Giel moet nu dan Coen en dan Gerard duidelijk toch.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Wat, ik snap er nu echt niks meer van!
snap er niks van snap er niks vanquote:Op woensdag 22 december 2010 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Wat, ik snap er nu echt niks meer van!
Maar Coen is net heel de middag al geweest, dat is toch raar dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel moet nu dan Coen en dan Gerard duidelijk toch.
Nee, dat gaat al dagen zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar Coen is net heel de middag al geweest, dat is toch raar dan?
nopequote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
godverdedikkiequote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel moet nu dan Coen en dan Gerard duidelijk toch.
ja.. uhm. tis mischien wazig maar goed.. maakt het uit..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee want Coen kan daarna tot 14:00 pitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eerlijker dan wat ze nu doen word het niet hoor. Dan zou er telkens maar 1 iemand de graveyard doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vreemd, ik zou omstebeurt het normaalst/eerlijkst vinden.
vind nou toch eerlijk gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijker dan wat ze nu doen word het niet hoor. Dan zou er telkens maar 1 iemand de graveyard doen.
bij de belgen is het wel zo dus elke nacht sophiequote:Op woensdag 22 december 2010 18:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijker dan wat ze nu doen word het niet hoor. Dan zou er telkens maar 1 iemand de graveyard doen.
Gewoon wiki checken hoef je niet voor te rekenen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:13 schreef Guanabana het volgende:
Aha oke. Rekenen e.d. is niet mijn sterkste kant.
heb ik ff gekeken op de belgische zender.. maar vond het toch redelijk saai uitzien.. ..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de belgen is het wel zo dus elke nacht sophie
Heb nog nooit zo'n onduidelijk schema gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon wiki checken hoef je niet voor te rekenen.
maar sophie is wel liefquote:Op woensdag 22 december 2010 18:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
heb ik ff gekeken op de belgische zender.. maar vond het toch redelijk saai uitzien.. ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |