Owh, ik dacht dat jullie al in de 30 waren.quote:
Die emotionele biechten... deed ik ook altijd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:55 schreef Phantomesse het volgende:
hij stuurde net dit..
jaa
en gelijk sorry
voor alle mongoligheden
en
bedankt
voor alles wat je ooit voor me heb gedaan
k zal altijd van je houde.
op de manier
maar
k zal ook altijd moete acceptere
dat t gwn niet kan
dus
poep
op msn... Pffff ik kan ehct geen afstand van hem doen hoor.. nu inmiddels zitten we alweer veel verder in het gesprek en hij gaat zegt er zit niets anders op dan acceptatie en ik hoop dan ook van harte dat het over gaat. Maar kan 'm niet zegmaar, laten vallen...
Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.quote:Op maandag 27 december 2010 06:18 schreef gnilrednoz het volgende:
ik zou zeggen zeg hem wat je wil zeggen wel voor oudjaarsavond. voor t zelfde geld gaat hij zich dan klemzuipen en ontmoet hij iemand, je weet maar nooitik vind t iig lame om hem aan t lijntje te houden, hoe goedbedoeld ook.
Ze zoekt een vent, loserquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak.
Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.quote:Op maandag 27 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.
Hebben net weer gesprek gehad, beide dronken.. Maargoed. Ik heb hem voor de zoveelste keer gezegd dat het niets wordt, dus wat mij betreft houd ik hem niet aan het lijntje.
Ik ga geen afstand van hem doen, hou wel contact maar alleen over msn, ik spreek niet meer met hem af en dat heb ik hem ook gezegd en dat vond hij goed. K vind het lullig maargoed...
Het is lastig... ik wil geen goede vriend verliezen
Ditquote:Op maandag 27 december 2010 07:28 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ze zoekt een vent, loserGeen fag die haar continu de hemel in prijst. Continu verafgood worden is echt ondraagbaar en vreselijk saai. Spanning is wel gewoon op lange termijn essentieel, en dat krijg je niet met zo'n emotionele metroboy.
Als jij om hem geeft moet je alle contact verbreken. Hoe hard dat ook is, dat is het snelste manier voor hem om over zijn gevoelens heen te komen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De aandacht uitmelken die paar daagjes is natuurlijk ook erg lekker.
Dit. Misschien kan je er btw wel bij zeggen dat je geen contact meer wil omdat je hem niet wil kwetsen ofzo.quote:Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.
Bekijk het eens vanuit zijn perspectief: zolang jullie contact hebben zal er altijd bij hem een sprankje hoop zijn dat jullie wat kunnen worden en zal hij altijd bepaalde dingen die jij zegt tegen hem of doet verkeerd interpreteren, waardoor dat vlammetje weer zal worden aangewakkerd. Als jij geen afstand van hem kan doen, dan moet je leren leven met de consequenties die daar aan vastzitten, want deze jongen laat zich niet meer zomaar wegsturen. Daarvoor is er in zijn ogen al teveel gebeurd tussen jullie. Ben je echt zo naief om te geloven dat hij zich er wat van zal aantrekken wanneer jij voor de zoveelste keer tegen hem zegt dat jullie geen stel kunnen zijn? Dat doet ie alleen maar om af te zijn van het gezeur. Wake up and smell the coffee.
Precies, jullie vriendschap gaat op dit moment toch niet werken. Niet zolang hij je nog leuker vindt dan een gewone vriendin. Enige oplossing is afstand nemen en het contact verbreken. Tot hij over je heen is (of inmiddels een vriendin heeft), pas dan zou er eventueel weer een nieuwe vriendschap willen ontstaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:22 schreef Molurus het volgende:
Sja, je kunt dat een tijdje volhouden om kortaf tegen hem te doen... uiteindelijk zal hij dan zelf wel het contact verbreken, of je kunt meteen het goede voorbeeld geven. Dat laatste klinkt hard, maar duurt voor hem korter.
Nu is het alsof je iemand die probeert te stoppen met roken nog af en toe wat nicotine toedient. Het is uitstel van executie. Als het puur om zijn belang gaat kun je beter meteen het contact volledig verbreken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |