quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, kijk eens wat er aan komt!![]()
[ afbeelding ]
bij omoda zijn ze helaas uitverkochtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
http://www.omoda.nl/?gclid=CPO-zqzDgKYCFYsz3godQCYrng
http://www.koopje24.nl/se(...)gle/koid/5532792374/
Marrije misschien staat hier wat tussen voor je.
Ik wil morgen paps en mams die 33 jaar getrouwd zijn, dus ff normaal doen. De NS kan hier niet mee omgaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je toch nu nog, slaap je daarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wil morgen paps en mams die 33 jaar getrouwd zijn, dus ff normaal doen. De NS kan hier niet mee omgaan.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij omoda zijn ze helaas uitverkocht
Ik zoek al een jaar of 36 DE perfecte laars met hakquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik zoek dus al een jaar of 3 DE perfecte zwarte laars met hak.
Vannacht komt het over. Dit plaatje is van 22:40quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer, ik keek vanmiddag en zag nog helemaal niks, moet ik wakker blijven of komt het morgen pas mijn kant op.
Ik moet er morgen weer uit en vidn het helemaal niet erg als er gee sneeuw meer valt....voor de komende 20 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is vannacht hoor, dan slaap jij toch
FANN, dat zijn doortocht laarzen voor als je zweetvoetjes hebtquote:
Een elfstedentocht, dat zou wel heul gaaf zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik moet er morgen weer uit en vidn het helemaal niet erg als er gee sneeuw meer valt....voor de komende 20 jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vannacht komt het over. Dit plaatje is van 22:40
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen zequote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mag...dat het alleen in FZriesland vries...nee serieus i don'tgive a shit voor een elfstedentocht...heel het land dom hysterischquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een elfstedentocht, dat zou wel heul gaaf zijn
waarschijnlijk de 28e Pietjequote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mag...dat het alleen in FZriesland vries...nee serieus i don'tgive a shit voor een elfstedentocht...heel het land dom hysterisch
Dan moet je wel naar Friesland en niet thuis blijven zitten kijken. Fantastisch feest!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, alleen "als alles schoongeveegd wordt". Dat gaat natuurlijk niet gebeuren anno 2010quote:
denk het wel, die friezen zijn gek hoor, gaan dag en nacht de sneeuw wegvegen van het ijs.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, alleen "als alles schoongeveegd wordt". Dat gaat natuurlijk niet gebeuren anno 2010.
'Het komt in de volle breedte op ons af, kijk zelf maar: http://buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspxquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen ze
''ril''quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef mootie het volgende:
http://www.zalando.nl/car(...)t-me211z001-802.html
deze vind ik te lomp, nee niet geschikt voor Marrije, dus verder zoeken graagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... als ik echt zou MOETEN kiezen uit die omoda punt nl shit![]()
zou ik deze nemen
[ afbeelding ]
de rest vin ik kut...
Unox-carnavalquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Friesland en niet thuis blijven zitten kijken. Fantastisch feest!!
maakt toch niet uit, tegenwoordig is alles comercieel, al plakken ze de halve reklamewereld eraan vast, nee hoor wel gezellig zo voor de tv. zet er nog me wekker ook voor om de start om 4/5 uur niet te missen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze vind ik te lomp, nee niet geschikt voor Marrije, dus verder zoeken graag
zit je nu de Pabo door te bladerenquote:
Oh ja, Martquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
gezellig met Mart, mag ik dat zeggen!!! ja dat mag ik zeggen
ow... nah ik ben al blij dat je ze niet in mijn profiel vindt passenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel in Marijes profiel passen!
zie je Marrije al paardrijden dwars door haar woonplaats, bolderkar er achter met haar 3 jongens, vind ze best mooi maar denk gelijk dan aan paardrijlaarzen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel in Marijes profiel passen!
Nee vind mart wel oke, vooral met schaatswedstrijden, nee hoor ach hij weet wel veel, vooral ook over wielrennen.quote:
Ik zie het wel op tvquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er destijds van genoten, met volle teugen.
daar breek je echt je nek mee, je zal maar ff zwikkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dit scheelt me wel steeds een keukentrapje pakken![]()
[ afbeelding ]
ken ik gewoon overal bij
ik hou het wel bij mijn snuggelsloffiesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar breek je echt je nek mee, je zal maar ff zwikken
oh ja en je snuggelpakquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hou het wel bij mijn snuggelsloffies
Ja, ik nu ook. Toen was ik ongeveer midden twintig en moest er gewoon bij zijn. Terugkomen was minder jofel, in de cabine van een ANWB vrachtwagen, de auto achterop. Sleutel van contactslot gebrokenquote:
oh, nou ik hoop niet zo lang te hoeven wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik zoek dus al een jaar of 3 DE perfecte zwarte laars met hak.
oeh die vind ik ook wel mooi inderdaad, ik vind die van TH net iets mooier, maar deze komen een heel eind in de buurtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef mootie het volgende:
Ik moest toen rij-examen doen, anders was ik er (de nacht ervoor) in 1986 ook wel bij geweest, denk ik. Bij de laatste tocht vond ik het gedoe er omheen toch een stuk minder aanstekelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik nu ook. Toen was ik ongeveer midden twintig en moest er gewoon bij zijn. Terugkomen was minder jofel, in de cabine van een ANWB vrachtwagen, de auto achterop. Sleutel van contactslot gebroken
Moooooooiquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen ze
dit vind ik echt zo'n jaren '80 dingquote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... als ik echt zou MOETEN kiezen uit die omoda punt nl shit![]()
zou ik deze nemen
[ afbeelding ]
de rest vin ik kut...
deze vin ik nog wel aardig...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
24 pagina's met laarzen:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=&F=19_3_10_1_17_22_
Ik denk dat onze smaken heeeeeeeeeeeel verschillend zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n jaren '80 ding
Jij bent geen clini- maar een rodeoclownquote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze vin ik nog wel aardig...
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L07_L74_989710/
Stomme Fannie dacht dat ik het niet door had, ha!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
oeh die vind ik ook wel mooi inderdaad, ik vind die van TH net iets mooier, maar deze komen een heel eind in de buurt
of een combinatiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent geen clini- maar een rodeoclown
Klopt wij hebben hem hmmm 2/3 dagen geleden binnengehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Gert het volgende:
New Kids Turbo is in tien minuten binnen, maar volgens mij heeft ienand het met z'n mobieltje opgenomen of zo.
wtfquote:Het bekerduel met Roda JC zou de laatste wedstrijd worden van Ibrahim Afellay in het shirt van PSV voor zijn vertrek naar Barcelona. De middenvelder zal het duel echter vanaf de tribune bekijken.
Gevraagd naar de afwezigheid van Afellay blijft coach Fred Rutten diplomatiek. 'Hij heeft me verteld dat hij zich niet kon motiveren voor de wedstrijd', vertelt de PSV-coach aan Eredivisie Live. 'Ja, dat is teleurstellend, maar ik ga geen ongemotiveerde spelers opstellen.'
Afellay zal, mits hij de medische keuring in goede orde doorstaat, tijdens de winterstop overstappen naar Barcelona.
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt wij hebben hem hmmm 2/3 dagen geleden binnengehaald.
Zit jij in een andere tijdzone?? Er staat 22.40 bij jou. Dus je loopt gewoon ouwe plaatjes te posten.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog een leuke serie voor je te koop, hij is alleen op videoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.
Heb er nog niet echt naar gekeken, het geluid is idd slecht en klein beeld. Even terzijde gelegd dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme Fannie dacht dat ik het niet door had, ha!
ja erg jammer dat die TH niet meer in mijn maat zijn, nu ik weet dat ze er zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
Hmm ik heb nu Zalando, Omoda, Wehkamp, Esprit en Schuurman gehad, en nog maar 1 paar laarzen @@
ik seg niks meerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vind deze ook leuk
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L07_L74_441726/Maar suede. . .
Doe dat maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik seg niks meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik krijg een wegtrekkertje![]()
Daar kijk ik ook naar, maar die kun je een paar uren tot een paar dagen vooruit laten draaienquote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone?? Er staat 22.40 bij jou. Dus je loopt gewoon ouwe plaatjes te posten.![]()
Deze is toch net effe anders http://www.buienradar.nl/ en actueel.
Geen profiel, glibberen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vind deze ook leuk
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L07_L74_441726/Maar suede. . .
heb je gelijk in, vallen dus af. Nou. Niet zo heel vele keus. Bah.quote:
hehehequote:Op woensdag 22 december 2010 20:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit jij in een andere tijdzone?? Er staat 22.40 bij jou. Dus je loopt gewoon ouwe plaatjes te posten.![]()
Otto, Neckermann, Sooco, Ziengs, Dolcis?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
Hmm ik heb nu Zalando, Omoda, Wehkamp, Esprit en Schuurman gehad, en nog maar 1 paar laarzen @@
Ho wacht, het was toch de zwarte TH. Glim met een soort stof?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb je gelijk in, vallen dus af. Nou. Niet zo heel vele keus. Bah.
Ik denk dat ik gewoon maar wat moet bestellen. . .
Jahh ik heb deze jurk ervan.. Ze hebben best toffe dingenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef mootie het volgende:
en deze vind ik ook mooi, maar meer echt regenlaarzen, die van TH hadden een gesp en daardoor leek het meer een gewone laarsquote:
en wat zon!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jahh ik heb deze jurk ervan.. Ze hebben best toffe dingen
[ afbeelding ] Nu moet ik nog zo'n harses bestellen
Het is gevoerd. Dat viel me al mee.quote:
quote:Deel Spijkenisse zonder stroom
SPIJKENISSE - Een deel van Spijkenisse zit sinds woensdagavond kort na zes uur zonder stroom door een kapotte laagspanningskabel. Dat heeft de veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond gemeld.
Gekeken. Saai, helaas. Iedereen die er zelf wel eens een beetje over nadenkt heeft geen nieuwe inzichten of invalshoeken gehoord, denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
20:25 een docu over de iPhone, iPad en de invloed daarvan op de samenleving.
http://www.tvgids.nl/prog(...)od%2C_iPhone%2C_iAm/
Ik ben na een kwartiertje afgehaakt, wat een crap. Overgeschakeld naar kerkrade, maar daar is 't zo mistig dat er geen voetbal te zien is.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Gekeken. Saai, helaas. Iedereen die er zelf wel eens een beetje over nadenkt heeft geen nieuwe inzichten of invalshoeken gehoord, denk ik.
Oh en de achterkant is nog mooierquote:
Je bent een schatquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef mootie het volgende:
Ik zag dat ik de verkeerde had, ben nu Duitsland aan het doorspitten.
http://www.shoehoo.nl/dam(...)-laars/5067?img=8242quote:Op woensdag 22 december 2010 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bent een schatMaar ik denk dat ik deze maar ga bestellen http://www.zalando.nl/bronx-laarzen-zwart-br1-fzw-0205-99.html
Ohhh das kut.... Ik zit al dagen met een cv ketel met eigen wil. Vrijdag krijg ik een nieuwe. Die nephaard blaast al dagen warmte !!quote:
Je bent best wel een naar/zuur meissie af en toe...quote:
Da's ook kut, een weigerende cv-ketel. Gelukkig heb je nog een nephaard. Nu nog wat zonquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh das kut.... Ik zit al dagen met een cv ketel met eigen wil. Vrijdag krijg ik een nieuwe. Die nephaard blaast al dagen warmte !!
Ik ben het zonnetje in huis Teun !!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's ook kut, een weigerende cv-ketel. Gelukkig heb je nog een nephaard. Nu nog wat zon![]()
Ja, dat denk ik ook welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis Teun !!
Ik ook trouwensquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben het zonnetje in huis Teun !!
nee, deze zool is anders (gladder)quote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.shoehoo.nl/dam(...)-laars/5067?img=8242
Zijn het nou deze? Ik ben helegaar verward.
Heb je weer een date ofzoquote:
oh jij las het als een sneer, nou zo was het allerminst bedoeldquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent best wel een naar/zuur meissie af en toe...
Ik geef het op, heb me gek gegoogled, en als ze al TH hadden, hadden ze de juiste niet, of alleen grote maten. Lutsers!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, deze zool is anders (gladder)
Maar verder gaat alles wel goedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent best wel een naar/zuur meissie af en toe...
Yep de haard staat op volle toeren ... Kom op zeg je sneert altijd en komt met een excuus even later. Tis wel goedquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh jij las het als een sneer, nou zo was het allerminst bedoeldMaar zoals de waard is. . .
ja zelfs op hun eigen site staat ie er niet bijquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geef het op, heb me gek gegoogled, en als ze al TH hadden, hadden ze de juiste niet, of alleen grote maten. Lutsers!
Duhhhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles wel goed?
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles wel goed?
Het ging om een fucking jurk, druifquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Een open ruggetje is niet tof Piet
Ja duh, het is winter hèquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om een fucking jurk, druif![]()
.
En de manier waarop, ach barst ook maarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om een fucking jurk, druif![]()
.
Het komt niet in je op dat ik werkelijk een jurk met open rug bedoelde? Jij zegt de achterkant is nog mooier, waarop ik denk, ze bedoelt dat de rug open is en dus haar rug. En dat je niet meteen begrijpt hoe ik het bedoel, alee, maar dat je gewoon vast blijft houden aan een beeld dat je blijkbaar hebt is wel wat sneu. Ik sneer niet altijd en als ik dat al doe dan kom ik niet met een excuus.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep de haard staat op volle toeren ... Kom op zeg je sneert altijd en komt met een excuus even later. Tis wel goed
Pietje is geen kruik en het water is bevrorenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En de manier waarop, ach barst ook maar
zo noem je dat als het om een jurk gaat, kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Een open ruggetje is niet tof Piet
die manier maak jij ervan, jij vat iets totaal anders op en dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En de manier waarop, ach barst ook maar
Ik ken je al langer dan vandaag Marrije. Zand erover, het zout is opquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ik werkelijk een jurk met open rug bedoelde? Jij zegt de achterkant is nog mooier, waarop ik denk, ze bedoelt dat de rug open is en dus haar rug. En dat je niet meteen begrijpt hoe ik het bedoel, alee, maar dat je gewoon vast blijft houden aan een beeld dat je blijkbaar hebt is wel wat sneu. Ik sneer niet altijd en als ik dat al doe dan kom ik niet met een excuus.
Ja, dat weet ik toch ook welquote:Op woensdag 22 december 2010 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo noem je dat als het om een jurk gaat, kan ik ook niks aan doen
Jij denkt dan dat je me beter kent dan daadwerkelijk het geval is. Ik kan oprecht zeggen dat ik het niet zo bedoelde als jij het opvatte, hoe lang je me ook kent, niet goed genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken je al langer dan vandaag Marrije. Zand erover, het zout is op
Zout in een open ruggetje is ook barbaars en doet hels zeerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken je al langer dan vandaag Marrije. Zand erover, het zout is op
Goeie grap! +1quote:
ik koop voor jou gewoon bij het tuincentrum van die groene kaplaarzenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:52 schreef Marrije het volgende:
Die zijn toch echt net weer anders Mootie. . . Ja ik ben een zeur![]()
Mera & Hondjes, dolcis heb ik net ook bekeken, maar zat niks tussen.
Waar wel wat tussen zat, www.assem.nl
Ik zat ondertussen een beetje te twitteren, FB'en en te mailen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben na een kwartiertje afgehaakt, wat een crap. Overgeschakeld naar kerkrade, maar daar is 't zo mistig dat er geen voetbal te zien is.
Ik heb iig een prachtig jurk voor de kerst !!!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zout in een open ruggetje is ook barbaars en doet hels zeer
Ik niet, moet nog wel mosselen halen, prachtige mosselenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb iig een prachtig jurk voor de kerst !!!!! [ afbeelding ]
staan ze nog niet op MP, tegen woekerprijzen dat dan weer wel. . .quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle kaartjes voor Hans Teeuwen zijn al uitverkocht. Gewoon alles, september 2011.
Ja, begrijp ik niet zo, vind geen hol aan die gast aanquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle kaartjes voor Hans Teeuwen zijn al uitverkocht. Gewoon alles, september 2011.
We gaan aan de lamsbout.. Knoflook en kruiden. En nog wat dat moet ik nog verzinnenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik niet, moet nog wel mosselen halen, prachtige mosselen
Je bent een keukenprinses, 't zal vast lekker wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan aan de lamsbout.. Knoflook en kruiden. En nog wat dat moet ik nog verzinnen
Ik ben bijna drie uur bezig geweest om nog aan kaarten te komen voor de extra HMH-optredens die toegevoegd waren. Uiteindelijk gelukt, op een moment dat touret serieus de overhand begon te nemen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou zo "gewoon" ging het niet, maar: yes!quote:
waarop? maar bij mijn weten nergens op geklikt, ik zal wel naar menu moeten om het weer anders te zetten?quote:
Net naast het paginanummer (rechts onderin) heb je die pagina icoontje. Als je daar op klikt zie je alles op één pagina.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Marrije het volgende:
Mijn posts per pagina staat op 50 en nu doet ie het weer normaal!
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik trek een pot zurebommen open gewoon omdat ik er trek in heb
Nog zo'n uitgelubberde zwanger of niet vet wijf hierquote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik trek een pot zurebommen open gewoon omdat ik er trek in heb
Nou als ik goeie zin heb moet je niet gek staan te kijken!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je die hele pot in je eentje oppeuzelen
Wel op blijven letten hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n uitgelubberde zwanger of niet vet wijf hier
Sorryquote:
"Goeie zin", dat moet welhaast brabant zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou als ik goeie zin heb moet je niet gek staan te kijken!
Speak for your selfquote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n uitgelubberde zwanger of niet vet wijf hier
Sjesus wat ben ik knap en slank..quote:
ah nou zie ik het, hm ja daar heb ik vast op gekliktquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Net naast het paginanummer (rechts onderin) heb je die pagina icoontje. Als je daar op klikt zie je alles op één pagina.
Ja, DAT pagina icoontje natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah nou zie ik het, hm ja daar heb ik vast op geklikt
KPD moet je zijn hiervoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Een zure bom op zijn tijd is lekker maar je moet ze niet door je strot geduwd krijgen, dan wordt het wat minder en gaat het tegenstaan!
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Een zure bom op zijn tijd is lekker maar je moet ze niet door je strot geduwd krijgen, dan wordt het wat minder en gaat het tegenstaan!
nooit eerder gezien dat dingquote:Op woensdag 22 december 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, DAT pagina icoontje natuurlijk
Ik vraag mij ook af of er iemand is die dat gebruikt, alle postings op één pagina. "t Is alleen handig als je iets in een topic wil zoeken, maar verder vertraagd het nogal.quote:
Ik begrijp je reaktie t.a.v. mijn post niet zo goed.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je niet alleen? Toch zwanger?
hey ja, daar ga ik het voor gebruikenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of er iemand is die dat gebruikt, alle postings op één pagina. "t Is alleen handig als je iets in een topic wil zoeken, maar verder vertraagd het nogal.
't Was een hink-stap-sprongetje. Je kreeg ze door je strot geduwd, je bent niet alleen, je eet ze als je zwanger bent. Het woord kronkel viel vandaag al eerder, dit was de mijnequote:Op woensdag 22 december 2010 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp je reaktie t.a.v. mijn post niet zo goed.
Nee hoor, maar daar ging ik bewust even aan voorbij.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Nou het woord zurebom kun je in een breder perspectieff zien, dat dat sommige mensen ontgaat?
Moedwillig verkeerd begrepen worden zal wel de grap van de avond zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus je begreep me en ging daar bewust aan voorbij?.....
Ja, want dat schreef ik. Soms zijn mensen ook veel minder zuur dan het lijkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus je begreep me en ging daar bewust aan voorbij?.....
geen stroomuitval dus bij jouquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Soms moet je mensen en vooral jezelf niet te serieus nemen
Nou daar houd ik dus niet van!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moedwillig verkeerd begrepen worden zal wel de grap van de avond zijn.
Neuh, maar om de hete brij heendraaien geeft die ruimte, daar maak je dan soms gebruik vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Moedwillig verkeerd begrepen worden zal wel de grap van de avond zijn.
Ik hou niet van om de hete heen draaien, constant zure reakties zijn voor mij zure reakties, klaar! Valt ook niks aan goed te praten.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, maar om de hete brij heendraaien geeft die ruimte, daar maak je dan soms gebruik van
Nee, hier doet alles het nog. Ik las net inderdaad dat in een wijk hier vlakbij de stroom voor 6 uur vanavond al is uitgevallen.quote:
Dat begrijp ik wel, maar je beeld het uit middels zure bommen, daar kun je veel kanten mee opquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hou niet van om de hete heen draaien, constant zure reakties zijn voor mij zure reakties, klaar! Valt ook niks aan goed te praten.
Dan houden we het op zuur, klaar! En dat is het! Zou het nog constructief kritiek zijn, oke maar nee..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar je beeld het uit middels zure bommen, daar kun je veel kanten mee op
Je hebt in elk geval laarzen gevonden, veel belangrijker.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
En die opmerking over uitgelubberde zwangere zal wel voor mij zijn bedoeld, dat is pas sneu.
Of voor mij, ik vreet ook een pot zure bommen leeg, maar die link heeft nog niemand gelegd? hahaha Die ging namelijk over zwangeren maar hoe je omgaat met een zure bom, die vreet je nl op!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
En die opmerking over uitgelubberde zwangere zal wel voor mij zijn bedoeld, dat is pas sneu.
preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval laarzen gevonden, veel belangrijker.
jij liever dan ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of voor mij, ik vreet ook een pot zure bommen leeg, maar die link heeft nog niemand gelegd? hahaha Die ging namelijk over zwangeren maar hoe je omgaat met een zure bom, die vreet je nl op!
Nee, maar ik twijfelde toch ook even.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Marrije het volgende:
Nou ik begrijp dus nog steeds niet dat Soury denkt dat ik zat te sneren over een open rug en dan ook nog claimen dat je me langer kent dan vandaag. Dan heb je toch echt niet goed opgelet. Heb ik hier ooit zitten sneren / grappen zitten maken over ziektes / aandoeningen / mongooltjes of zo iets?
Weet ik niet hè. Ik vind Soury af en toe erg (en herkenbaar) direct, maar weet dat ze ok is. Afijn ik ken haar dan ook al wat langer dan vandaagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Marrije het volgende:
'quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Marrije het volgende:
Nou ik begrijp dus nog steeds niet dat Soury denkt dat ik zat te sneren over een open rug en dan ook nog claimen dat je me langer kent dan vandaag. Dan heb je toch echt niet goed opgelet. Heb ik hier ooit zitten sneren / grappen zitten maken over ziektes / aandoeningen / mongooltjes of zo iets?
Slaap lekker Marrije.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij liever dan ik![]()
Ik duik mn bed in, welterusten allemaal
Misschien omdat je objectief gezien die opmerking dubbel kon opvatten, wat niet wegneemt dat ie niet met die gedachte is geplaatst. Hoe anders kan een jurk leuker zijn aan de achterkant?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfelde toch ook even.
Erg direct alee, ben ik ook. Maar dat soort grappen heb ik in die 5 jaar dat ik hier rond loop niet gemaakt.quote:[..]
Weet ik niet hè. Ik vind Soury af en toe erg (en herkenbaar) direct, maar weet dat ze ok is. Afijn ik ken haar dan ook al wat langer dan vandaag
Breek ik toch even een lans voor haar. Ik denk dat het soms wat ongelukkig haar strot uitkomt maar dat ze het meestal echt niet zo rottig bedoelt. En "Sommige mensen schijnen dat hilarisch te vinden", dat is gewoon wel een sneer hèquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'
Als er iemand niet sneert ben jij het wel, jij zegt altijd eerlijk en open wat je over iets denkt.
Soury zal zich wel weer vervelen en vindt het dan leuk om lukraak mensen af te zeiken. Sommige mensen schijnen dat hilarisch te vinden
Ik dacht dat jij Marrije wel beter kende, dan zou je weten dat ze over dat soort dingen geen grapjes maakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar ik twijfelde toch ook even.
[..]
Weet ik niet hè. Ik vind Soury af en toe erg (en herkenbaar) direct, maar weet dat ze ok is. Afijn ik ken haar dan ook al wat langer dan vandaag
ze heeft me dat verwijt al vaker voor de voeten gegooid, toen zei ik ook al dat ze het verkeerd had, maar blijkbaar heeft ze een beeld van mij wat ze niet kan bijstellen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'
Als er iemand niet sneert ben jij het wel, jij zegt altijd eerlijk en open wat je over iets denkt.
Soury zal zich wel weer vervelen en vindt het dan leuk om lukraak mensen af te zeiken. Sommige mensen schijnen dat hilarisch te vinden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij liever dan ik![]()
Ik duik mn bed in, welterusten allemaal
Daarom duurde mijn twijfel ook niet langer dan drie secondenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Marrije het volgende:
Erg direct alee, ben ik ook. Maar dat soort grappen heb ik in die 5 jaar dat ik hier rond loop niet gemaakt.
nee, bij de schoorsteenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar lagen ze dan, bij de buren?![]()
Slaap lekker
Ik zou denken dat jij mij ook beter kende, maar ook daar heb ik mij in vergist latelyquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Marrije wel beter kende, dan zou je weten dat ze over dat soort dingen geen grapjes maakt.
Maar ja, zoals ik al zei, sommigen schijnen het aanvallende en beledigende gedrag van Soury hilarisch te vinden
Kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Breek ik toch even een lans voor haar. Ik denk dat het soms wat ongelukkig haar strot uitkomt maar dat ze het meestal echt niet zo rottig bedoelt. En "Sommige mensen schijnen dat hilarisch te vinden", dat is gewoon wel een sneer hè
Sorry heks je kunt natuurlijk alles goed blijven praten maar het houdt een keer op.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Soury is Soury en Soury heeft een eigen manier van posten, en ik denk dat Soury harder over komt dan ze is, ik heb geen problemen met haar en als ze wel eens iets mijn richting oppost waar ik me geen raad mee weet zeg ik even niks terug.
Soury is FOK denk ik wel eens, hard maar met een cremezoete onderlaag.
Ik denk dat je haar laatste snee brood kunt krijgen en ze zelf liever honger lijdt als puntje bij paaltje komt. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, dat het soms wat minder in het gehoor ligt wil nog niet altijd zeggen dat het vals is. Maar goed, wat zit ik te lullen over een ander, ze kan het zelf ook wel aanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Soury is Soury en Soury heeft een eigen manier van posten, en ik denk dat Soury harder over komt dan ze is, ik heb geen problemen met haar en als ze wel eens iets mijn richting oppost waar ik me geen raad mee weet zeg ik even niks terug.
Insgelijks.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij mij ook beter kende, maar ook daar heb ik mij in vergist lately
Ok, so be itquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Insgelijks.
Ik vind het grof en onbeschoft als iemand zonder enige aanleiding andere mensen beledigt en dan vind ik het vreemd dat anderen haar gedrag goed praten.
Dat is allemaal heel lief bedoeld waarschijnlijk, maar ik snap niet dat jij zoiets kan zeggen. Soury heeft jou al zo vaak zonder enige reden afgezeken. Pik je dat IRL ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Toverheks het volgende:
ik praat niks goed, maar iedereen post hier op zijn eigen manier, ik moest in het begin heel erg wennen om FOK te lezen, en iedereen een beetje leren kennen, denk dat ik nu wel iedereen goed genoeg ken om te weten hoe zij/hij post.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sorry heks je kunt natuurlijk alles goed blijven praten maar het houdt een keer op.
Dat heeft niets met doorheen prikken te maken dat heeft met jezelf af laten zeiken te maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik praat niks goed, maar iedereen post hier op zijn eigen manier, ik moest in het begin heel erg wennen om FOK te lezen, en iedereen een beetje leren kennen, denk dat ik nu wel iedereen goed genoeg ken om te weten hoe zij/hij post.
en ja ik doe het anders dan bv jij of een ander. en Soury ken ik niet anders dan op haar manier posten, prik daar een beetje door heen denk ik dan.
Sinds wanneer is het hier gelijk aan Real Livequote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel lief bedoeld waarschijnlijk, maar ik snap niet dat jij zoiets kan zeggen. Soury heeft jou al zo vaak zonder enige reden afgezeken. Pik je dat IRL ook?
wat ik eerder zei, ik prik daar door heen, Soury heeft ook haar lieve kanten, en kan ook leuk en gevat uit de hoek komen vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel lief bedoeld waarschijnlijk, maar ik snap niet dat jij zoiets kan zeggen. Soury heeft jou al zo vaak zonder enige reden afgezeken. Pik je dat IRL ook?
Wat is dat nou voor bullshit? Dat heeft helemaal niets met Margriet-forum te maken, het is lomp om anderen zomaar een veeg uit de pan te geven op de manier waarop Soury dat bijna elke avond doet te laatste tijd.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het hier gelijk aan Real Live
Kom op Deissy, op een forum worden dingen af en toe in de overtreffende trap gebracht, komt het zo over bij sommigen of wordt het verkeerd opgevat vanwege gebrek aan mimiek. Bovendien is het ook nog eens geen Magriet forum maar heet het Fok!
Ik zie ook liever het afzeiken van soury dan dat er iemand op straat in elkaar wordt geschopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zie persoonlijk liever de directe teksten van Soury dan vuige "er net langs" sneren die hier meer dan eens voorbij komen
En heel bewust? Want jij kent haar van haver tot gort?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
Waarom dat voorzichtige manoeuvreren om zowel Soury niet af te vallen als degenen naar wie ze sneerde.
Schei toch uit. Soury sneert heel vaak, en heel bewust. Hoe lomp en onbeschoft ik haar vaak ook vind als ze weer eens stronken aan het posten is, van politiek correct geneuzel kun je haar niet betichten.
Maar een zuur zeikwijf is het vaak. Punt.
En ja soury helpt vast mensen onder te duiken als het oorlog wordt. Klasse van d'r.![]()
En onder welke groep schaar je jezelf?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zie persoonlijk liever de directe teksten van Soury dan vuige "er net langs" sneren die hier meer dan eens voorbij komen
Fantástische analyse, heel scherp.quote:
Liesje doe je mee aan de kerstavatar verkiezing????????? dan g ik ff stemmen op jequote:
Bullshit vind ik het als je real live één op één doortrekt naar Fok! En ja, Soury is af en toe lomp, dat klopt. Maar ik denk dat ze ook meer dan eens niet begrepen wordt.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor bullshit? Dat heeft helemaal niets met Margriet-forum te maken, het is lomp om anderen zomaar een veeg uit de pan te geven op de manier waarop Soury dat bijna elke avond doet te laatste tijd.
Nah, lief van je. Maar nee joh, mijn ava is daar veel te smipel voor.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje doe je mee aan de kerstavatar verkiezing????????? dan g ik ff stemmen op je
Haver, gort.. ik weet niet zeker of ze de laatste snee brood aan me zou geven. Maar als je een paar avondjes gewoon even kijkt wat ze post, dan zijn dat niet steeds ongelukjes. Het zou me ook verbazen als soury zélf zich daarachter zou verschuilen trouwens, dat ze "het niet zo bedoelt".quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En heel bewust? Want jij kent haar van haver tot gort?
Ik ben meestal redelijk direct hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En onder welke groep schaar je jezelf?
O ja, ik was weg.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, lief van je. Maar nee joh, mijn ava is daar veel te smipel voor.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Haver, gort.. ik weet niet zeker of ze de laatste snee brood aan me zou geven. Maar als je een paar avondjes gewoon even kijkt wat ze post, dan zijn dat niet steeds ongelukjes. Het zou me ook verbazen als soury zélf zich daarachter zou verschuilen trouwens, dat ze "het niet zo bedoelt".
oke, dan zwaai je maar naar die wereldprijsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar de kerstava wedstrijd is niet zo mijn dingetje.
Ik heb al die monopoly.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan zwaai je maar naar die wereldprijsdie je had KUNNEN winnen
was gewoon doorgestoken kaart, we hadden heel FOK gepmt, niet stemmen op FANN en Liesje, dan persoonlijk al die kerstpakketen langs gaan brengenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al die monopoly.
Was echt verbaasd dat ik zoveel stemmen kreeg.
Wat kan je winnen?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan zwaai je maar naar die wereldprijsdie je had KUNNEN winnen
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was gewoon doorgestoken kaart, we hadden heel FOK gepmt, niet stemmen op FANN en Liesje, dan persoonlijk al die kerstpakketen langs gaan brengen
een spaarvarken die je geld telt, ik kan niet meedoen he, ik heb een unieke avatar en had al een mutsquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En ik dacht dat het aan mijn dichtkunsten lag.
Bedankt dan hoor.
Zeg dan effe dat ik 'm graag mét beleg wil.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]ik weet eigenlijk ook niet of jij die laatste nee brood krijgt. Ga ik vragen
![]()
Je zou het bijna denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[RLS SC 1037] Wie de laars past trekke hem aan ..
Heeft FANN pranormale gave met haar TT tekst
Nomnomnom! Gestampte muisjes, jaaaren niet gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan effe dat ik 'm graag mét beleg wil.
[ afbeelding ]
Als jij een laatste boterham krijgt kies je voor gestampte muisjes?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dan effe dat ik 'm graag mét beleg wil.
[ afbeelding ]
dat heet echte liefde hequote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken![]()
3 uurtjes geslapen en de 3e wereldoorlog is uitgebroken !
Mijn laatste snee brood zou ik toch echt zelluf opvreten heur![]()
nah jah... de helft zou ik aan die Griek geven,
dat dan weer wel
laatste keer dat ik gestampte muisjes op brood had was ik bijna gestikt, wilde hap nemen en ademde diep in, nooit doen, raad ik je echt af.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nomnomnom! Gestampte muisjes, jaaaren niet gehad.
*morgen vers wit brood en muisjes gaat halen
Nee, de kapjesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
De korstjes zijn juist het lekkerste.
Zal ik 'm nog gaan uitleggen?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als jij een laatste boterham krijgt kies je voor gestampte muisjes?
Ik eh, voor een broodje gezond ofzo, broodje ei, filet etc, maar muisjes zou pas als laatste in mij opkomen.
Teun heeft gelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal ik 'm nog gaan uitleggen?
Nèh...
Teun dat zijn gestampte muisje op die foto hoor, van de Ruyterquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij zit er heel wat anders op die boterham
Ja, de Ruyter uit Columbiaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun dat zijn gestampte muisje op die foto hoor, van de Ruyter
Slaap lekker Cc.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Copycat het volgende:
Gezelligheid kent geen tijd.
En dus duik ik mijn bed in.
oh zulke muisje bedoel je.quote:
wat ga je met al die vrije tijd doen??// heb je plannen of zoietsquote:Op woensdag 22 december 2010 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoef pas 10 januari weer te werken.
Bijkomen! En genieten van het idee dat ik niets hoef. Ik heb afgelopen jaar wel steeds weken vakantie gehad, maar geen 2 week achter elkaar. Dus dit voelt als lang!!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ga je met al die vrije tijd doen??// heb je plannen of zoiets
Blijkbaar was-ie te moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef Copycat het volgende:
Etentje was erg gezellig. En lekker. Toch fijn: vrienden die koken leuk vinden.
En niet gevallen onderweg, mèn wat is het glad. De binnenstraten heb ik dan ook maar lopend bedwongen.
Nu mijn bed in. Morgen gaan we workshoppen voor Serious Request.
Net wakker he?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijkbaar was-ie te moeilijk.![]()
Ik nok ook. Hopelijk 8 uur slaap ipv de 4 van vannacht.
oke, zorg dan dat je voor komt met je huiswerk, ff een paar dagen aan trekken en dan kan je echt pas genieten, want anders is het toch van moet nog zoveel doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bijkomen! En genieten van het idee dat ik niets hoef. Ik heb afgelopen jaar wel steeds weken vakantie gehad, maar geen 2 week achter elkaar. Dus dit voelt als lang!!
En heel veel achterstallig huiswerk inhalen, hoop ik.
Ja dat zou je denken, maar ik kan dat verrassend goed, er niet aan denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, zorg dan dat je voor komt met je huiswerk, ff een paar dagen aan trekken en dan kan je echt pas genieten, want anders is het toch van moet nog zoveel doen.
Ja sorry, toch niet zo scherp, maar leuk gevonden.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
jah, was effe kut toen ik het uitpaktequote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef BobdeStreamer het volgende:
Arme Fann heeft ze videobanden van Angelique gekregen
Nee, dat niet, want dat is 's ochtends en dan kon mijn metgezel uiteindelijk toch niet. Dit is wel van dezelfde club, maar wordt niet in het glazen hotel, maar bij Seats to Meet op Strijp S gehouden. Zakelijk flirten, lijkt me een prima workshop om mijn acquisitieskills te vergroten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
![]()
oh in het glazen hotel he, veel plezier daar.
wil je mij een PM sturen ?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Laat ik nu net de serie binnenhebben. In het kader Fokker helpt Fann stuur ik je wel even een pm
Of was ie zo vilein dat je echt kapot getrapte gestampte soury muisjes bedoelde?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja pm dicht kom ik net achter, hahaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wil je mij een PM sturen ?
gaat nietPM zit dicht...
Heb ij de serie op DVD ???
Sjééézus jou had ik ook wel wat slimmer verwacht. Natuurlijk bedoelde hij dat.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of was ie zo vilein dat je echt kapot getrapte gestampte soury muisjes bedoelde?
nah..... wat lieffffffffquote:Op woensdag 22 december 2010 23:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
O ja pm dicht kom ik net achter, haha![]()
stuur mij je adres via pm
dan krijg je de complete serie van mij als kerstcadeau
Ja duh, ik weet dattie vals is, maar zó vals.........quote:Op woensdag 22 december 2010 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjééézus jou had ik ook wel wat slimmer verwacht. Natuurlijk bedoelde hij dat.![]()
Ach joh, het is maar fok, zo is hij RL helemaal niet. Dat onderscheid zou je toch moeten kunnen maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik weet dattie vals is, maar zó vals.........
Kut, ik ben dus dom, ik zag gewoon een heerlijk vers wit bammetje met De Ruyter.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik weet dattie vals is, maar zó vals.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |