Of een boswandeling, ook tofquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Het strand doe ik liever in de herfst of lente. Uitwaaien. Rustig
.
Aww...... we warmen je wel op in 't cafe hoor snubbebupsje van mequote:Op woensdag 22 december 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrijdag wordt een hel om in de stad te komen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof me kleding is een voordeel bij mij
ik wordt er niet vrolijk van
wat is daar het voordeel van
overal zand, fijn?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen zoals jij en ik zijn toch uitstekend geisoleerd tegen kou
Ik wil er zo tussenin. De voorzomer. Zo ergens in Meiquote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat moet jij een kuttijd hebben in de zomer
ik heb dan weer hooikoorts dus in dat is voor mij dan weer minder jaquote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil er zo tussenin. De voorzomer. Zo ergens in Mei
Zomer is fijn, maar in NL is heet vaak erg benauwd.
En ik ben allergisch voor zweetDus dan blijf ik aan het medicijnen.
Maar met de zomer ben je minder afhankelijk.
Treinen rijden beter, minder files en zo.
Kun je doen wat je gepland had.
DAT haat ik van de winter, die afhankelijkheid.
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
klamme nachten en dus slechte slaap
is wel wat aan te doen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.
Mijn slaapkamer staat gelukkig aan de koele kantquote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat vind ik het vervelendste van de hele zomer.
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ergste aan hitte dat ik zweetplekken krijg in lichte shirts... niet dat ik dan stink maar het ziet er niet uit... en ik weet dat er spul is om alles dicht te kitten maar dan komt het er op andere plaatsen twee keer zo hard uitgezwommen
Ik heb 's nachts de ventilator op me gericht staan, dat helpt wel een beetje.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is wel wat aan te doen toch?
Leuk toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb misschien andere vrienden gevonden die mee willen. Twee vriendinnen eigenlijk, maar dat klinkt zo wijverig
Die had ik bij mijn ouders thuis ook, en daar kreeg ik het vervolgens in mijn slaap zo koud van dat ik automatisch de dekens over mijn lijf trokquote:Op woensdag 22 december 2010 13:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts de ventilator op me gericht staan, dat helpt wel een beetje..
Ík ga in januari met 3 vriendinnen naar Praag, hoe verwijfd is dat dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb misschien andere vrienden gevonden die mee willen. Twee vriendinnen eigenlijk, maar dat klinkt zo wijverig
Als het mannelijke types zijn valt het meequote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ík ga in januari met 3 vriendinnen naar Praag, hoe verwijfd is dat dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |