Nou, echt geen pastinaak te vinden hoor...quote:
jaa pff geen idee welke pagina in welk topic.. dan kan ik wel ff gaan zoekenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; heet het in het noorden Bas of Dirk?
quote:
No problem! Hij mist het forum trouwens niet, maar de mensen hier welquote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Aure, bedankt voor het overbrengen van de groetjes
hij had jou graag maar nu ben je bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe is het zo raar als ik een vriendje zou hebben?![]()
Ik ben niet bezetquote:Op woensdag 22 december 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij had jou graag maar nu ben je bezet
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?quote:
...want die liepen beiden achter Aure aan?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...want die liepen beiden achter Aure aan?
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het lasquote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sst! tis toch leuk om D_H en Steer even jaloers te maken?
Even gecorrigeerd. Geen dank. graag gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e en 2e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Gewoon een standaard kerstmenu dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef FutureFairytale het volgende:
kerstmenu 1e dag; ik wilde vis en vlees maar mn moeder wilde graag 2 soorten vlees. nu is het 2x vlees en 1x vis geworden... natuurlijk met alles wat er bij komt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel
Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik geen vlees hoef te eten en toch een volwaardig kerstmenu heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een standaard kerstmenu dus.
En nou ja, rijst, misschien wilde ze jou ontzien
aaaah arme Rijstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vergeet mij niet! Had bijna een hartstilstand toen ik het las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |