Ooh echt? Dat zou mijn mama wel leuk vinden want ik houd niet zo van aardappels. Wel van stamp en aardappelpuree en gebakken aardappels. Maar niet van 'dabbepiepers', door normale mensen ook wel gekookte aardappelen genoemd.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
Lutte volgens mij is de tomaat familie van de aardappel (dacht ik) wist je dat?
Bou wil wel...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil Zure matten, ik heb ze net op, morgen maar weer meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja beide vallen onder de nachtschade http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschadequote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh echt? Dat zou mijn mama wel leuk vinden want ik houd niet zo van aardappels. Wel van stamp en aardappelpuree en gebakken aardappels. Maar niet van 'dabbepiepers', door normale mensen ook wel gekookte aardappelen genoemd.
vertelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo lust ik er ook nog wel een paar
Okay, interessant eigenlijk. Wie weet heb ik er ooit wat aan bij biologie.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja beide vallen onder de nachtschade http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtschade
Mijn broer is gepromoveerd op een onderzoek naar de aardappelziekte ofzo.. Vandaar dat ik dat ergens heb opgevangen.
Welke?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan moet er eerst een opmerking gemaakt worden
Jij bent wel gek op wortels hequote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo lust ik er ook nog wel een paar
waarvanquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
En ik heb weer een allergische reactie.
wortels,zure matten,mossels etc...quote:
Ik lust hem rauwquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze maar van die van Benny afblijft.
Geen idee, ik heb niks op wat ik niet mag geloof ik. Maar het valt mee want heb er nu iets opgesmeerd en het trekt al een beetje weg.quote:
Aaaah!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Hallo aandacht. Liefje is nu voor me aan het koken.
Mossels?!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wortels,zure matten,mossels etc...
[..]
Ik lust hem rauw![]()
GEINTJE
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die lust Benny heel graag
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die lust Benny heel graag
Heeft ze Benny gedaan,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze maar van die van Benny afblijft.
Als ik nou gewoon Benny doe en CC jou is iedereen blij.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft ze Benny gedaan,
Blijft ze van mijn banaan vandaan.
greatquote:
ik heb niemand gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft ze Benny gedaan,
Blijft ze van mijn banaan vandaan.
Jij doet mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon Benny doe en CC jou is iedereen blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |