Ik heb 'm zelf gewoon gekocht. Voor 9 euro bij Bol volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Is die film ergens te downloaden Scrut? Die trailer is al zo indrukwekkend.
Oke, thnx. Money well spend.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb 'm zelf gewoon gekocht. Voor 9 euro bij Bol volgens mij.
De kracht van die kinderen, hoe ze omgaan met tegenslagen... misschien een cliché, maar heel inspirerend.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
Die trailer voorspelt een hartverwarmend verhaal. Bedankt voor de tip!
Ja redelijk, maar werk thuis vandaag. Net wel even door de sneeuw naar de supermarkt gebanjerd.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja redelijk, maar werk thuis vandaag. Net wel even door de sneeuw naar de supermarkt gebanjerd.
wordt het ook uitgezonden op tv Teun??quote:Op woensdag 22 december 2010 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgen schaatsplezier in een prachtig gebied![]()
[ afbeelding ]
Bekend gebied voor mij, had daar in mijn jonge jaren een vriendinnetje wonen, aan de Veneweg, richting Wanneperveen. (Bijna) alles is mooi daar
quote:We krijgen een witte kerst
AMSTERDAM - Het mag eigenlijk geen verrassing meer heten, maar het is officieel: Nederland krijgt opnieuw een witte kerst. Dat maakte het KNMI woensdag bekend. Het is de tweede witte kerst achtereen. Die van 2009 was de eerste sinds bijna dertig jaar.
Het KNMI hanteert als norm voor een witte kerst dat op beide kerstdagen sprake is van een gesloten sneeuwdek in De Bilt. Op dit moment ligt er al veel sneeuw in het land en daar komt de komende 48 uur nog een portie bij.
TV-Teun, oubolligheid troefquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt het ook uitgezonden op tv Teun??
Het is het NK, dat kan toch niet andersquote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eerst zien..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is officieel![]()
Bron: Telegraaf.nl
[..]
En pianoquote:Op woensdag 22 december 2010 16:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zolang het vriest en sneeuwt gaat het crescendo
quote:'Maak islamitische staat van Nederland'
AMSTERDAM - De extremistische groepering Sharia4Holland roept moslims op ten strijde te trekken om van Nederland een islamitische staat te maken. De AIVD en NCTb vinden het te vroeg om in te grijpen, maar houden 'de vinger aan de pols'.
Sharia4Holland, een afsplitsing van Sharia4Belgium, zou sinds kort actief zijn in de Nederlandse samenleving, meldt Trouw. De extremisten zijn voor invoering van de sharia, de streng islamitische wetgeving. Het is de bedoeling dat de leden binnenkort de straat op gaan om leden te ronselen.
De AIVD en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding bevestigen op de hoogte te zijn van de activiteiten van de groep, maar vinden het nog te vroeg om in te grijpen, meldt Trouw. "We constateren nog geen strafbare feiten”, zegt woordvoerder Edmond Messchaert. "Dit was al aangekondigd door Shariah4Belgium", reageert woordvoerdeer Edmond Messchaert in Trouw.
De organisatie is een afsplitsing van Shariah4Belgium, een extremistisch netwerk dat het afgelopen jaar enkele keren voor onrust zorgde. In België wordt de dreiging van de groepering uiterst serieus genomen.
Op internet profileert Shariah4Holland zich als een ’groep jongeren uit Nederland’ die bereid is ’te vechten voor de wetgeving van Allah’. Ook schrijven ze pas te stoppen ’tot de dood ons zal inhalen of de vlag van shariah zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag’.
Ik vind die extremisten aan de andere kant van het spectrum veel gevaarlijker, die hebben al 24 zetels in het parlement.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog meer goed nieuws, lekker warm ingepakt rondlopen met al die vrieskou
[..]
Het maakt mij niet uit van welke kant het komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die extremisten aan de andere kant van het spectrum veel gevaarlijker, die hebben al 24 zetels in het parlement.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:volgens mij houden alleen Teun en ik van dit vrolijke weer
het zijn toch een stelletje randdebielenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als de winter aanhoudt zakken ze vanzelf door het ijs of vallen ze in een wakquote:Op woensdag 22 december 2010 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind die extremisten aan de andere kant van het spectrum veel gevaarlijker, die hebben al 24 zetels in het parlement.
Ja. Ik moest eigenlijk hard lachen van binnen toen ik dat lasquote:Op woensdag 22 december 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar hoe meer macht ze krijgen hoe gevaarlijker ik het vind.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit van welke kant het komt.
Ik kan het, stom genoeg, dit jaar wel waarderen eigenlijk!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
volgens mij houden alleen Teun en ik van dit vrolijke weer
Want dat wil ik ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:15 schreef Graseter het volgende:
Ik loop nou naar mn werk ipv fietsen. Lekker op stukjes lopen waar nog niemand heeft gelopen. Heerlijk.
Ja vanaf 10.30 op nieuws24.nl en vanaf 11.30 op Ned1 dacht ik gisteren gezien te hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar goed, als individu, vereniging of genootschap moet je de lat hoog leggen wil je ergens komenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Ik moest eigenlijk hard lachen van binnen toen ik dat lasDat neem je toch niet serieus
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maak dan maar een kloon aan met de naam "Persvoergrazer"
't Is veel leesvoer Coos, maar echt bewijs heb ik nog niet gevonden. Al is het wel frappant dat die naam iedere keer naar boven komt.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja vanaf 10.30 op nieuws24.nl en vanaf 11.30 op Ned1 dacht ik gisteren gezien te hebben.![]()
dus misschien ook op tv het digitale kanaal vanaf 10.30.
quote:Zouttekort steeds nijpender
AMSTERDAM - Het zouttekort in Nederland neemt steeds extremere vormen aan.
quote:Wilders wil Shariaclub verbieden
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders wil dat de extremistische groepering Sharia4Holland verboden wordt en dat de leden worden uitgezet. De politicus reageert daarmee op de oproep van de groepering dat moslims in Nederland ten strijde moeten trekken om de streng islamitische wetgeving in te voeren.
Ik welquote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Ik moest eigenlijk hard lachen van binnen toen ik dat lasDat neem je toch niet serieus
Die zat gewoon de Telegraafreacties te lezen en te copy-pasten naar een persbericht met zijn naam eronder. Wederom *proestquote:Op woensdag 22 december 2010 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Begint het net leuk te worden, komt die zak van een Wilders weer langs
[..]
Ik vind een persoonlijke bedreiging toch echt heel wat anders dan 'dreigen'/oproepen een complete cultuur even te hervormen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Theo van Gogh nam de doodsbedreigingen ook niet serieus,
dat was jammer voor Theo...
Ik woon in een andere buurt dan jij denk ik..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind een persoonlijke bedreiging toch echt heel wat anders dan 'dreigen'/oproepen een complete cultuur even te hervormen.
Amsterdam is al jarenlang reddeloos verloren, dat maakt niet meer uit, dat mag wel islamitisch wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik woon in een andere buurt dan jij denk ik..
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik woon in een andere buurt dan jij denk ik..
Ik vind macht in zijn algemeenheid fascinerend.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar hoe meer macht ze krijgen hoe gevaarlijker ik het vind.
er staat ook nergens dat het gaat LUKKEN, maar wel dat ze het gaan PROBEREN.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Dat is waar. Maar ik leef niet onder een steen hoor
Moet alleen lachen om dat groepje baardguppen. Kan eigenlijk niet geloven dat ze denken dat dat kan, een democratie van 17 miljoen mensen even omvormen naar een Islamitische staat, compleet met sharia? Nee, dat neem ik niet serieus
Kwestie van meer moslims op de wereld zetten in een ander land tot er een meerderheid ontstaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Dat is waar. Maar ik leef niet onder een steen hoor
Moet alleen lachen om dat groepje baardguppen. Kan eigenlijk niet geloven dat ze denken dat dat kan, een democratie van 17 miljoen mensen even omvormen naar een Islamitische staat, compleet met sharia? Nee, dat neem ik niet serieus
Mooie kutklusquote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van meer moslims op de wereld zetten in een ander land tot er een meerderheid ontstaat.
Zelfs dat staat er niet eens toch? Er staat dat ze mensen óproepen het te gaan proberen, een keertje. Op zich is dat wel erg Nederlands. Heel hard blaten en zelf niets doen. Goed ingeburgerd!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat ook nergens dat het gaat LUKKEN, maar wel dat ze het gaan PROBEREN.
da's wat anders natuurlijk..
Ik denk dat het daar wel op gaat uitdraaien en dat het ook zeker niet zonder slag of stoot zal gaan allemaal.quote:
Ik denk van niet. Daar heb je toch wel een generatie of vijf voor nodig vermoed ik. En dan zijn die allang weer verwesterd. Bovendien halen we dan toch gewoon nog wat meer Polen binnenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar wel op gaat uitdraaien en dat het ook zeker niet zonder slag of stoot zal gaan allemaal.
Ik ga het vandaag even niet over de Islam hebben als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Daar heb je toch wel een generatie of vijf voor nodig vermoed ik. En dan zijn die allang weer verwesterd. Bovendien halen we dan toch gewoon nog wat meer Polen binnen
Meer een kwestie van resources denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwestie van meer moslims op de wereld zetten in een ander land tot er een meerderheid ontstaat.
Resources? wij kwamen de resources halen uit de landen waar ze lagen maar waar men ze benutte.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meer een kwestie van resources denk ik.
Er waren ook veel meer negers dan blanken op de wereld, maar dat weerhield de bleekscheetjes niet van slavenhandel etc.
Dat gaan de kinderen van jouw kinderen nog niet eens meemaken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar wel op gaat uitdraaien en dat het ook zeker niet zonder slag of stoot zal gaan allemaal.
quote:
Whut? Gehackt? Of zijn ze zulke IT-n00bs?quote:Congratulations!
You are now looking at /sites/default/www/index.php; update this with your default "Under construction" page. It will be displayed for all sites that are not yet configured in Apache.
Waarom zouden ze ook, er is nog genoeg te stelenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaan de kinderen van jouw kinderen nog niet eens meemaken.
Er lijkt ook niet echt sprake van een religieus gemotiveerde radicalisering bij de jeugd in Nederland. Dat er nu een groepje activisten in beeld komt zegt weinig over de omvang van de aanhang. Die schat ik niet erg hoog in.
Ik zie dat toch echt anders want je kunt geloof en radicalisering niet consistent op papier krijgen want men kan er simpelweg over zwijgen of voor een deel over spreken.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gaan de kinderen van jouw kinderen nog niet eens meemaken.
Er lijkt ook niet echt sprake van een religieus gemotiveerde radicalisering bij de jeugd in Nederland.
Ik geloof in een witte Kerst, een heilig geloofquote:Op woensdag 22 december 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jammer voor jullie ongelovigen!
Jep, maar dat geldt net zo goed voor de autochtonen. Misschien nog wel meerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders want je kunt geloof en radicalisering niet consistent op papier krijgen want men kan er simpelweg over zwijgen of voor een deel over spreken.
Er zijn er genoeg die een politiek correct antwoord geven als het gaat om de verdraagzaamheid richting homo's maar als het puntje bij het paaltje () komt zullen ze erop los slaan.
Ik geloof steeds meer in de voorzienigheid, dat vind ik namelijk wel een mooi idee.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof in een witte Kerst, een heilig geloof
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders want je kunt geloof en radicalisering niet consistent op papier krijgen want men kan er simpelweg over zwijgen of voor een deel over spreken.
Er zijn er genoeg die een politiek correct antwoord geven als het gaat om de verdraagzaamheid richting homo's maar als het puntje bij het paaltje () komt zullen ze erop los slaan.
Dat soort radicalen zijn een probleem hier in de stad.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook, er is nog genoeg te stelen
Dat vind ik er dus ook zo 'eng' aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar dat geldt net zo goed voor de autochtonen. Misschien nog wel meer
Omdat de meeste kinderloze vrouwen rond de dertig verworden tot broedse kippen denk ik?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Rest de volgende vraag, met deze informatie in je achterhoofd; waarom wil je dan nog een kind op de wereld zetten?
Het klinkt als een rottige vraag, waarvoor excuus, ik wens je alle geluk van de wereld
Maar ik probeer het te begrijpen. In het algemeen he, waarom mensen dat dan doen.
Broedse kippen?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat de meeste kinderloze vrouwen rond de dertig verworden tot broedse kippen denk ik?
Naar mijn idee:quote:Op woensdag 22 december 2010 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is waar.
Rest de volgende vraag, met deze informatie in je achterhoofd; waarom wil je dan nog een kind op de wereld zetten?
Het klinkt als een rottige vraag, waarvoor excuus, ik wens je alle geluk van de wereld
Maar ik probeer het te begrijpen. In het algemeen he, waarom mensen dat dan doen.
Okeequote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Naar mijn idee:
Ouders nemen kinderen omdat ze daar in eerste instantie er zelf heel veel plezier uit willen halen.
Daarnaast zijn er ook nog mensen die het doorgeven van de genen en dus indirect eeuwig leven een prettig vooruitzicht vinden.
Maar ik geloof wel dat er nog zoveel goeds in de wereld is dat er ook voor nieuwe mensen een aangenaam leven mogelijk is, in ieder geval in West Europa.
't Zit in je genen Mera, de drang tot het baren van een kind. Vroeg of laat steekt het de kop op. Het zijn slechts uitzonderingen die zeggen er geen last van te hebben (voor zover ik dat kan checken, dus enige wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt)quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Broedse kippen?Wat bedoel je daarmee? Dan ben ik voorbereid
Wellicht dat het doorgeven van wat je de wereld nog zou willen brengen ook bij zou kunnen dragen, vaak zie je zoons en dochters iets doen met hun leven wat hun ouders niet konden (vaak door omstandigheden).quote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
OkeeBedankt voor je serieuze antwoord.
Jij laat je gedachten bepalen door angst, vind ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor menig aanhanger van die gedogende partij die het zo voor de homo's opneemt.quote:Er zijn er genoeg die een politiek correct antwoord geven als het gaat om de verdraagzaamheid richting homo's maar als het puntje bij het paaltje () komt zullen ze erop los slaan.
Over een jaar of 20 als ik opgedroogd ben spreek ik je nog wel eens om mijn punt te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zit in je genen Mera, de drang tot het baren van een kind. Vroeg of laat steekt het de kop op. Het zijn slechts uitzonderingen die zeggen er geen last van te hebben (voor zover ik dat kan checken, dus enige wetenschappelijke onderbouwing ontbreekt)
Ik zie ook wel genoeg goeds in de harten van bijvoorbeeld moslims, het is niet dat ik per definitie denk dat ze verkeerd bezig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij laat je gedachten bepalen door angst, vind ik.
[..]
Hetzelfde geldt voor menig aanhanger van die gedogende partij die het zo voor de homo's opneemt.
Maar eigenlijk heb ik net als jij niet zo'n zin in deze discussie nu. Thina Simunye
Dan ben ik vermoedelijk doodquote:Op woensdag 22 december 2010 16:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over een jaar of 20 als ik opgedroogd ben spreek ik je nog wel eens om mijn punt te maken
Als ik de genen heb van mijn moeder's kant wel. Dan moet er van alles uit en kan 't niet eens meer! Ik kan bijna niet wachten op de gezichten van de mensen als ze dán zeggen: "wacht maar, komt vanzelf!" en dat ik dan zeg: "ik héb geen baarmoeder.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben ik vermoedelijk dood![]()
Kan het niet wat eerder?
Kan jij gewoon niet wat later doodgaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ben ik vermoedelijk dood![]()
Kan het niet wat eerder?
Die ouwe zeebonk sterft nog niet al zou je hem knuppelen volgens mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan jij gewoon niet wat later doodgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |