abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90292495
Vorige deel: [OUD] Kinderkleertjes deel 41

Laatste post:
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:42 schreef oeke het volgende:
Al die jurkjes! Ik vind ze alledrie heel mooi! Die twee grijzen en die witte. O+ O+

Ko krijgt wel een kerstoutfit aan. Tenminste ik ben nu iets voor hem aan het naaien waarvan ik hoop dat ik op tijd het afkrijg. :s)
Ik wilde het sowieso maken, maar kerst is wel een mooi moment om het te dragen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90292525
Van dat jasje ga je geen spijt krijgen, Juud! Ivan heeft het ook. Het is heerlijk zacht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90292560
En inderdaad perfect voor in de doek ^O^
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 22 december 2010 @ 15:51:19 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90292874
Ja, ik heb het in de winkel een poos terug gezien, het lijkt me ideaal en een dikkere echt winterjas hoeft toch nog niet zo'n eerste winter, mocht het wel tzt handig zijn kan het altijd nog.

En ik vind het voor zowel een jongetje als meisje kunnen. En nu voor de helft. :)
pi_90292879
ow ja, speaking of jasjes: ik denk dat we voor Senna toch nog een winterjasje moeten kopen. Het paarse kan nog wel, maar wordt wat kort. Iemand leuke jasjes in 80/86 gezien? Of een leuke site met sale? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 december 2010 @ 18:49:44 #6
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90300381
Ik vind hem niet heel geweldig maar wel leuk..

En voor 0,95 kon ik het dan weer niet laten. xD

Oh en over de 19,- bestellen bij de H&M is overrated.
Waarde van de bestelling na aftrek
van evt. kortingen: 3,41
Verzendkosten: 4,90

Rembourskosten: 0
Te betalen: 8,31
pi_90300728
Nice SC! T shirtje is niet echt mijn ding maar je rekening wel :D
en idd, voor 0,95 is een extra shirtje nooit weg. Wel een mooi kleurtje blauw btw.

Ik heb overigens wel eens gehad dat mn bestelling dan niet verzonden werd met zo'n bedrag, was een bestelling die for some reason in 2 delen zou komen, toen hebben ze het 2e deel geannuleerd wegens te laag bedrag. Keistom!

@Miss ik zou het zo snel niet weten maar overal is uitverkoop nu geloof ik dus je zit goed :D Als je de stad in gaat kun je sowieso in de winkels kijken bij de grotere merken en H&M enzo. De webshops van Esprit en mexx hebben ook uitverkoop, hoewel ik geen idee heb wat er aan jasjes opstaat.
En kleertjes.com heeft ook sale toch?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90301325
ik moest vanmorgen wel 19 euro minimaal :P
een broek voor kater, een vest en blouse voor mij en nepuggs voor kitten :P
met 15 euro korting *O*
pi_90305246
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik heb net besloten.... Ik wil graag meedoen met de volgende Dpambestelling. In de volgende maat heb ik weinig liggen en ik kan ook niet veel leuks vinden tot nu toe, dus ik zou graag eens meedoen. Al is het maar voor de sokken waar Oeke het over heeft en de perfecte maillots van Sorbo. O+
Groof, wat oppervlakkig! :{w
pi_90305589
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, speaking of jasjes: ik denk dat we voor Senna toch nog een winterjasje moeten kopen. Het paarse kan nog wel, maar wordt wat kort. Iemand leuke jasjes in 80/86 gezien? Of een leuke site met sale? :P
De Zeeman had aardige jasjes voor weinig, en de Hans Textiel heeft onwijs leuke skijasjes met salopetjes O+ Als ik niet al 2 skipakjes voor Hannah had gehad dan had ik die zeker gekocht.
pi_90305738
quote:
12s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Groof, wat oppervlakkig! :{w
:o :? Ikkeniesnapnie :') ...

Omdat ik laatst wilde weten of jullie ook die tweestrijd in jezelf kenden? :o Het is nl niet zo dat mijn kinderen nooit kleren nodig hebben. :')
pi_90305772
Hebben jullie dat Nel Veerkamp-jasje bij Zeeman zien hangen? Ik had 'm bijna gekocht, alleen maar om de blik op Nils' gezicht te kunnen zien... :')
pi_90305869
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

:o :? Ikkeniesnapnie :') ...

Omdat ik laatst wilde weten of jullie ook die tweestrijd in jezelf kenden? :o Het is nl niet zo dat mijn kinderen nooit kleren nodig hebben. :')
Haha, vanwege die tweestrijd idd. En het was een grapje omdat je specifiek begon over die perfecte maillot.

