Dat is snel! Fijn dat je niet zo lang in onzekerheid zit. Ik duim op een goed gesprek voor je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef Nijna het volgende:
Appelsap, het was wel prettig dat ze even belde.
En vandaag belde mn nieuwe behandelaar en hebben we voor eind van de week een afspraak gemaakt.
Hoe is het met jou vandaag?
Mooi, zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat is snel! Fijn dat je niet zo lang in onzekerheid zit. Ik duim op een goed gesprek voor je.
Gaat weer even iets beter gelukkig!
juh. verdriet en angst voeden woede jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo verschrikkelijk boos. Niet normaal gewoon. Het lijkt wel alsof al mijn verdriet en angst om Job is omgezet naar boosheid. Boos op de hele wereld, boos op iedereen.
Gek he? Ik wil het wel ombuigen, want het is echt niet grappig. Nou ja, misschien houdt het me ook wel op de been.
Ik zit veel op Twitter, vandaar misschienquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt fijn Oxy! Ik vroeg me al af heo het met je was, had je een beetje gemist (of ik had niet goed gelezen, dat kan ook)
het waren volgens mij ongebleekt katoenen doeken, vrij dikke stof hoor. zie bijv. hier (bij 'dikke wade') voor een idee. het zag er 'in het echt' wat mooier uit dan op deze plaatjes vind ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Trui, dat klinkt als een bijzonder en warm afscheid.Dat in doeken wikkelen, ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt mooi, natuurlijker dan een kist of zo. Waren dat dan witte of gekleurde doeken? Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen, want wat zullen jullie haar ongelooflijk missen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |