Ik heb 'm zelf gewoon gekocht. Voor 9 euro bij Bol volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Is die film ergens te downloaden Scrut? Die trailer is al zo indrukwekkend.
Oke, thnx. Money well spend.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm zelf gewoon gekocht. Voor 9 euro bij Bol volgens mij.
De kracht van die kinderen, hoe ze omgaan met tegenslagen... misschien een cliché, maar heel inspirerend.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Die trailer voorspelt een hartverwarmend verhaal. Bedankt voor de tip!
Ja redelijk, maar werk thuis vandaag. Net wel even door de sneeuw naar de supermarkt gebanjerd.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja redelijk, maar werk thuis vandaag. Net wel even door de sneeuw naar de supermarkt gebanjerd.
wordt het ook uitgezonden op tv Teun??quote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgen schaatsplezier in een prachtig gebied![]()
[ afbeelding ]
Bekend gebied voor mij, had daar in mijn jonge jaren een vriendinnetje wonen, aan de Veneweg, richting Wanneperveen. (Bijna) alles is mooi daar
quote:We krijgen een witte kerst
AMSTERDAM - Het mag eigenlijk geen verrassing meer heten, maar het is officieel: Nederland krijgt opnieuw een witte kerst. Dat maakte het KNMI woensdag bekend. Het is de tweede witte kerst achtereen. Die van 2009 was de eerste sinds bijna dertig jaar.
Het KNMI hanteert als norm voor een witte kerst dat op beide kerstdagen sprake is van een gesloten sneeuwdek in De Bilt. Op dit moment ligt er al veel sneeuw in het land en daar komt de komende 48 uur nog een portie bij.
TV-Teun, oubolligheid troefquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt het ook uitgezonden op tv Teun??
Het is het NK, dat kan toch niet andersquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt het ook uitgezonden op tv Teun??
Eerst zien..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is officieel![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |