tenzij ze t pepermuntje teruggevonden heeft!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voel maar even dan.
en niet stiekem daarna aan je vingertjes ruiken hoa!
geen idee, ik was er niet bijquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef Tjabbo het volgende:
had SD die niet al opgediept ergens ?
werkzequote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
.
Anyway, ik ben eindelijk wakker-wakker, dus ik ga maar eens op staan (veel te laat alweer voor hetgeen ik allemaal moet doen nog).
Toedels!
Jeetje, ik zou je bijna nomineren voor een eervolle vermelding bij Darwinquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Zeuw. *knikkende knietjes*
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
Deusje. Is alles nog heel?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Ik heb even ondervonden dat het niet verstandig is om 180 te rijden op de linkerbaan van de autobahn, want die maken ze blijkbaar niet helemaal schoontjes. Woeha!
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:57 schreef lipje het volgende:
Anne, heb je al een schone broek aangedaan?
Verf je haar de volgende keer weer ff wat donkerder alsjeblieftquote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heahquote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
.
Op de rechterbaan ging het makkelijk. Alleen daar reden ze in de weg.
hele mooie uitspraakquote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren, je moet alleen FF zorgen dat je dat haalt heah
Fact's of life 1.01quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef Anne het volgende:
Ik doe een Alexxxxx-je. Bij de 100.000 posts stop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |