quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Heks, kijk eens wat er aan komt!![]()
[ afbeelding ]
bij omoda zijn ze helaas uitverkochtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
http://www.omoda.nl/?gclid=CPO-zqzDgKYCFYsz3godQCYrng
http://www.koopje24.nl/se(...)gle/koid/5532792374/
Marrije misschien staat hier wat tussen voor je.
Ik wil morgen paps en mams die 33 jaar getrouwd zijn, dus ff normaal doen. De NS kan hier niet mee omgaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga je toch nu nog, slaap je daarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wil morgen paps en mams die 33 jaar getrouwd zijn, dus ff normaal doen. De NS kan hier niet mee omgaan.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij omoda zijn ze helaas uitverkocht
Ik zoek al een jaar of 36 DE perfecte laars met hakquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik zoek dus al een jaar of 3 DE perfecte zwarte laars met hak.
Vannacht komt het over. Dit plaatje is van 22:40quote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer, ik keek vanmiddag en zag nog helemaal niks, moet ik wakker blijven of komt het morgen pas mijn kant op.
Ik moet er morgen weer uit en vidn het helemaal niet erg als er gee sneeuw meer valt....voor de komende 20 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is vannacht hoor, dan slaap jij toch
FANN, dat zijn doortocht laarzen voor als je zweetvoetjes hebtquote:
Een elfstedentocht, dat zou wel heul gaaf zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik moet er morgen weer uit en vidn het helemaal niet erg als er gee sneeuw meer valt....voor de komende 20 jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vannacht komt het over. Dit plaatje is van 22:40
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen zequote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja mag...dat het alleen in FZriesland vries...nee serieus i don'tgive a shit voor een elfstedentocht...heel het land dom hysterischquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een elfstedentocht, dat zou wel heul gaaf zijn
waarschijnlijk de 28e Pietjequote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mag...dat het alleen in FZriesland vries...nee serieus i don'tgive a shit voor een elfstedentocht...heel het land dom hysterisch
Dan moet je wel naar Friesland en niet thuis blijven zitten kijken. Fantastisch feest!!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, alleen "als alles schoongeveegd wordt". Dat gaat natuurlijk niet gebeuren anno 2010quote:
denk het wel, die friezen zijn gek hoor, gaan dag en nacht de sneeuw wegvegen van het ijs.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, alleen "als alles schoongeveegd wordt". Dat gaat natuurlijk niet gebeuren anno 2010.
'Het komt in de volle breedte op ons af, kijk zelf maar: http://buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspxquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen ze
''ril''quote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef mootie het volgende:
http://www.zalando.nl/car(...)t-me211z001-802.html
deze vind ik te lomp, nee niet geschikt voor Marrije, dus verder zoeken graagquote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... als ik echt zou MOETEN kiezen uit die omoda punt nl shit![]()
zou ik deze nemen
[ afbeelding ]
de rest vin ik kut...
Unox-carnavalquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Friesland en niet thuis blijven zitten kijken. Fantastisch feest!!
maakt toch niet uit, tegenwoordig is alles comercieel, al plakken ze de halve reklamewereld eraan vast, nee hoor wel gezellig zo voor de tv. zet er nog me wekker ook voor om de start om 4/5 uur niet te missen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze vind ik te lomp, nee niet geschikt voor Marrije, dus verder zoeken graag
zit je nu de Pabo door te bladerenquote:
Oh ja, Martquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Toverheks het volgende:
gezellig met Mart, mag ik dat zeggen!!! ja dat mag ik zeggen
ow... nah ik ben al blij dat je ze niet in mijn profiel vindt passenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel in Marijes profiel passen!
zie je Marrije al paardrijden dwars door haar woonplaats, bolderkar er achter met haar 3 jongens, vind ze best mooi maar denk gelijk dan aan paardrijlaarzen.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel in Marijes profiel passen!
Nee vind mart wel oke, vooral met schaatswedstrijden, nee hoor ach hij weet wel veel, vooral ook over wielrennen.quote:
Ik zie het wel op tvquote:Op woensdag 22 december 2010 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er destijds van genoten, met volle teugen.
daar breek je echt je nek mee, je zal maar ff zwikkenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dit scheelt me wel steeds een keukentrapje pakken![]()
[ afbeelding ]
ken ik gewoon overal bij
ik hou het wel bij mijn snuggelsloffiesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar breek je echt je nek mee, je zal maar ff zwikken
oh ja en je snuggelpakquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik hou het wel bij mijn snuggelsloffies
Ja, ik nu ook. Toen was ik ongeveer midden twintig en moest er gewoon bij zijn. Terugkomen was minder jofel, in de cabine van een ANWB vrachtwagen, de auto achterop. Sleutel van contactslot gebrokenquote:
oh, nou ik hoop niet zo lang te hoeven wachtenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik zoek dus al een jaar of 3 DE perfecte zwarte laars met hak.
oeh die vind ik ook wel mooi inderdaad, ik vind die van TH net iets mooier, maar deze komen een heel eind in de buurtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:58 schreef mootie het volgende:
http://www.zalando.nl/car(...)t-me211z001-802.html
Ik moest toen rij-examen doen, anders was ik er (de nacht ervoor) in 1986 ook wel bij geweest, denk ik. Bij de laatste tocht vond ik het gedoe er omheen toch een stuk minder aanstekelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik nu ook. Toen was ik ongeveer midden twintig en moest er gewoon bij zijn. Terugkomen was minder jofel, in de cabine van een ANWB vrachtwagen, de auto achterop. Sleutel van contactslot gebroken
Moooooooiquote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ten westen van de lijn Vlissingen-Groningen gaat er niks vallen, zeggen ze
dit vind ik echt zo'n jaren '80 dingquote:Op woensdag 22 december 2010 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... als ik echt zou MOETEN kiezen uit die omoda punt nl shit![]()
zou ik deze nemen
[ afbeelding ]
de rest vin ik kut...
deze vin ik nog wel aardig...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
24 pagina's met laarzen:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=&F=19_3_10_1_17_22_
Ik denk dat onze smaken heeeeeeeeeeeel verschillend zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit vind ik echt zo'n jaren '80 ding
Jij bent geen clini- maar een rodeoclownquote:Op woensdag 22 december 2010 20:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze vin ik nog wel aardig...
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L07_L74_989710/
Stomme Fannie dacht dat ik het niet door had, ha!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
oeh die vind ik ook wel mooi inderdaad, ik vind die van TH net iets mooier, maar deze komen een heel eind in de buurt
of een combinatiequote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent geen clini- maar een rodeoclown
Klopt wij hebben hem hmmm 2/3 dagen geleden binnengehaald.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef Gert het volgende:
New Kids Turbo is in tien minuten binnen, maar volgens mij heeft ienand het met z'n mobieltje opgenomen of zo.
wtfquote:Het bekerduel met Roda JC zou de laatste wedstrijd worden van Ibrahim Afellay in het shirt van PSV voor zijn vertrek naar Barcelona. De middenvelder zal het duel echter vanaf de tribune bekijken.
Gevraagd naar de afwezigheid van Afellay blijft coach Fred Rutten diplomatiek. 'Hij heeft me verteld dat hij zich niet kon motiveren voor de wedstrijd', vertelt de PSV-coach aan Eredivisie Live. 'Ja, dat is teleurstellend, maar ik ga geen ongemotiveerde spelers opstellen.'
Afellay zal, mits hij de medische keuring in goede orde doorstaat, tijdens de winterstop overstappen naar Barcelona.
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt wij hebben hem hmmm 2/3 dagen geleden binnengehaald.
Zit jij in een andere tijdzone?? Er staat 22.40 bij jou. Dus je loopt gewoon ouwe plaatjes te posten.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog een leuke serie voor je te koop, hij is alleen op videoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.
Heb er nog niet echt naar gekeken, het geluid is idd slecht en klein beeld. Even terzijde gelegd dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit typisch een film die je ook wel als download kan zien, maar er zijn grenzen. Bovendien is het geluid KUT.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme Fannie dacht dat ik het niet door had, ha!
ja erg jammer dat die TH niet meer in mijn maat zijn, nu ik weet dat ze er zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
Hmm ik heb nu Zalando, Omoda, Wehkamp, Esprit en Schuurman gehad, en nog maar 1 paar laarzen @@
ik seg niks meerquote:Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vind deze ook leuk
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_L07_L74_441726/Maar suede. . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |