quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:12 schreef gasemans het volgende:
Zou je een foto willen maken van hoe de douchkolom er echt uit ziet?
Zie graag de echte en niet een plaatje op de doos
Voor beiden maar even een foto gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Chinless het volgende:
Ja mijn PMen schiet niet op he. Ik kom dat kreng toch halen. Ga het even overleggen, want op de doos staat nog steeds niet of er een kraan in zit.
Tuurlijk.quote:
Jammer. Zonder TomTom en GPS heb ik geen interesse. Succes met de verkoop.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:14 schreef ursel het volgende:
Oe.. die was ik vergeten te updaten![]()
Heb in ieder geval in Noordwijk gezocht en daar niet tegen gekomen.
Thuis eigenlijk ook niet tegen gekomen.
Joost mag weten waar die is, dus moet je het maar ff aaan hem vragen.
Gaat dus momenteel alleen om de pocketPC zelf.
Biedt maar wat je er voor over hebt.
Verzenden of even naar Den Haag rijden is kwa kosten waarschijnlijk even veelquote:Op woensdag 29 december 2010 10:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Geen flauw idee wat ut gaat kosten alleen. Zal ut wel ff navragen.
Ben nog wel in afwachting van Chinless zijn PM. Vanavond nog niets gehoord, dan komt die naar jou.
Heb je een punt ja. Je hoort het vanavond wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:17 schreef gasemans het volgende:
[..]
Verzenden of even naar Den Haag rijden is kwa kosten waarschijnlijk even veel
Dus daarom verzenden
Mocht ik hem vinden PM ik je wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Jammer. Zonder TomTom en GPS heb ik geen interesse. Succes met de verkoop.
Pff.. geen flauw idee. ben ook pas laat thuis.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef gasemans het volgende:
Misschien een idee kwa grote van het pakket en het gewicht?
Akkoord. Niks meer gehoord van chinless.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef gasemans het volgende:
Dan zal verzenden niet eens zo duur zijn
dan bied ik 75 euro inclusief verzending bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, nieuw jaar, nieuwe tasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |