Je gaat naar Samson om eindelijk eens geen goedkoop bier naar binnen te laten glijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef AMDB het volgende:
Lekker wat goedkoop bier bij Samson naar binnen laten glijden, geweldig![]()
Zuipen, drugs en andere dingen die god verboden heeftquote:Op donderdag 23 december 2010 09:08 schreef IrishBastard het volgende:
En wat zijn de ouderwetse zonden voor kerst?
Xdoos bevalt dus wel?Heb je nog andere spellen dan Blur & Fable?
Jup, kan ik weer vooruit in de avondurenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:15 schreef IrishBastard het volgende:
RDR & GTA4 zijn beide erg vetBij RDR moest ik even wat langer in het verhaal komen, maar de setting is wel erg tof
GTA4 is het begin gewoon heel traag, omdat je toch al weet waar het op neer gaat komen :'0
Wat een onzin he? Verkoop je een 'next-gen' HD console kun je het niet eens degelijk aansluitenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:27 schreef IrishBastard het volgende:
RDR, Ratchet & Clank Quest for Booty(zat bij de PS3), GTA4 van de broer van Yashi. Verder zijn er wel hele toffe shooters, maar daar ben ik toch nog een beetje huiverig voor
Ik had ook de 'beste' versie van de PS3, met een 360Gb hdd. Wel een extra controller, maar geen HDMI kabel
Expres er niet bijgekocht omdat onze buren dan gaan klagenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, toch maar eens proberen denk ik
Maar een goede buttonbasher staat ook nog wel op de verlanglijstEn misschien ooit een keer Guitar Hero ofzo, alhoewel ik dan bang ben dat ik het veel te veel ga spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |