Ohja, dat is wat andersquote:Op donderdag 23 december 2010 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar bij hem is het ook nog om aan te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude![]()
Het is dat ik al een vette strat heb, anders...
Je kunt'm aan de straatstenen niet kwijt?quote:
Want je nieuwste GAS-object is zo'n single cut-PRS? En ben je die Truckster nou al kwijt?quote:
Over een paar weken koop ik hem voor 5 tientjes voor onderdelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kunt'm aan de straatstenen niet kwijt?
Nee ik vond die single cut tegen vallen qua geluidquote:Op donderdag 23 december 2010 23:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Want je nieuwste GAS-object is zo'n single cut-PRS? En ben je die Truckster nou al kwijt?
Ik heb ook een tijdje lopen gassen op een PRS, maar miste uiteindelijk toch karakter. Aan de andere kant: je kunt er goed hard mee scheuren maar ook mooi jazz mee spelen. Het zijn wel echt kwaliteitsgitaren.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ik vond die single cut tegen vallen qua geluid
Ook op deze gespeeld:
[ afbeelding ]
DAMN!!! wat een gitaar!
Ik heb nog geen moeite gedaan om die Truckster weg te doen, misschien als ik de knoop doorhak over die PRS dat de Truckster weg gaat maar ik weet het nog niet..
Zag ook 2 hele mooie akoestische waar ik nog even goed mee ga spelen deze/volgende week.... Misschien is het verstandiger daar naar te kijken ipv een gitaar van 2700 euro
Ja clean was geniaal en de scheur was ook top! Maar wel heel veel geld. Maar wat een geluid... Maar wat een geld... MAAR DAT GELUID!!! AAARGHquote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje lopen gassen op een PRS, maar miste uiteindelijk toch karakter. Aan de andere kant: je kunt er goed hard mee scheuren maar ook mooi jazz mee spelen. Het zijn wel echt kwaliteitsgitaren.Ik vind die hollowbody's nog het mooist, maar die zijn echt friggin onbetaalbaar.
Net nog even op geheerschtquote:
Wat moet ik dan bij betalen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een mooie doublecut voor je straks. Ruilen tegen die Truckster?
Ik vraag me altijd af waar die prijs vandaan komt.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja clean was geniaal en de scheur was ook top! Maar wel heel veel geld. Maar wat een geluid... Maar wat een geld... MAAR DAT GELUID!!! AAARGH
[..]
Net nog even op geheerscht![]()
Alter Bridge - Isolation mee raggen
[..]
Wat moet ik dan bij betalen?
Daarom... ik vraag me altijd af hoeveel meer gitaar je krijgt voor al dat extra geld. Hoeveel beter word het nog boven die 1000 euro.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die prijs vandaan komt.
Als ik bijvorobeeld kijk naar het verschil tussen een ESP en een LTD
Vriend van me heeft die ESP versie van die LTD EC-1000, het enige verschil zit hem in de brug, topkam en switch. Niemand die mij gaat vertellen dat daar een prijsverschil van meer dan 1000 euro in zit.
Dan krijg je het verhaal van "ja ze zijn beter afgewerkt" maar ik kan op m'n LTD geeneen punt vniden waar de afwerking ook maar een beetje slecht is.
Ik weet dat ik geen geld heb, maar toch vraag ik: Even serieus, wat kost dat ding ook alweer?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
Net nog even op geheerscht![]()
Alter Bridge - Isolation mee raggen
[..]
Wat moet ik dan bij betalen?
Heel simpel;quote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom... ik vraag me altijd af hoeveel meer gitaar je krijgt voor al dat extra geld. Hoeveel beter word het nog boven die 1000 euro.
Bij ESP en LTD is het echt te belachelijk voor woorden! Ik heb laatst op een ESP Truckster gespeeld en ik merkte 0.0 verschil met mijn LTD!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die prijs vandaan komt.
Als ik bijvorobeeld kijk naar het verschil tussen een ESP en een LTD
Vriend van me heeft die ESP versie van die LTD EC-1000, het enige verschil zit hem in de brug, topkam en switch. Niemand die mij gaat vertellen dat daar een prijsverschil van meer dan 1000 euro in zit.
Dan krijg je het verhaal van "ja ze zijn beter afgewerkt" maar ik kan op m'n LTD geeneen punt vniden waar de afwerking ook maar een beetje slecht is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de 3 verschillen plaatje
Ik weet het niet, moet ik nog even goed over na denken... Opzich is het wel een droom gitaar dus misschien kan ik beter doorsparen... Ik weet het gewoon nog niet... hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen geld heb, maar toch vraag ik: Even serieus, wat kost dat ding ook alweer?
En moet een goedkope winkel vinden om Live at Nimes en Mexico te vinden.
quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 23:53 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet het niet, moet ik nog even goed over na denken... Opzich is het wel een droom gitaar dus misschien kan ik beter doorsparen... Ik weet het gewoon nog niet... haha
Ja hij klinkt zo vet.... Maar wie weet ik zal aan je denken als ik iets besluitquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik zit laatste tijd sterk aan een LTD EC500 te denken... maar dan zal er iets anders het veld moeten ruimen.
Eerst maar een cab trouwens
[ afbeelding ]
Tof dingquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik zit laatste tijd sterk aan een LTD EC500 te denken... maar dan zal er iets anders het veld moeten ruimen.
Eerst maar een cab trouwens
[ afbeelding ]
Ik heb geen Eclipsequote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef Muchachooo het volgende:
waarom heeft iedereen hier een eclipse?
Dat zijn wel hele vette dingen. Heb er nog niet een. Wil eigenlijk mijn zwarte LP niet kwijt, dus denk dat ik daar een setje EMG's in ga proberen over een paar maanden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef Muchachooo het volgende:
waarom heeft iedereen hier een eclipse?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:21 schreef Iemand91 het volgende:
Leuk...als je ruimte en vooral geld hebt (grootste vloerstaanders die ik in levende lijve heb gezien:
[ afbeelding ]
En nu als een klein kind in de snoepwinkel:
Mini strats, resonators, (Vox) versterkers...
[ afbeelding ]
Nog meer gitaarspul helemaal links en nóg kleinere strats in die display
(had er bijna een kleine SRV-strat meegenomen...)
[ afbeelding ]
Gewoon:
[ afbeelding ]
Enne, wat is dit?
[ afbeelding ]Rustig op Abbey Road dan! Toen ik er was stikte het er van de mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel te maken hebben met het feit dat Paul McCartney dat weekend er een concert gaf
graag verwijderen
http://www.youtube.com/user/scugs die kerel heeft pas mooie gearquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef -Menn0- het volgende:
Nee die heeft een EC-1000 net als Dribbel
Check de gear van deze dude!!! http://www.youtube.com/user/garynoon
FUCK!!
ik vind de bespeelbaarheid van een squier zo slecht nog niet.. Het geluid daarentegen...quote:
Tja, deze foto geeft geen goed beeld. Het was er over het algemeen ook wel wat drukker maar goed. Ik vond het persoonlijk een beetje saai/afgelegen/onbekend (don't know how to put this...) voor een plek waar eigenlijk geschiedenis is geschreven. Maar goed, leuk was het wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Rustig op Abbey Road dan! Toen ik er was stikte het er van de mensen!
Zal wel te maken hebben met het feit dat Paul McCartney dat weekend er een concert gaf
bespeelbaarheid is heerlijk! ik vind mijn squierhals fijner dan mijn gibsonhalsquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef blckbb het volgende:
[..]
ik vind de bespeelbaarheid van een squier zo slecht nog niet.. Het geluid daarentegen...
Ben ik dan de enige die tevreden is met een (goede) Squier?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
bespeelbaarheid is heerlijk! ik vind mijn squierhals fijner dan mijn gibsonhals![]()
maar inderdaad, het geluid is niet om aan te horen...
zodra ik op mijn squier speel is het enige wat ik hoor het trillen van de veren van mijn brug... maargoed, ik heb ook een affinity squier (zo onderhand rock bottom van de squier strats) van minstens 10 jaar oud...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die tevreden is met een (goede) Squier?
Blijkbaar speel ik te weinig (Like I didn't knew that...)
Gewoon ff uit logeren bij Dean en je krijgt hem als minstens MiM Fender terugquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zodra ik op mijn squier speel is het enige wat ik hoor het trillen van de veren van mijn brug... maargoed, ik heb ook een affinity squier (zo onderhand rock bottom van de squier strats) van minstens 10 jaar oud...
Ik vind mijn Crafter strat ook beter spelen dan de 2007 USA Fender Strat...quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
bespeelbaarheid is heerlijk! ik vind mijn squierhals fijner dan mijn gibsonhals![]()
maar inderdaad, het geluid is niet om aan te horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |