SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik luisterde naar de soundtrack van De kleine zeemeermin toen ik hierop kwam
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik was blij dat jij er eentje wist, want ik vond dat Vanyel er eentje moest. Maar ik weet echt niks...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zit er al een poos een voor Vanyel te bedenken maar dat is moeilijk!
Daar heb je dan weer fanfiction voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef wonderer het volgende:
Hotch moet weg, nutteloos karakter. Ik wil Gideon terug en dat Reid homo is!
Hij hoeft niks te doen, hij hoeft het alleen maar te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer fanfiction voor.
Ik bedoel, heel de lesbische wereld wilde ook wel dat Janeway en Seven of Nine het met elkaar zouden aan leggen, maar dat gebeurde ook niet..
Ja, dat heet Slashquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
Oh, daar is Hotch.
Is er ook homo fanfiction eigenlijk?
Rossi?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Of wacht, Gideon was wel ok, ik vind die arrogante lul die er nu bij is (dus niet reid of morgan)
Laatst een afl met Reid met kort haar, dat was pas een verbetering.
Ja. Maar zoals Vanyel zei, is er heel veel, inderdaad door vrouwen geschreven (van die faghag figuren).quote:Op woensdag 22 december 2010 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh maar dat heet het bij vrouwen toch ook?
Ik lees met regelmaat Janeway fanfiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |