abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:30:47 #251
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94829226
Misschien wel logisch, maar het is niets voor mij eigenlijk.
Ik ben nu bezig met de traktatie die Job als afscheid morgen uitdeelt. Nog zelfs ruzie gehad met J., die een briefje erbij wilde doen voor de ouders omdat allerlei wilde verhalen op het schoolplein rond gaan. Nou, het interesseert mij even helemaal niks wat ze op het schoolplein te zeggen hebben. Ouders die het ons vragen en die geinteresseerd zijn weten precies wat er aan de hand is en de rest heeft er ook geen recht op. Je doet toch niks aan al die schoolpleinroddels. De juf heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt en gezegd dat wij geen brief moesten meedoen als we er niet allebei achter staan. Ze heeft toegezegd dat ouders die het aan haar vragen een kort en zakelijk antwoord krijgen met inachtneming van de privacy van Job.

Begeleiding krijgen we straks vanuit het UMC. Er is een ouderbegeleider die we elke week 2x spreken en die we altijd mogen bellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:34:56 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94829475
Goed dat jullie begeleiding krijgen. Dat zal vast wel wat geruststelling geven.

Boosheid, zoals Simmu het zegt....beter kan ik het niet zeggen.

Goed om te lezen dat je boven de schoolpleinroddels gaat staan. Inderdaad de ouders die oprecht willen weten wat Job doorgaat, die zullen echt wel naar je toe komen.

Heel heel erg veel sterkte morgen! Ik blijf respect hebben voor de beslissing die jullie genomen hebben. Zo ontzettend moedig!
pi_94830100
Livelink, schoolpleinroddels :{. Maar inderdaad de ouders die echt geinteresseerd zijn komen wel naar je toe. Sterkte morgen!

Hier is van de week mn medicatie aangepast, heb er nog wat bijgekregen, nu weer afwachten...
Fake it till you make it...
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:48:49 #254
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94830349
had je al een gesprek gehad nijna?
Ik hoop dat je nu de juiste verhoudingen hebt, zodat je snel weer beter en lekkerder in je vel zit!

Ik heb weer een afspraak met de osteopaat gemaakt. uiteraard te lang verwacht, want nu geen kracht meer in mijn linkerarm. Beetje dom. Ook gekeken wat het inhoud om die nekwervel vast te laten zetten (is door een ongeluk toen 14 was ontstaan), maar dat vind ik nog een beetje eng.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:35:39 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94833647
Livelink... :*
pi_94843212
Chaca, volgende keer niet meer zo lang wachten voor een afspraak hoor... :o.
Ik heb inmiddels 2 keer een gesprek gehad met mn nieuwe behandelaar en dat voelt een stuk beter gelukkig. Nu mezelf hopelijk op de rit zien te krijgen.
  Jubileum moderator donderdag 31 maart 2011 @ 08:40:32 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_94843247
Livelink er is zoveel wat ik wil zeggen maar zo weinig wat helpt... :* Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_94844314
Livelink sterkte :*
pi_94844486
Livelink, dikke :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94844628
Livelink, wat moeilijk. Heel veel sterkte. :*
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:24:29 #261
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_95227054
Goed nieuws!!
Vanmiddag hebben mama en ik een gesprek gehad bij een woonvorm/ trainingshuis voor mensen met autisme.
Slechts 5 minuten fietsen van mijn ouders' huis!
Het was heftig qua emoties, denkwerk en inhoud, maar ik ga het traject van aanvragen van intake bij de instelling in. Heel spannend dus!
Dan zal er nog een heel traject en een hele wachtlijst volgen, maar in elk geval is er nu weer wat uitzicht.
Mooiste is dat de mevrouw van het huis zei/zag dat ik altijd overschat word door mijn goede spreken en schrijven, maar dat ik toch goed leerbaar ben, de nieuwe insteek wordt visueel, ipv verbaal.

YES!!
:Y w/
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_95228778
Oxy, dat klinkt goed. Spannend hoor!!! Succes met het traject en wachten ^O^

Ik heb sinds anderhalve week medicatie erbij gekregen en ik slaap een heel stuk beter en of het nou de medicatie is of het slapen of wat dan ook... het gaat redelijk op het moment!
pi_95230896
klinkt goed dames!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 8 april 2011 @ 20:16:39 #264
5428 crew  miss_sly
pi_95232592
Klinkt fijn Oxy! Ik vroeg me al af heo het met je was, had je een beetje gemist (of ik had niet goed gelezen, dat kan ook ;) )

Nijna, fijn! Maakt het uit waar het door komt, als het maar komt :*

livelink, ik lees hier en daar wat en ik wilde je gewoon even een dikke :* geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95574944
Livelink, hoe is het nu?

Het gaat hier weer ff niet zo lekker :{
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:51:37 #266
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95575138
He bah, Nijna, wat naar.. :*
3!
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:48:38 #267
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_95583069
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt fijn Oxy! Ik vroeg me al af heo het met je was, had je een beetje gemist (of ik had niet goed gelezen, dat kan ook ;) )
Ik zit veel op Twitter, vandaar misschien :D

:W
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:16:13 #268
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95595118
oxy dat klinkt goed zeg. ik hoop dat 't gaat lukken! succes met het doorlopen van de benodigde procedures!

nijna ;( wat ellendig is 't toch... dat gemene hardnekkige rotgevoel. wel goed dat je blijft onderkennen dat het niet is zoals je zou willen, blijf het bestrijden!! zet 'm op he. :*

en maar even hier: ik wil graag nog even vertellen over het afscheid van onze M., de vriendin van m'n broer: het was zo'n ongelooflijk mooie dag gisteren, ondanks het vreselijk pijnlijke feit dat we d'r nu echt moesten wegbrengen. ze heeft een weergaloos afscheid gekregen. O+ het duurde allemaal wel vrij lang, omdat er erg veel mensen waren die nog wat wilden zeggen of zingen. maar dat waren ook wel stuk voor stuk mooie woorden, dus zeker de moeite waard. zelfs Willem en Cato hebben het heel goed volgehouden. Cato bleef me maar troosten, dat was wel heel aandoenlijk. zelf was ze ook behoorlijk verdrietig, maar even later liep ze ook weer te zingen. het was een dag met veel tranen, maar ook: mooi weer, prachtige muziek, veel goede herinneringen en heel veel bloemen (geen kransen of grote boeketten, alleen maar veldboeketten en kleine bloemetjes die mensen her en der bijeen geplukt hadden. Cato en Willem (en G) hadden zelfs de hele middag madeliefjes lopen plukken, dus we hadden een enorme bak vol madeliefjes mee die ze nog op M hebben gestrooid. wat ook mooi was vond ik is dat ze niet in een kist lag, maar in doeken gewikkeld was. vooraf was ik een beetje bezorgd dat dat er wat vreemd uit zou zien maar 't was juist heel prettig, veel minder akelig dan zo'n echte kist, vond ik. kortom: een afscheid dat ze verdiende, en waar we met een warm gevoel op terug kunnen kijken.
in de haak.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:18:53 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95595246
Fijn dat het 'mooi' was, trui.
:*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 21:27:24 #270
5428 crew  miss_sly
pi_95595725
Fijn trui dat het een goed afscheid was :*

Nijna :* ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

Oxy, op twitter kom ik dan weer erg weinig, maar fijn weer even wat van je te lezen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95598230
Trui, wat fijn dat het mooi/goed was :*.
pi_95599020
dat klinkt heel fijn trui :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95599113
Trui :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 16 april 2011 @ 23:22:38 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95602015
Fijn dat het zo mooi was trui. :*
pi_95611325
Trui, fijn dat het afscheid zo mooi was. Veel sterkte nu jullie haar moeten missen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')