van me heeft die ESP versie van die LTD EC-1000, het enige verschil zit hem in de brug, topkam en switch. Niemand die mij gaat vertellen dat daar een prijsverschil van meer dan 1000 euro in zit.
Dan krijg je het verhaal van "ja ze zijn beter afgewerkt" maar ik kan op m'n LTD geeneen punt vniden waar de afwerking ook maar een beetje slecht is.
Ik weet dat ik geen geld heb, maar toch vraag ik: Even serieus, wat kost dat ding ook alweer?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
Net nog even op geheerscht![]()
Alter Bridge - Isolation mee raggen
[..]
Wat moet ik dan bij betalen?
Heel simpel;quote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom... ik vraag me altijd af hoeveel meer gitaar je krijgt voor al dat extra geld. Hoeveel beter word het nog boven die 1000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |