Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Ah leuk, screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen weten, ik heb ook een aversie tegen rooten (zonder dat dit op feiten gebaseerd is), maar deze dock zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?
hoeft niet eens. Launcherpro kan je eigen iconen gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ziet er strak uit... vooral die textbased dock... custom rom zeker? ik wil de mijne eigenlijk nog niet rooten (gebaseerd op onzinnige argumenten misschien, maar toch..) maar wel zo'n stijl dock... maar de jouwe is zeker ook custom rom?
Het dock is gewoon LauncherPro met custom icons en een simpel zwart doorzichtig balkje. 'k Heb het hier even online gezetquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Superbedanktquote:Op maandag 27 december 2010 11:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het dock is gewoon LauncherPro met custom icons en een simpel zwart doorzichtig balkje. 'k Heb het hier even online gezet.
De lockscreen en overige iconen zijn wel onderdeel van een thema voor MIUI-Rom.
Ja die app heeft alle kleuren omgedraaid lijkt het wel, kijk maar naar dat angry bird icoonquote:Op maandag 27 december 2010 08:31 schreef Devolution het volgende:
Bij mij (gratis versie van LauncherPro) ziet het er nagenoeg hetzelfde uit als bij Deepart, op de kleuren na. Maar dat lag dus aan je screenshot app?
[..]
Rosmalen
Welk MIUI thema is dat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Ireyon het volgende:
Ah leuk, screenshots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe kom je aan die mooie kerst wallpaperquote:
Internetquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
hoe kom je aan die mooie kerst wallpaper
Ik gebruik zelf camera 360, een erg fijne app. Mocht je over de standaard camera niet tevreden zijnquote:Op maandag 27 december 2010 15:58 schreef lekzzz het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef -J-D- het volgende:
En weer een update voor de Desire HD.
Cameraproblemen worden nu opgelost, zegt men.
Volgens mij is de vernieuwingsinterval alleen voor het updaten van je live-feed, bijv. als je hem als widget hebt ingesteld. De andere berichten komen als Push door. Als je daar vanaf wilt moet je meldingen uitzetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De trackball gebruik ik nooit maar de LED vind ik inderdaad erg handig.
NFC-lezer? Nog nooit van gehoord
Waarom krijg ik Facebook-meldingen als ik de vernieuwingsinterval op Nooit heb gezet?Vervelend omdat ik ook al mails binnenkrijg dus wordt je steeds 2 keer gewaarschuwd. Al een tijdje last van.
Ik gebruik Dolphin HD, helemaal top. Switchen mogelijk tussen desktop en android mogelijk en nog veel meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:58 schreef Pwn_zoon het volgende:
@Ireyon: thanks!
Heb overigens Firefox voor Android geinstalleerd, is echter beetje tegenvallend.
Reageerd vaak traag, en is vrij buggy soms met interface (vooral addon-scherm).
Ga nu Opera Mobile eens proberen.
Yup...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:37 schreef Knuck-les het volgende:
Iemand hier nog meer problemen met de facebook widget? Hij update namelijk niet of nauwelijks bij mij, terwijl de vernieuwingsinterval toch echt op 30 min staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |