Ook daarom inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
kraanwater..
want daar gelden strengere eisen voor
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:10 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Moet je eens een aantal random gemeentes aanklikken, overal staat hard of erg hard. Klopt volgens mij geen zak van
quote:Water op de Veluwe is zacht te noemen, terwijl Houten in Utrecht erg hard water kent.
Controleer de hardheid van uw leidingwater
Selecteer uw gemeente en zie welke waterhardheid door het waterleidingbedrijf werd opgegeven:
Uw gemeente: Ede (Gld)
Uw provincie: Gelderland
Uw waterhardheid: 6.4 dH
Uw water is hard.
Goed filmpje!quote:
Vond het al raar dat het niet al voorbijgekomen was eerlijk gezegd. Er was al een soortgelijk topic geweest ooit, daar had ik het filmpje ook vandaan.quote:
Midden Gelderland toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Maatie het volgende:
Bij flessenwater is de verpakking duurder dan de inhoud. Als je in Noord of Zuid Holland woont heb je niet alleen het beste kraanwater ter wereld maar ook het beste water van Nederland. Die twee provincies wisselen elkaar af op de nummer-een-plaats.
Ik heb het van een medewerker van Waternet (Amsterdamse waterleiding). Het onderzoek kan ik niet terugvinden.quote:
Eindhoven had toch het beste water ter wereld?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Maatie het volgende:
[..]
Ik heb het van een medewerker van Waternet (Amsterdamse waterleiding). Het onderzoek kan ik niet terugvinden.
quote:
I beat youquote:Uw waterhardheid: 11.5 dH
Uw water is erg hard.
Bij een zo hoge waterhardheid heeft u hinderlijk veel strepen en vlekken op uw kranen en ramen. Door, een slechtere warmtewisseling van uw cv- installatie loopt uw energierekening onnodig hoog op. En u gebruikt al snel tot 50% meer reinigingsproducten en waspoeder dan bij zacht water. Uw huid droogt bij deze hoge waterhardheid snel uit en zal daardoor eerder geïrriteerd raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |