En weet je? Dat kan heeeeeel lang blijven, dat gevoelquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef Orea het volgende:
Het gaat eigenlijk heel erg goed(voel me bijna bezwaard om dat hier te posten!)
Het ouderschap is soms pittig, maar tot nu toe gaat het eigenlijk heel natuurlijk. Vanavond hebben we ons muppetje op de film gezet (we hebben een nieuwe camcorder) en ik bekeek het net en moest bijna huilengewoon ik bekeek het en dacht: dat is mijn dochter. Ik heb een dóchter! En ze is zoveel toffer, liever en mooier dan ik me vooraf óóit had kunnen indenken
En echt, het klinkt misschien heel zweverig, maar ik loop de hele dag op wolkjes.. Gewoon omdat zij bij me isen ik heb nu soms al slapeloze nachten en een knoop in mijn maag dat ik straks weer moet werken. En dat ik dan niet bij haar ben. We hebben een heel fijn KDV hoor en mijn meisje is heel sociaal. En de dag dat ze bij papa is komt ook helemaal goed. Maargoed ík ga haar wel heel erg missen
![]()
En dan haal je je baby uit bed en dan krijg je de MOOISTE glimlach ever! En dan zie je de film van vanavond terug en dan ontdek je dat ze het geloens van JOU heeft, want dat jij dat ook bijna constant doet![]()
en dan propt ze haar vuist weer in haar mond terwijl ze het alfabet oefent en je lachend aankijkt en dan kletst je tegen haar en dan kletst ze (met die vuist
) terug..
En dan slaap je echt nét een half uurtje en dan meld ze zich. Gewoon omdat ze even niet zomaar verder kan slapen, of een slokje drinken nodig heeft.. en dan doet ze iets waardoor je met je man helemaal in een deuk ligt, midden in de nacht, terwijl je nog half slaapt..(zoals een poepbroek all over, wollen romper, aankleedkussen, ALLES onder om 5.30 op zondagmorgen.. dus om 5.35 sta je diezelfde zondagochtend je schaterende poep-dochter gezamelijk in bad te doen...) en ja.. dán knal ik dus uit elkaar van geluk
![]()
En gewoon. Ik wist wel dat het bijzonder zou zijn.. Maar zó bijzonder!
Goddorie wat ben ik een watje geworden
Taalmens, jazeker. Maar ook veel moeite met taal. En dat gaan ze onderzoeken. Er gaat iets mis steeds, ondanks een goede woordenschat enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Cantare het volgende:
Oxymoron, tof dat ze zo met jou bezig zijn door die zoektocht naar de beste dagbesteding en woonvorm! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom men denkt dat je een semantisch pragmatische taalstoornis zou kunnen hebben, vooral omdat je - in mijn ogen - juist zo'n taalmens bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |