Dat doen jullie beter dan ons. Wij komen meestal net aan anderhalf of 2 nummers.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo, terug uit Abbey Roden.
2 covers 3 eigen nummers opgenomen.
De eindmix wordt nog wel een stukje beter. Hij is behoorlijk perfectionistisch.quote:Het klonk zo al goed terwijl het nog niet eens afgemixt was.
Ik vind die arcadekast echt een briljante set. Wij kunnen altijd rustig de tijd nemen om alles tig keer opnieuw in te spelen. Onze zanger moeten we soms echt achter dat ding vandaan trekken.quote:Lol gehad om een koebel en de ruimte is echt chill.
50 euro meer heb ik niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407086343
Want elke Fender kost het zelfde, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:02 schreef The_Dean het volgende:
Collega kocht laatst een Fender voor 425, dus je bent aardig aan de prijs
60's Player.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef Gitaarmat het volgende:
High way one of een Road Relic ofzo zeker.
Grapje tochquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Want elke Fender kost het zelfde, dat was ik even vergeten
Morgen dan maar eens een Jim Root Strat kopen! Voor 425 per stuk koop ik er wel 2 denk ikEN een Jim Root Tele d'r bij! Dan heb ik alle versies
![]()
speel ook heel veel normale muziek hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef -Menn0- het volgende:
Is ook niet echt een gitaar voor jouw muziek denk ik
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Wij stonden lekker met zn drieen achter de knoppen naar de drummer te kijken die op een koebel slaat.Volgende week het resultaat, zin in!
Hij zij ook nog van jah een vriend van me zegt dat hij weet wie jullie zijn, niemand wist wie het was, totdat hij zei, ja van een of ander forum ofzo.
It's all love!quote:
Ga sparen dan!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef genakt het volgende:
[..]
speel ook heel veel normale muziek hoor
In ieder geval GEEN Fenderquote:Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
It's all love!Ben benieuwd wat je van die gitaar weet te maken!
Speelt ie zelf eigenlijk ook?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik sprak hem afgelopen zaterdag nog en toen zei hij al dat jullie kwamen.
Hij kan van de meeste bands wel verklaren hoe ze bij hem terecht komen maar bij jullie had hij geen enkel idee.
Haha niet? Ow laat dan maar zitten....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In ieder geval GEEN Fender
Nee, komt wel goed. Er is een setje actieve elementen onderweg. Body heeft ook onderhoud nodig, paar dikke butsen enzo, misschien even opnieuw spuiten.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Speelt ie zelf eigenlijk ook?
Die kalimba?quote:Hoe heet zo'n instrumentje btw dat harry potter achtige klanken kan maken, het was een blokje hout met metalen stangetjes eraan die je in kon drukken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, is goed man, geen haast. Bedenk me namelijk net dat die voor jou nog in de woonkamer thuis staat, terwijl ik een weekje in Kerkrade zit
Taylor gitaartjes zijn wel erg fijn idd... als ik ooit geld teveel hebquote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef -Menn0- het volgende:
Ow ja en Feedback Rotterdam is echt een vette winkel![]()
Ben blij dat ik m'n pinpas vergeten was![]()
[ afbeelding ]
Alleen was die bij Feedback donkerder..
Ook op een heeeeleeee mooie Martin en een heeeeleeee mooie Taylor gespeeld. Moet nog maar een keer terug MET pinpas om 1 van de 2 te adopteren
Dudequote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
http://link.marktplaats.nl/407086343
Ja, maar dat kan ik ook wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Piano, gitaar, drum, bas, blokfluit. Noem het maar op en hij krijgt er geluid uit.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dude![]()
Het is dat ik al een vette strat heb, anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |