Bluuuuuuuuuuuh waaaaaaarom kunnen mannen niet gewoon normaal doen

en maken ze dit soort shit moeilijk. Ik kwets hem hoe dan ook ook al vind ik meer dat ie dit zichzelf aandoet.. Waarom snappen mannen het gewoon niet als het Nee is

maar moeten ze toch altijd weer even blijven proberen damnnnn...
De vingers worden naar mij gewezen alsof ik hier het zwarte schaap ben terwijl ik alleen het beste met hem voor heb. Ik doe hem geen pijn hij doet zichzelf pijn, en ik ga niet het contact verbreken wetende hoe hij is... Dat fokt hem alleen maar meer op, hij heeft al een niet al te leuk verleden met zijn exen en dan gooi ik hem ook nog eens uit het leven alsof het niets is en ik hem niet hoef ofzo (zo gaat het sowieso op zijn minst op hem overkomenen hij gaat er haatdragend van worden). Ik breek het contact niet, maar het is wel al een stuk minder de laatste tijd omdat ik gewoon op offline sta als ie er is (als ik uberhaupt op msn zit.. grafprogramma dat het is) en pas heel laat en kortaf op zijn smsjes reageer. Beetje lastig dit allemaal mja... Ik vind het wel moeilijk om kortaf te zijn tegen hem terwijl we normaal de meest lange en open gesprekken hadden. Gewoon een kut situatie dit.. mja.. ik kijk wel yu..
Ik hou hem niet aan het lijntje hij houdt zichzelf aan het lijntje