Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheel duidelijk welke provider je nu hebt!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:34 schreef ForumGek het volgende:
mijn Vodafone abo verlengt bij Hi Hi winkel Hi het abonnement i.c.m. een vodafone simonly abonnement
WiFi en bluetooth staan altijd uit, ik heb dezelfde widget en ik gebruik hem dus altijd in de donkerste stand, wat inderdaad nogal vervelend kijkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geheel duidelijk welke provider je nu hebt!![]()
Over je probleem:
Mijn HTC Legend gaat, afh. van wat ik er mee doe, 24 tot 48 uur mee op een accu. Dat is ongeveer het dubbele als wat een Iphone haalt, om maar iets te noemen.
Wat je nog zou kunnen proberen is het uitzetten van WIFI, Bluetooth, etcetera. Ik heb daarnaast een app waarmee ik in een klik de verlichting van het scherm lager kan zetten. Deze gebruik ik eigenlijk alleen als ik het een keer voor elkaar heb dat hij bijna leeg is en er geen lader in de buurt zit. Dat rekt de accuduur fors op. Hij heeft dan drie standen (donker, midden, normaal (fel)). De middelste stand is perfect werkbaar, de eerste is mij wat te donker.
Wat ook wel iets is om naar te kijken is hoevaak je weer-widget zn locatie ophaalt en aan de hand daarvan het weer aanpast. Dit is standaard iedere tien minuten ofzo.
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk vervelender vind dan dat de accuduur zo traag is, is de manier waarop je hierop gewezen wordt door de verkoper. Je klacht wordt weggewuifd en een app killer wordt geinstalleerd (waarvan hij heilig was overtuigd dat dit zou werken) en je moet het er maar mee doen.
Dat is inderdaad niet netjes van de verkoper. Maar alle high-end toestellen hebben (Helaas) een relatief beperkte accuduur.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WiFi en bluetooth staan altijd uit, ik heb dezelfde widget en ik gebruik hem dus altijd in de donkerste stand, wat inderdaad nogal vervelend kijkt.
In mijn laatste post had ik gezet dat het weer iedere 3 uur update, wat erg weinig is lijkt mij?
Ik zat bij Vodafone en heb dit toestel gekregen bij een nieuwe abonnement bij Hi (welke 4 jan. 2011 ingaat).
Wat ik eigenlijk vervelender vind dan dat de accuduur zo traag is, is de manier waarop je hierop gewezen wordt door de verkoper. Je klacht wordt weggewuifd en een app killer wordt geinstalleerd (waarvan hij heilig was overtuigd dat dit zou werken) en je moet het er maar mee doen.
De datum anders instellen? Lijkt me wel vrij snel vollopen dan. Anders is IMAP misschien een optie maar daar ben ik niet zo in thuis.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat oudere emails niet worden verwijderd in de Mail applicatie op mijn Desire Z?
Het max aantal berichten veranderen binnen de mail app.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Gkhn het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat oudere emails niet worden verwijderd in de Mail applicatie op mijn Desire Z?
Hoe?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het max aantal berichten veranderen binnen de mail app.
Wat is er mis met een taskkiller?quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.
Hoe dan ook zijn er wel wat trucjes om te zien waardoor het komt. 'Bel' eens *#*#4636#*#* , kijk bij accugeschiedenis onder het kopje "Gedeeltelijk Wake-gebruik" en of daar een app tussen zit die uitzonderlijk veel energie vreet.
Of probeer je accu opnieuw te calibreren;
- Hang 'm aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en schakel 'm uit.
- Hang 'm weer aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en zet 'm aan.
- Wacht totdat hij volledig is opgestart, schakel 'm dan weer uit.
- Ontkoppen, zet 'm aan en gebruik weer zoals normaal.
Geen idee, ik gebruik de standaard mail app niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hoe?
En ik heb zo'n gevoel dat het na een x aantal dagen wordt verwijderd. Bij Windows Live Mail staan ze nog wel in mijn postvak in.
De Taskkiller heb ik eraf gegooid, dat onding doet dus alles killen waardoor twitter berichten niet doorkomen en hij constant alles opnieuw opstart. En dat schijnt dus meer energie te verbruiken dan dat ie ze uit de cache haalt!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:18 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Zou nog een klacht indienen omdat die dwaas je een taskkiller aansmeert. Die dingen verneuken juist heel je OS, inclusief accuduur.
Hoe dan ook zijn er wel wat trucjes om te zien waardoor het komt. 'Bel' eens *#*#4636#*#* , kijk bij accugeschiedenis onder het kopje "Gedeeltelijk Wake-gebruik" en of daar een app tussen zit die uitzonderlijk veel energie vreet.
Of probeer je accu opnieuw te calibreren;
- Hang 'm aan de lader totdat de LED groen is.
- Ontkoppel en schakel 'm uit.
- Ontkoppel en zet 'm aan.
- Wacht totdat hij volledig is opgestart, schakel 'm dan weer uit.
- Ontkoppen, zet 'm aan en gebruik weer zoals normaal.
Via HTC.com onderaan contact en dan naar e-mail.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
De Taskkiller heb ik eraf gegooid, dat onding doet dus alles killen waardoor twitter berichten niet doorkomen en hij constant alles opnieuw opstart. En dat schijnt dus meer energie te verbruiken dan dat ie ze uit de cache haalt!
Ik heb het "gedeeltelijk wake-gebruik" bekeken maar alleen HTC Sense was ongeveer 1/5 van de balk groot, verder waren de balkjes nauwelijks zichtbaar.
Ik zal de accu eens calibreren, thx
p.s: heeft iemand een e-mail adres van de klantenservice?
Da's wel een goede, direct met HTC opnemen ipv met Hi, zal ik doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Via HTC.com onderaan contact en dan naar e-mail.
Zeer tevreden over de service daar
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.
Tim toch! Foei!quote:
(L)quote:Op woensdag 22 december 2010 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tim toch! Foei!
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Dan snap je het principe van Android niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn taskkiller killed alleen als ik het vraag, en wat ik vraag. Dus als ik zie dat spelletje X nog draait op de achtergrond, dan draai ik die de nek om. Hij sluit niet uitzichzelf eea af...
Wat me daaruit niet helemaal duidelijk wordt, is of een process ook cpu-power en dus batterypower gebruikt. Er staat wel dat een process mooi gekilled wordt als er te weinig geheugen is, maar dat houdt dus in dat er processen blijven draaien terwijl je ze helemaal niet nodig hebt, puur omdat er toch genoeg geheugen is. Maar als dat dan wel onnodig sap blijft gebruiken, dan is een app killer wel nuttig om je batterij te besparen.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tim toch! Foei!
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop