Ooh echt? Dat zou mijn mama wel leuk vinden want ik houd niet zo van aardappels. Wel van stamp en aardappelpuree en gebakken aardappels. Maar niet van 'dabbepiepers', door normale mensen ook wel gekookte aardappelen genoemd.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Lutte volgens mij is de tomaat familie van de aardappel (dacht ik) wist je dat?
Bou wil wel...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil Zure matten, ik heb ze net op, morgen maar weer meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beide vallen onder de nachtschade http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschadequote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh echt? Dat zou mijn mama wel leuk vinden want ik houd niet zo van aardappels. Wel van stamp en aardappelpuree en gebakken aardappels. Maar niet van 'dabbepiepers', door normale mensen ook wel gekookte aardappelen genoemd.
vertelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo lust ik er ook nog wel een paar
Okay, interessant eigenlijk. Wie weet heb ik er ooit wat aan bij biologie.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja beide vallen onder de nachtschade http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschade
Mijn broer is gepromoveerd op een onderzoek naar de aardappelziekte ofzo.. Vandaar dat ik dat ergens heb opgevangen.
Welke?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan moet er eerst een opmerking gemaakt worden
Jij bent wel gek op wortels hequote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo lust ik er ook nog wel een paar
waarvanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
En ik heb weer een allergische reactie.
wortels,zure matten,mossels etc...quote:
Ik lust hem rauwquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze maar van die van Benny afblijft.
Geen idee, ik heb niks op wat ik niet mag geloof ik. Maar het valt mee want heb er nu iets opgesmeerd en het trekt al een beetje weg.quote:
Aaaah!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallo aandacht. Liefje is nu voor me aan het koken.
Mossels?!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wortels,zure matten,mossels etc...
[..]
Ik lust hem rauw![]()
GEINTJE
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die lust Benny heel graag
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die lust Benny heel graag
Heeft ze Benny gedaan,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze maar van die van Benny afblijft.
Als ik nou gewoon Benny doe en CC jou is iedereen blij.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft ze Benny gedaan,
Blijft ze van mijn banaan vandaan.
greatquote:
ik heb niemand gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft ze Benny gedaan,
Jij doet mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon Benny doe en CC jou is iedereen blij.
Hoezo?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is er trouwens mis met benny?
Dat vroeg ik me dus ook af!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is er trouwens mis met benny?
dit bennyquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft ze Benny gedaan,
Heeft heel wat moeite gekost hoor.quote:
Bou zei: Als ze Benny heeft gedaanquote:
Als CC jou gedaan heeft, hoeft Bou haar niet meer.quote:
Het gaat om het idee!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heeft heel wat moeite gekost hoor.
3 vd 4quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon Benny doe en CC jou is iedereen blij.
Duidelijk...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als CC jou gedaan heeft, hoeft Bou haar niet meer.
En nu vragen wij ons af: wat is er dan mis met jou?
Snap?
Hypothetisch geval he..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
great
[..]
ik heb niemand gedaan?
Jij welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is dat even fijn!
Ik kom er op dit moment niet mee weg als ik zeg dat ik kabeldrop eet of wel?
GIMME GIMME GIMMEquote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is dat even fijn!
Ik kom er op dit moment niet mee weg als ik zeg dat ik kabeldrop eet of wel?
Ik ga niet eens meer ontkennen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar het hart vol van is..,,,
Benny is primo stuff, niets mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bou zei: Als ze Benny heeft gedaan
Blijft ze van mijn banaan
waarop ik wil weten wat er mis is met Benny
dus je zou m geven?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Benny is primo stuff, niets mis mee.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik grinnikte zachtjes, tot mijn tomaatje opensplashte op mijn verhemelte.
Benny laat wat anders opensplashenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik grinnikte zachtjes, tot mijn tomaatje opensplashte op mijn verhemelte.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny laat wat anders opensplashen
Grinnik
...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny laat wat anders opensplashen
Grinnik
Ja, maar nu loopt 'ie weer chagrijnig te doen en tegen dingen aan te slaan.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja Jullie mij ook dus nu staan we weer quitte
Okay. Je kunt altijd nog een cracker met smeerkaas tot je nemen!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar nu loopt 'ie weer chagrijnig te doen en tegen dingen aan te slaan.
Smeerkaasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Je kunt altijd nog een cracker met smeerkaas tot je nemen!
Moet je dat wel in huis hebben. Maar het eten staat in de oven geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Je kunt altijd nog een cracker met smeerkaas tot je nemen!
zeg ik eens iets normaalsquote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stomme CC, door jou denk ik zelfs hierbij door.
Eten bij cc wordt nog lastigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stomme CC, door jou denk ik zelfs hierbij door.
'met' danquote:Op woensdag 22 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft toch niet bij me te eten?
dan niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft ook niet met me te eten
what thequote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Lutte het volgende:
Damn, ben vandaag van 95 naar 98 posts per dag gegaan.
Ik hoef mijn postcount van vandaag ook niet te weten. Al valt het niet zo op door al die SR-posters. En ik kan me toch altijd in de schaduw van iBenny opstellen.quote:
okequote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij wel!Ben je romantisch ingesteld?
ja Benny post toch als een idiootquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef mijn postcount van vandaag ook niet te weten. Al valt het niet zo op door al die SR-posters. En ik kan me toch altijd in de schaduw van iBenny opstellen.
en nog geen kaartenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja Benny post toch als een idioot
Ja, die Benny... Pfff.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja Benny post toch als een idioot
Dat klopt...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon uit die post afleiden dat je niet romantisch bent?
Jij bent zo 2009quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt...
van die clichedingen alleen
Ik ben daarvoor iets te boers ingesteld.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt...
van die clichedingen alleen
Een beetje mag best. Maar maar... Niet te want dan word ik misselijk van al die zoetsappigheid.quote:
Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Boudibou het volgende:
Hoe lang hebben jullie eigenlijk al?
Geen idee, anders was het wekelijks meeten!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom wonen jullie zo ver weg
ja daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, anders was het wekelijks meeten!
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Niet zeuren... is maar een uurtjequote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom wonen jullie zo ver weg
Ooh yes!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
3x nee om je te steunen
naar Lutte is het 3 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zeuren... is maar een uurtje
opsluiten in de kelderquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Maar' twee uur. Al heb ik het er graag voor over, alleen mijn ouders...
19quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet van alle jongens van de wereld er ook weer net eentje van 19 vinden hè.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Boudibou het volgende:
Ow anderhalve week al. Dan is de magic al vast gehappened
4,5.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
19![]()
3 jaar is toch niet zo erg?
...?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... daar komt het wel op neer
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet van alle jongens van de wereld er ook weer net eentje van 19 vinden hè.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]______!
Zoek je een verhaaltje om op te fappen?
Viezerdquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb altijd (veel) oudere vriendjes gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Echt?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb altijd (veel) oudere vriendjes gehad.
Toen ik veertien was iemand van achttien, toen ik hem leerde kennen zat ik in vwo 4 en hij in vwo 5, alleen hij had dus al de havo gedaan... Heeft niet lang geduurd overigens, daar zorgde mijn ouders wel voor.quote:
Je ouders zullen blij met je zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik veertien was iemand van achttien, toen ik hem leerde kennen zat ik in vwo 4 en hij in vwo 5, alleen hij had dus al de havo gedaan... Heeft niet lang geduurd overigens, daar zorgde mijn ouders wel voor.En Thomas was ook twee jaar ouder, en nu iemand van bijna twintig.
14 in VWO 4? Heb je een klas overgeslagen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik veertien was iemand van achttien, toen ik hem leerde kennen zat ik in vwo 4 en hij in vwo 5, alleen hij had dus al de havo gedaan... Heeft niet lang geduurd overigens, daar zorgde mijn ouders wel voor.En Thomas was ook twee jaar ouder, en nu iemand van bijna twintig.
Enorm!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ouders zullen blij met je zijn
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
14 in VWO 4? Heb je een klas overgeslagen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 21:41:20 ]
We mochten niet afspreken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe hebben je ouders dan voor gezorgd?
naar wat stonk hij?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
We mochten niet afspreken.Maar achteraf ben ik daar wel blij mee want het was ook wel een aparte. En hij stonk.
ik weet niet of het gaat lukken, ga ook nog naar brabant, Amsterdam CS met vriendin afspreken enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef Boudibou het volgende:
Cc, je hebt al 2 dagen op rij niet aan je belofte gehouden. Niet goed, he..
BRABANT EINZ!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of het gaat lukken, ga ook nog naar brabant, Amsterdam CS met vriendin afspreken enzo
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
WJNMK NTBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WJNMK NTBDan zet je er 'no homo' achter en is alles weer goed. Doet Snaavel ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of het gaat lukken, ga ook nog naar brabant, Amsterdam CS met vriendin afspreken enzo
zeg jij bent wel slim.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zet je er 'no homo' achter en is alles weer goed. Doet Snaavel ook altijd.
Snaavelquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan zet je er 'no homo' achter en is alles weer goed. Doet Snaavel ook altijd.
You just had sexquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo blij ben!
ja ik kan alleen de hele week pas na 2 uur ivb met werkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo blij ben!
Je weet ook niet waar ik het over heb! Schandaligquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moeten even dag/tijd kijken, mijn maatjes moeten ook allemaal werken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik kan alleen de hele week pas na 2 uur ivb met werk
ze woont vlakbij Amsterdam CSquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je weet ook niet waar ik het over heb! Schandalig
Dus je gaat naar Amsterdam CS? Als ik 5 dagen per week in A'dam ben, is mijn plan nooit het station te bezoeken.,
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
We mochten niet afspreken.Maar achteraf ben ik daar wel blij mee want het was ook wel een aparte. En hij stonk.
Spannend!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze woont vlakbij Amsterdam CS
mijn geheugen is een zeefquote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Spannend!
Maar je weet nog steeds niet waar ik het over had.
Maakt niet uit...
Dacht dat mijn indruk wel denderend genoeg was, dat je je eigen! belofte wel kon onthouden..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn geheugen is een zeef
ik ben de wereld aan het ontdekken, vergeef mequote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dacht dat mijn indruk wel denderend genoeg was, dat je je eigen! belofte wel kon onthouden..
Helaas,, ik zat fout..
Truste Lutte, we spreken nog wel afquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Lutte het volgende:
Ik ga jullie bijna verlaten.
Moet uitgerust zijn, morgen nog twee uurtjes toets en dan... Vakantie!
Ik geef je nog een kans. Als het morgen niet volbracht is, dan is het helaas '3 strikes, ur out'!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben de wereld aan het ontdekken, vergeef me
oke danquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik geef je nog een kans. Als het morgen niet volbracht is, dan is het helaas '3 strikes, ur out'!
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Lutte het volgende:
Slaap lekker allemaal!Kusjes terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe hij kan goed dansenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny ging met mij dansen.En ja ik ben nog niet weg maar mijn drinken is nog niet op.
Nietesquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe hij kan goed dansen
ahhh en de anderen, tdrone enzo?quote:
Oke groeten terugquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga maar weer, doe de groeten aan jullie moeder
Geweldig nummerquote:
kindervreter?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu ben ik alleen met die kindervreter
is het touchscreen met qwerty?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef tdrone het volgende:
iPod is nu al leuk alleen moet ik wennen bij het typen
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ga maar weer, doe de groeten aan jullie moeder
Alleen in snakequote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in December vreet jij toch kindertjes?
Daaromquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar je wilde op de meet snake gaan spelen
Ja maar ik duw vaak 1 ernaastquote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is het touchscreen met qwerty?
Allemaalquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus degene boven de 18 blijven leven?
als je me op hebt zit je buik volquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal
Ik eet jullie alleen op
dan hoef ik Lutte niet meer op te etenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je me op hebt zit je buik vol
Nee dat scheelt alweerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan hoef ik Lutte niet meer op te eten
succes ermee danquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef 92Merel het volgende:
Idd, had me er echt al een tijd druk over zitten maken en ging het ineens niet door![]()
Maar aan de andere kant heb ik nu weer nog een paar lessen tot mn TTT waardoor ik sowieso ga slagen
Het tdronequote:Op woensdag 22 december 2010 22:38 schreef tdrone het volgende:
Het merel
Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen van de TTT?
Kun je je weer zorgen gaan makenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het tdrone
Blijkbaar niet, heel handig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |