quote:Op donderdag 23 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welkom terug man, we hebben je gemist, alhoewel Bjorentje je plek even had ingenomen
Gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2010 13:44 schreef BobbanzPS het volgende:
Ha, im back for action!
Was ff paar dagen werken, maar de mode; Black Ops - Bobbanz = ON :d
jeweettogzelfquote:Op donderdag 23 december 2010 14:02 schreef BobbanzPS het volgende:
Godverdomme, die kut napalms die ff lekker door huizen heen kunnen, nog steeds niet gefixed ';s
Dacht alleen PS3quote:Op donderdag 23 december 2010 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die 1.05 patch eigenlijk ook voor xdoos?
Een patch voor de xbox zou ook geen slecht idee zijn overigensquote:
dat is volgens mij al gepatchtquote:Op donderdag 23 december 2010 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een patch voor de xbox zou ook geen slecht idee zijn overigens.
Hebben jullie ook vaker problemen met het joinen van een party en dat je dan de foutmelding krijgt van gamesession is no langer availeble?
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staanquote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dat is volgens mij al gepatcht
in het begin had ik dat heel veel, maar nu eigenlijk nooit meer
mijne stond eerst op open, nu op moderate?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staan
Mijne eerst altijd op moderate, en nu op openquote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mijne stond eerst op open, nu op moderate?
ja hij stond ineens op strict, en toen resette ik m en stond ie op moderatequote:Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijne eerst altijd op moderate, en nu op open
Dat van die rockets heb ik ook.. is zwaar nep maar dat heeft iedereen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Mxbo het volgende:
Hee allemaal,
Zijn er meer mensen die tegen deze problemen aanlopen?
* RPG rocktet verdwijnt als je dood gaat, dus als je al geschoten hebt heeft het geen effect meer.
* Als je met je sniper op de grond ligt wil hij soms niet in 1 keer inzoomen..:S
* RPG doe ene keer meer dmg dan andere keer....:S
Dit zijn enkele dingetjes waar ik me aan erger.
Iets anders waar ik gek van wordt..... RCxD wat een klote dingen.
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef Mxbo het volgende:
Hee allemaal,
Zijn er meer mensen die tegen deze problemen aanlopen?
* Als je met je sniper op de grond ligt wil hij soms niet in 1 keer inzoomen..:S
wat een stront filmpje, 0 headshots en iedere keer een 1 vs 1 situatie. nou nouquote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
een montage met veel te chille muziek
Nou een vriend van mij heeft het ook lijkt me een beetje sterk, want het is alleen als je op de grond ligt en als je staat niet.....quote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.
het ging mij ook om de muziek, wat kunnen mij die kills stelen, die zie ik elke dag als ik zelf speel, behalve die quickscope kills danquote:Op donderdag 23 december 2010 15:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat een stront filmpje, 0 headshots en iedere keer een 1 vs 1 situatie. nou nou
Dat heb ik ook maar dan alleen met een paar dezelfde personen. Zo kan ik Fsmxi bijna nooit joinen en hij mij ook niet. Routers zullen wel botsen ofzo weet ik hetquote:Op donderdag 23 december 2010 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb er zelf nog steeds heel veel last van terwijl we toch allemaal onze NAT open hebben staan
dat krijg je met een modded controllerquote:Op donderdag 23 december 2010 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan is je controller een beetje verneukt. Dat heb ik ook. Als ik mijn linker stick niet aanraak dan loopt ie soms heel langzaam naar links. Als je dan op de grond ligt dan kruipt ie dus langzaam naar links en kan je niet inzoomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Ja precies ik heb dat met 2/3 mensen en dat is nogal irritant aangezien ik vaak met hun speelquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Parvus het volgende:
Dat ie heel langzaam naar links gaat had ik bij MW2 ook al wel eens.. Heeft volgens mij niks met de controller te maken, gewoon iets vaags
[..]
Dat heb ik ook maar dan alleen met een paar dezelfde personen. Zo kan ik Fsmxi bijna nooit joinen en hij mij ook niet. Routers zullen wel botsen ofzo weet ik het
ik heb dat ook met Fs geloof ik, bij mw2 was dat al, altijd als Fs host was, kon ik niet joinenquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja precies ik heb dat met 2/3 mensen en dat is nogal irritant aangezien ik vaak met hun speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |