abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90374256
Ik ben 20 en hij is 22 :)
pi_90391998
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:02 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben 20 en hij is 22 :)
Owh, ik dacht dat jullie al in de 30 waren. :') In dat geval is er niks aan de hand. Die verliefdheid van hem is gewoon een overblijfsel van z'n puberale geilheid, dat gaat over een tijdje wel over. :P
pi_90420611
hij stuurde net dit..

jaa
en gelijk sorry
voor alle mongoligheden
en
bedankt
voor alles wat je ooit voor me heb gedaan
k zal altijd van je houde.
op de manier
maar
k zal ook altijd moete acceptere
dat t gwn niet kan
dus
poep

op msn... Pffff ik kan ehct geen afstand van hem doen hoor.. nu inmiddels zitten we alweer veel verder in het gesprek en hij gaat zegt er zit niets anders op dan acceptatie en ik hoop dan ook van harte dat het over gaat. Maar kan 'm niet zegmaar, laten vallen...
pi_90420831
Ik snap niks van de OP, hebben meer mensen daar last van?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90420880
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:55 schreef Phantomesse het volgende:
hij stuurde net dit..

jaa
en gelijk sorry
voor alle mongoligheden
en
bedankt
voor alles wat je ooit voor me heb gedaan
k zal altijd van je houde.
op de manier
maar
k zal ook altijd moete acceptere
dat t gwn niet kan
dus
poep

op msn... Pffff ik kan ehct geen afstand van hem doen hoor.. nu inmiddels zitten we alweer veel verder in het gesprek en hij gaat zegt er zit niets anders op dan acceptatie en ik hoop dan ook van harte dat het over gaat. Maar kan 'm niet zegmaar, laten vallen...
Die emotionele biechten... deed ik ook altijd. :') Negeer ze. Sorry dat ik het zeg, maar hij moet gewoon keihard op z'n bek gaan, anders leert ie het niet. ;(
pi_90483530
ik zou zeggen zeg hem wat je wil zeggen wel voor oudjaarsavond. voor t zelfde geld gaat hij zich dan klemzuipen en ontmoet hij iemand, je weet maar nooit :P ik vind t iig lame om hem aan t lijntje te houden, hoe goedbedoeld ook.
pi_90483557
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 06:18 schreef gnilrednoz het volgende:
ik zou zeggen zeg hem wat je wil zeggen wel voor oudjaarsavond. voor t zelfde geld gaat hij zich dan klemzuipen en ontmoet hij iemand, je weet maar nooit :P ik vind t iig lame om hem aan t lijntje te houden, hoe goedbedoeld ook.
Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.

Hebben net weer gesprek gehad, beide dronken.. Maargoed. Ik heb hem voor de zoveelste keer gezegd dat het niets wordt, dus wat mij betreft houd ik hem niet aan het lijntje.

Ik ga geen afstand van hem doen, hou wel contact maar alleen over msn, ik spreek niet meer met hem af en dat heb ik hem ook gezegd en dat vond hij goed. K vind het lullig maargoed...

Het is lastig... ik wil geen goede vriend verliezen
  maandag 27 december 2010 @ 07:28:58 #98
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_90483684
quote:
Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zoekt een klootzak. :')
Ze zoekt een vent, loser :') Geen fag die haar continu de hemel in prijst. Continu verafgood worden is echt ondraagbaar en vreselijk saai. Spanning is wel gewoon op lange termijn essentieel, en dat krijg je niet met zo'n emotionele metroboy.
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
  maandag 27 december 2010 @ 11:12:52 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90486667
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Maar ik hou hem allebhalve aan het lijntje.

Hebben net weer gesprek gehad, beide dronken.. Maargoed. Ik heb hem voor de zoveelste keer gezegd dat het niets wordt, dus wat mij betreft houd ik hem niet aan het lijntje.

Ik ga geen afstand van hem doen, hou wel contact maar alleen over msn, ik spreek niet meer met hem af en dat heb ik hem ook gezegd en dat vond hij goed. K vind het lullig maargoed...

Het is lastig... ik wil geen goede vriend verliezen
Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.

Bekijk het eens vanuit zijn perspectief: zolang jullie contact hebben zal er altijd bij hem een sprankje hoop zijn dat jullie wat kunnen worden en zal hij altijd bepaalde dingen die jij zegt tegen hem of doet verkeerd interpreteren, waardoor dat vlammetje weer zal worden aangewakkerd. Als jij geen afstand van hem kan doen, dan moet je leren leven met de consequenties die daar aan vastzitten, want deze jongen laat zich niet meer zomaar wegsturen. Daarvoor is er in zijn ogen al teveel gebeurd tussen jullie. Ben je echt zo naief om te geloven dat hij zich er wat van zal aantrekken wanneer jij voor de zoveelste keer tegen hem zegt dat jullie geen stel kunnen zijn? Dat doet ie alleen maar om af te zijn van het gezeur. Wake up and smell the coffee.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90494633
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 07:28 schreef Sardonical-Jope het volgende:

[..]

Ze zoekt een vent, loser :') Geen fag die haar continu de hemel in prijst. Continu verafgood worden is echt ondraagbaar en vreselijk saai. Spanning is wel gewoon op lange termijn essentieel, en dat krijg je niet met zo'n emotionele metroboy.
Dit :')
  maandag 27 december 2010 @ 15:09:13 #101
271626 i_am_god
Zwarte Jezus
pi_90495580
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 14:44 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dit :')
Als jij om hem geeft moet je alle contact verbreken. Hoe hard dat ook is, dat is het snelste manier voor hem om over zijn gevoelens heen te komen.
Sup
pi_90496631
Ja, het is makkelijker gezegd dan gedaan he.
pi_90497117
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Aneurism het volgende:

[..]

De aandacht uitmelken die paar daagjes is natuurlijk ook erg lekker.
:')

Ik ben in de afgelopen week misschien 10 minuten online geweest op msn, dus nee. Nja halfuurtje ofzo in totaal. Vannacht dus eventjes en begin deze week. Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest of moet je iets beter lezen, al dat geslijmjurk van 'm is vreselijk irritant dus daar doe ik het niet voor :W
  maandag 27 december 2010 @ 16:23:47 #104
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90498449
-bezem door de laatste posts heen gehaald-
pi_90514755
Ik heb alle vorige reacties niet gelezen maar wel jou bericht,
geen contact opnemen zou ik maar niet doen, dan zou hij het je kwalijk nemen, niet alleen nu maar ook later ! Ik zou met hem afspreken en duidelijk laten zien dat je hem als alleen een vriend wil,
en als het de heftig wordt dan moet je hard zijn, maar geen contact opnemen vind ik gewoon TE hard, dan raak je een vriend kwijt, dat wil je ook niet. Zeg dat je zijn gevoelens snapt (als hij weer tekenen laat zien dat hij je wil als meer dan een vriend) maar niet zomaar laten zitten nee echt niet, dan gaat hij kapot en zou zijn vertrouwen in de mens ook geschaad worden geloof me
kijk ook naar zijn situatie en niet naar alleen de jouwe(zeg niet dat je dat doet, maar als je hem ineens laat zitten kijk je wel vooral naar de jouwe)
pi_90524652
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Zolang jij contact met hem hebt houd je hem aan het lijntje, klaar.

Bekijk het eens vanuit zijn perspectief: zolang jullie contact hebben zal er altijd bij hem een sprankje hoop zijn dat jullie wat kunnen worden en zal hij altijd bepaalde dingen die jij zegt tegen hem of doet verkeerd interpreteren, waardoor dat vlammetje weer zal worden aangewakkerd. Als jij geen afstand van hem kan doen, dan moet je leren leven met de consequenties die daar aan vastzitten, want deze jongen laat zich niet meer zomaar wegsturen. Daarvoor is er in zijn ogen al teveel gebeurd tussen jullie. Ben je echt zo naief om te geloven dat hij zich er wat van zal aantrekken wanneer jij voor de zoveelste keer tegen hem zegt dat jullie geen stel kunnen zijn? Dat doet ie alleen maar om af te zijn van het gezeur. Wake up and smell the coffee.
Dit. Misschien kan je er btw wel bij zeggen dat je geen contact meer wil omdat je hem niet wil kwetsen ofzo.
pi_90577513
Bluuuuuuuuuuuh waaaaaaarom kunnen mannen niet gewoon normaal doen 8)7 en maken ze dit soort shit moeilijk. Ik kwets hem hoe dan ook ook al vind ik meer dat ie dit zichzelf aandoet.. Waarom snappen mannen het gewoon niet als het Nee is :? maar moeten ze toch altijd weer even blijven proberen damnnnn...

De vingers worden naar mij gewezen alsof ik hier het zwarte schaap ben terwijl ik alleen het beste met hem voor heb. Ik doe hem geen pijn hij doet zichzelf pijn, en ik ga niet het contact verbreken wetende hoe hij is... Dat fokt hem alleen maar meer op, hij heeft al een niet al te leuk verleden met zijn exen en dan gooi ik hem ook nog eens uit het leven alsof het niets is en ik hem niet hoef ofzo (zo gaat het sowieso op zijn minst op hem overkomenen hij gaat er haatdragend van worden). Ik breek het contact niet, maar het is wel al een stuk minder de laatste tijd omdat ik gewoon op offline sta als ie er is (als ik uberhaupt op msn zit.. grafprogramma dat het is) en pas heel laat en kortaf op zijn smsjes reageer. Beetje lastig dit allemaal mja... Ik vind het wel moeilijk om kortaf te zijn tegen hem terwijl we normaal de meest lange en open gesprekken hadden. Gewoon een kut situatie dit.. mja.. ik kijk wel yu..

Ik hou hem niet aan het lijntje hij houdt zichzelf aan het lijntje :{w
pi_90579042
Sja, je kunt dat een tijdje volhouden om kortaf tegen hem te doen... uiteindelijk zal hij dan zelf wel het contact verbreken, of je kunt meteen het goede voorbeeld geven. Dat laatste klinkt hard, maar duurt voor hem korter.

Nu is het alsof je iemand die probeert te stoppen met roken nog af en toe wat nicotine toedient. Het is uitstel van executie. Als het puur om zijn belang gaat kun je beter meteen het contact volledig verbreken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90580499
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:22 schreef Molurus het volgende:
Sja, je kunt dat een tijdje volhouden om kortaf tegen hem te doen... uiteindelijk zal hij dan zelf wel het contact verbreken, of je kunt meteen het goede voorbeeld geven. Dat laatste klinkt hard, maar duurt voor hem korter.

Nu is het alsof je iemand die probeert te stoppen met roken nog af en toe wat nicotine toedient. Het is uitstel van executie. Als het puur om zijn belang gaat kun je beter meteen het contact volledig verbreken.
Precies, jullie vriendschap gaat op dit moment toch niet werken. Niet zolang hij je nog leuker vindt dan een gewone vriendin. Enige oplossing is afstand nemen en het contact verbreken. Tot hij over je heen is (of inmiddels een vriendin heeft), pas dan zou er eventueel weer een nieuwe vriendschap willen ontstaan.

Jij wilt geen afstand nemen, prima. Maar loop dan ook verder niet te zeuren want je houdt de situatie hier zelf mee in stand. Zijn gevoel gaat echt niet zomaar veranderen, hoe graag jullie dat allebei ook zouden willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')