abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90304546

We hebben inmiddels de officiële aankondiging, een trailer, het logo, een indicatie wanneer hij uit moet komen en wat losse informatie rond het vierde deel van de Forza Motorsport reeks voor de Xbox 360. Dus is het tijd voor een topic.

Wat kunnen we verwachten?

• Vrijwel zeker een garage van minstens 500 verschillende wagens. Forza 3 eindigde immers met meer dan 500 modellen inclusief de DLC.
• Een samenwerking met de mannen van Top Gear, waardoor we waarschijnlijk ook vele auto's die getest worden in die show in het spel zullen zien. En uiteraard de Top Gear Test Track, die al te zien is in de "debut trailer".
• Mogelijkheden met Kinect. In hoeverre je hiermee aan de slag kan is nog niet helemaal duidelijk. In ieder geval zal je rond (sommige?) auto's kunnen wandelen, je portier kunnen open doen en in je auto rond kunnen kijken. Maar hiernaast is het spel ook gewoon te spelen met de X360 controller.
• En natuurlijk valt te hopen dat dit deel op veel andere punten ook verbeterd en verbreed zal worden.

De komende maanden zal er ongetwijfeld meer nieuws rond het spel verschijnen en dat zal ook in dit topic gepost worden.

En dankzij de trailer kan er natuurlijk al flink gespeculeerd worden. :Y)
In de trailer zie je onder andere hints naar rally en nachtracen (al dan niet in-game beelden), de Top Gear track en auto's die rijden over openbare wegen. Of dit alles ook in het spel komt is nog maar de vraag, hopelijk krijgen we er snel antwoord op.

Dus, waar hopen jullie op? :) Ik zou het persoonlijk een hele verbetering vinden als ze er dit keer een goede carrière-modus in stoppen. En het aantal auto's op de baan verhogen van 8 naar 16 of zoiets.

Als er nog behoefte is naar een Forza 3 topic moet iemand die maar maken. Maar nu de laatste DLC voor dat spel uitgekomen is, er geen patches meer komen en een groot deel van de reguliere posters in dat topic niet of amper meer spelen, denk ik niet dat die nog erg actief zal zijn.
pi_90304890
Ik speel 3 nog wel :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90304930
Ik ben heel benieuwd hoe deze game er uit gaat zien en hoe hij zal spelen, momenteel is er in mijn ogen weinig wat aan GT5 kan tippen.
Ik heb GT5 en FM3 gespeeld en met beide vermaakt, dus hoef geen discussies :)
pi_90305198
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ook, vanmiddag nog zelfs. Maar heb er niet meer zoveel over te melden. Het laatste deel van de Forza 3 topicreeks deed er ook wel erg lang over tot de 300 posts... :P

Maar als je nog een topic wil moet je die zeker maken. :)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef RiKe het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe deze game er uit gaat zien en hoe hij zal spelen, momenteel is er in mijn ogen weinig wat aan GT5 kan tippen.
Ik heb GT5 en FM3 gespeeld en met beide vermaakt, dus hoef geen discussies :)
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.
pi_90305441
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk dat Turn 10 erg goed naar GT5 heeft gekeken. Het blijft immers een concurrent. Hopelijk zijn ze op het idee gekomen om gewoon wat goede features van GT5 over te nemen. Licenses en die andere challenges bijvoorbeeld. En de hoeveelheid auto's op de baan. In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig is
pi_90306276
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ik weet niet of de X360 hardware dat gaat trekken aangezien hij (correct me if I'm wrong) minder krachtig is
Er zijn meerdere reeksen op de X360 die met elk spel weer wat verbeterd werden. En er zijn zat spellen waar je met meer dan 8 mensen tegelijk online kan. Het zou raar zijn als ze dit niet kunnen verbeteren. En anders zijn er nog talloze andere punten waar ze mee vooruit kunnen.
  donderdag 23 december 2010 @ 14:39:59 #7
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_90342383
Gisteren nog de American Championship C-klasse gereden in mijn onverslaanbare 2010 Ford Taurus SHO :D Ben erg benieuwd naar Forza 4, had stiekem al een topic gemaakt zelfs :P Dit wordt weer een musthave waarschijnlijk ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_90354240
Ook zeker zin in F4.

Zonet ff 3 car packs gedownload voor 200 points per stuk. :Y
pi_91228714
Nog even een vraagje over Forza 3...

Ik heb nu de standaard editie, als ik de ultimate koop begin ik dan weer helemaal aan het begin?

Of hou ik al m'n auto's etc, etc?
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:09:00 #10
239294 PierreTT
pi_91255676
Deze zet ik hier ook even neer :)

pi_91256058
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef roelofjan het volgende:
Nog even een vraagje over Forza 3...

Ik heb nu de standaard editie, als ik de ultimate koop begin ik dan weer helemaal aan het begin?

Of hou ik al m'n auto's etc, etc?
Je opgeslagen spel is voor beide versies. Je houdt alles.
pi_91303182
Top gear test track?
  vrijdag 14 januari 2011 @ 10:44:52 #13
239294 PierreTT
pi_91306081
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:

Dus, waar hopen jullie op? :) Ik zou het persoonlijk een hele verbetering vinden als ze er dit keer een goede carrière-modus in stoppen. En het aantal auto's op de baan verhogen van 8 naar 16 of zoiets.

Ik hoop ook vooral op meer auto's op de baan en een verbeterde carrieremodus. Dit was in Forza 3 niet slecht, maar het werd na een tijdje wel erg eentonig.. met als toppunt seizoen 6, de R1-races. Misschien is een licensesysteem zoals in GT5 ook wel een idee?
pi_91358862
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:

Dus, waar hopen jullie op? :)
Mogelijkheid om zelf custom races samen te stellen.
Zelf bepalen hoeveel ronden je rijdt, op een circuit naar keuze, tegen tegenstanders naar keuze.

Het kan overigens wel in Forza 3, maar alleen als je xbox live hebt. :')
pi_91396181
Ik hoop op wat meer circuits deze keer. De meeste circuits die in deel 2 zaten, zaten ook weer in deel 3. Op zich helemaal niet erg, ik vind het zelfs een goed ding. Maar zorg dan wel voor genoeg nieuwe goede tracks.

Daarnaast zouden licenties van echte raceklasses ook wel tof zijn. WTCC, DTM, etc er allemaal in. De auto's zitten er al in alleen nu de skins nog en namen zouden het echt compleet maken.Zo kan je er ook makkelijker een career mode van maken. Eerst racen met standaard auto's om jezelf te bewijzen waarna je mee mag doen met de echte mannen in bijv. het WTCC.

Voor de rest deed Forza 3 het ook best goed. Ik vind stiekem Forza 3 op de één of andere manier toch fijner dan GT5.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zondag 16 januari 2011 @ 01:40:24 #16
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_91396429
Heel veel nieuwe tracks vind ik cruciaal. Die circuits waren nagenoeg het zelfde als die in deel 2, waardoor het spel voor mij erg snel verveelde.Verder was het een uitstekend spel.
  zondag 16 januari 2011 @ 01:56:34 #17
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91397058
Forza _O_

Ik hoop ook op meer tracks en eventueel een track builder. Zolder, Spa, Zandvoort... om maar een paar nabijgelegen circuits te noemen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91423827
Track builder.. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat goed gaat werken. Tracks moeten tegenwoordig zo gedetailleerd en precies zijn dat je meestal geen genoegen neemt met minder. Om dan een fatsoenlijke trackbuilder te maken moet je er echt veel tijd in steken. Ik heb dan liever dat Turn10 zelf wat meer tracks maakt in die tijd.
pi_91424733
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
pi_95049115
WIL HEBBEN *O*
het is patat
pi_99537850
Ik ga waarschijnlijk de Limited Collector's Edition pre-orderen. Bij bol.com is hij ¤70...

Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:

The VIP Car Pack:

• 2011 Bugatti Veyron Super Sport
• 2011 Ferrari 458 Challenge
• 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
• 2010 Noble M600
• 2011 RUF Rt 12 R

The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:

• 1965 Ford Mustang GT Coupe
• 2011 Koenigsegg Agera
• 1997 Lexus SC300
• 2011 RUF RGT-8
• 2011 Tesla Roadster Sport

The Limited Collector’s Edition will also include a ten-car add-on pack featuring a selection of the best classic American muscle cars. There will also be a custom-designed BMW cars (also available for purchase at launch on Xbox LIVE Marketplace) selected as part of the “Forza Motorsport 4 BMW Design Challenge.”, as well as “Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear,” a 96-page volume written by the editors at Top Gear. The content doesn’t stop there, you’ll also get a set of vinyl stickers featuring the logos of “Forza Motorsport 4,” “Top Gear” and “Turn 10”. A VIP Membership status within the Forza community including special recognition in the Forza community, leaderboards, ForzaMotorsport.net, plus more. Last but not least, an exclusive BMW theme available for download via Xbox LIVE Marketplace.

Is that enough content for you? Well Turn 10 has one more surprise for you Forza fans. The new BMW M5 will be drivable first in Forza Motorsport 4 and will also be featured on the cover of the LCE version of the game. That means it will be automatically included in the LCE version of Forza 4, and all Xbox LIVE members will be able to download the car to drive. In addition, fans will be able to explore the meticulous design and impeccable execution of the BMW M5 via Autovista mode, where Top Gear’s Jeremy Clarkson will take fans on a virtual tour of the world’s most sought-after cars.

---------

Die Autovista mode had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt het wel goed. Ik wil heel graag weten welke 10 muscle cars er in die extra add-on zitten. :9

Tevens is er op de officiële fora een discussie losgebarsten over Porsche in het spel, nu ze ook RUF's hebben. In andere games (Test Drive Unlimited, Gran Turismo) is RUF namelijk duidelijk bedoeld als alternatief voor het ontbreken van Porsche.

Denk zelf dat ze met RUF gewoon een extra fabrikant in het spel willen hebben, omdat ze in de laatste trailer ook zo "opschepten" over 80+ fabrikanten in een spel, meer dan welk ander racespel dan ook. Porsche moet er gewoon tussen zitten. :)
pi_99549197
ik ga er denk ik een stuur bij kopen maar ik weet nog niet welke.

in ieder geval niet de microsoft :)
het is patat
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:33:24 #24
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_99552702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga er denk ik een stuur bij kopen maar ik weet nog niet welke.

in ieder geval niet de microsoft :)
Je hebt geen andere keus toch?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_99633277
Fanatec.

PWTS en nog altijd geen spijt van gekregen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')