:*
pi_90306014
:D ... Er komt nu ook weer een ietsjepietsje rijkere tijd in zicht (oftewel, ik ben bijna weer bij met al mijn betaalverplichtingen), dus dan wordt zeveren over kleding ook weer leuker :7 .
  woensdag 22 december 2010 @ 21:17:53 #15
298315 SacreCoeur
pi_90309004
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef huuphuup het volgende:
Nice SC! T shirtje is niet echt mijn ding maar je rekening wel :D
en idd, voor 0,95 is een extra shirtje nooit weg. Wel een mooi kleurtje blauw btw.

Ik heb overigens wel eens gehad dat mn bestelling dan niet verzonden werd met zo'n bedrag, was een bestelling die for some reason in 2 delen zou komen, toen hebben ze het 2e deel geannuleerd wegens te laag bedrag. Keistom!

Tot nu toe is alles nog goed aangekomen onder de 19,- xD
* klopt af.
Zonder de korting en de '-19 euro truc' was ik 20 kwijt geweest.
pi_90309270
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:
:D ... Er komt nu ook weer een ietsjepietsje rijkere tijd in zicht (oftewel, ik ben bijna weer bij met al mijn betaalverplichtingen), dus dan wordt zeveren over kleding ook weer leuker :7 .
Kinderbijslagtijd :9
pi_90311970
-Oeps, verkeerde topic-
pi_90315047
Dat jurkje waar Isabeau's naam op staat is echt O+ O+ O+

en Emma's kerstjurkje vind ik ook superlief!

Wolf krijgt uiteraard ook een kerstoutfit aan, die wel zo draagbaar is dat hij die daarna ook nog aan kan maar die ik dus wel speciaal heb gekocht. (een witte blouse met zwarte stipjes met stoere zwarte bretels eroverheen.De broek moet ik nog effe over denken, hij heeft in vrijwel iedere kleur wel wat)
Ik hou totaal niet van baby smokings of zwarte giletjes, stropdasjes enzo. Maar een leuk blousje dan weer wel.
Morgen heel vroeg ook nog eens de H&M sale bekijken, vanmorgen zette ik de wekker uit en sliep weer verder :P

Dat Nel Veerkamp jasje van Zeeman vond ik megacool :D als je het grappig combineert doet het volgens mij niet eens altijd Anita-achtig aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 22 december 2010 @ 22:57:01 #19
298315 SacreCoeur
pi_90315686
Ik heb het jasje niet gezien.
Isa heeft deze, en ja dat meisje heeft hier een maatje 128 aan xD!
Dus bij Isa is het gewoon een a-lijn tot op kont jasje.

pi_90315876
Ik heb dus echt niet nagedacht over wat ze met de kerst aan moeten :D

Dyon had van de week wel een setje aan wat ik eigenlijk wel kerstig vond :P

En zn verjaardagssetje zou ook nog kunnen:
pi_90317656
*O* Ja, mijn kerst-vestje voor Ko is zo goed als af! Ik zet het morgen op de foto.
Het is zo leuk geworden. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90328919
Ik wilde net bestellen bij h&m, was k mn inloggegevens kwijt, dus was alles alweer uitverkocht uit mn mandje -O-
Morgen maar opnieuw proberen
  donderdag 23 december 2010 @ 09:39:30 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90330854
Hola,

Claudia, laat ik nou wel een grijs jasje voor Noortje hebben:
pi_90335237
Voor 18 euro allerlei kleding kunnen kopen vanmorgen heel vroeg bij H&M shop *O*

* DE beroemde gebreide trui van hier die oa Dyon,Ivan,Rienk en Niels hebben
*Barbabob pyjamaatje wat ik zo graag wou *O*
*Zwarte joggingbroek (wou ik in meerdere kleuren maar was uitverkocht toen ik bij kassa klikte)
*effen bruin shirt
* Deze blouse van de grote jongensafdeling

*Een zwart/wit gestreept shirt met zwarte doodskop piraat print van de grote jongensafdeling

en dan wou ik nog het rode shirte met alle Barbapapa's erop en het setje van donkerblauw broekje met wit/blauw vest maar toen ik bij de kassa klikte stonden die al op uitverkocht.
Maar ben erg tevreden,echt leuk winkelen zo met sale+kortingcodes *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90335428
Wat shoppen jullie allemaal voor weinig bij de H&M, ideaal!!

Finn heeft echt geen kleren nodig, misschien dat ik straks nog even in de late uitverkoop kijk voor truien maat 86, maar ik verwacht niet dat hij daar binnen zeer korte tijd al in past!

Meimeltje, de verjaardagsoutfit van Dyon is de kerstoutfit van Finn, voor 1ste kerstdag tenminste :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')