Go for itquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb overigens ook een ernstige snackzin.
Ik heb jouw post 2x gequote. Kijk maar naar de PI'squote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja inderdaad ik ben nu een zak pistache noten soldaat aan het maken
Niets in huis en de winkels zijn dicht. Geredquote:
quote:
quote:
Dan verander ik dezelfde PI nog niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jouw post 2x gequote. Kijk maar naar de PI's
Doe maar. Dit kan ik best goedquote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zodra je nieuwe huis er is kom ik zo een keer schnitzels bij jou eten![]()
Jij bent rijk toch?quote:
Niets bij jou in de buurt is nog openquote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets in huis en de winkels zijn dicht. Gered
Wat gebeurt er dan wel?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan verander ik dezelfde PI nog niet!
Ja, dat denk ik dus ookquote:
Go get him girl!quote:
Het is magiequote:
Zelfs dat doet iedereen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze als feit zien is dom.
Duh, ik woon in een klein dorpjequote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bij jou in de buurt is nog open
vandaar dat je een heel gekleurde bril hebt als je al zelf als feit ziet dat het daar kak zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfs dat doet iedereen.
Maar het ligt meer in de mate hoeverre je ervoor openstaat om suggesties van anderen mee te nemen in je leven van hoe erg die gekleurde bril is.
Nehquote:
Rijkig dan?quote:
Waarom zouden er dan winkels open zijn?quote:
Heb je geld nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NehOm heel eerlijk te zijn weet ik het nu allemaal even niet
![]()
[..]
Rijkig dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |