Eigenlijk zoek ik het ouder en verroterquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar ging iets niet goed...
Dit iets voor je? Vester Stage Series Strat.
[ afbeelding ]
Helaas niet. Ik moet een vrij dunne dopsleutel hebben. Dan gaat het wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Dat is toch het enige wat je nodig hebt?
Morgen eerst even bij de gamma kijken of ze daar iets hebben waar het mee gaat lukken.quote:Anders doen we dat even als je hier komt voor de tone pot.
Eerst die brug slopen en kijken hoe dat er van binnen uit zietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar ging iets niet goed...
Dit iets voor je? Vester Stage Series Strat.
[ afbeelding ]
ik vind die egmond wel vetquote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek ik het ouder en verroterEn liever geen strat
De onderste gitaar hier:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt prachtig. Maar de verkoper verkoopt alleen alle 4 de gitaren in 1x en als ik alleen die éne wil kopen gaat hij waarschijnlijk boven de 100 euro zitten
Die ken ik ergens van...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef genakt het volgende:
[..]
hij heeft mooi plekje gekregen
[ afbeelding ]
Haal die elastieken eraf en zet er fatsoenlijke snaren opquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef blckbb het volgende:
Jo als ik de G snaar bend dan kom ik telkens met mn vingah boven de D snaar. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb zo'n gare brug waar je niet alles snaar voor snaar in kan stellen zoals bij een strat
dikke snaren kopen en waarom zou dat sowieso0 erg zijn dat je bij een bend met je vinger de snaar erboven aanraakt ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef blckbb het volgende:
Jo als ik de G snaar bend dan kom ik telkens met mn vingah boven de D snaar. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb zo'n gare brug waar je niet alles snaar voor snaar in kan stellen zoals bij een strat
naaaperdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dikte
En wat is er erg aan die snaar raken ?
Uiteraard! Wat dacht je van 75?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef blckbb het volgende:
Oh en Dean is die body van echt hout? Dan ben ik misschien nog wel geïnteresseerd. En hoeveel word ervoor gevraagd?
zijn redelijk dikke snarenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:16 schreef genakt het volgende:
[..]
dikke snaren kopen en waarom zou dat sowieso0 erg zijn dat je bij een bend met je vinger de snaar erboven aanraakt ?
quote:
Wat voor dikte danquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
zijn redelijk dikke snaren
Maar als ik bend kom ik met mn vingers bovenop de D snaar dus niet zomaar een aanraking hoor ;P Je duwt hem echt in en er komt dus een toon uit zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |