toch wel terugbezorgd? doe ik altijd...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Ik heb gisteravond 4 portemonnees gevonden bij het glazen huis. In totaal iets van 385 euro. Toch leuk in deze dure Decembermaanden.
Of gedoneerd aan serieus request.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
toch wel terugbezorgd? doe ik altijd...
De portemonnees zelf wel.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
toch wel terugbezorgd? doe ik altijd...
Lekker dictators sponsoren. Denk dat je blij moet zijn als er zometeen 10 euro überhaupt aankomt bij de mensen waarbij het moet aankomen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of gedoneerd aan serieus request.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef FUFR het volgende:
ik zal nu maar geen meatspin linkje plaatsen
quote:* naar SuperwormJim zwaait
*zucht... domheidquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
De portemonnees zelf wel.
[..]
Lekker dictators sponsoren. Denk dat je blij moet zijn als er zometeen 10 euro überhaupt aankomt bij de mensen waarbij het moet aankomen.
ja maar het moet onderhand es afgelopen zijn, ik heb iedere keer het laatste woordquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
Fufr, we kunnen echt niet zonder jou.... alweer een topic geopend.
Dat weten we en daarom kunnen we je ook niet missen!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar het moet onderhand es afgelopen zijn, ik heb iedere keer het laatste woord
ach, ik heb 25 euro gedaan, ik vind het genoeg zo, al wil ik best 50 euro bijstorten als zequote:
Blijf jij maar lekker geloven dat het geld daar ook echt terecht komt. Over domheid gesproken.quote:
Het grootste deel van het geld zal goed terecht komen, Rode Kruis vertrouw ik wel. Nooit 100% van het geld, helaas is vaak corruptie niet te vermijden. Maar ik vind het een laf excuus om niets te geven. Die weesjes kunnen er toch geen zak aan doen dat er een foute regering zit?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker geloven dat het geld daar ook echt terecht komt. Over domheid gesproken.
Stond nergens dat ik ze het geld niet gun? Ik wil best geld storten, maar dan wil ik ook zeker weten dat het aankomt. Heb zelf een jaar lang in de ontwikkelingshulp gezeten en kan je vertellen dat meer dan de helft bij de dictators terecht komt. Het enigste wat je hiermee bereikt is dat het verschil nog groter wordt. Meestal zie je ook bij landen die geen hulp van buitenaf krijgen dat ze er sneller bovenop komen. Maar goed die discussie wil ik hier niet voeren.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het grootste deel van het geld zal goed terecht komen, Rode Kruis vertrouw ik wel. Nooit 100% van het geld, helaas is vaak corruptie niet te vermijden. Maar ik vind het een laf excuus om niets te geven. Die weesjes kunnen er toch geen zak aan doen dat er een foute regering zit?
Slecht excuus om op je geld te blijven zitten.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit geld is niet bedoeld voor een land maar voor een specifieke groep. En dat vind ik een groot verschil.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Stond nergens dat ik ze het geld niet gun? Ik wil best geld storten, maar dan wil ik ook zeker weten dat het aankomt. Heb zelf een jaar lang in de ontwikkelingshulp gezeten en kan je vertellen dat meer dan de helft bij de dictators terecht komt. Het enigste wat je hiermee bereikt is dat het verschil nog groter wordt. Meestal zie je ook bij landen die geen hulp van buitenaf krijgen dat ze er sneller bovenop komen. Maar goed die discussie wil ik hier niet voeren.
Het gebaar is wel mooi, en het geeft de Nederlanders weer een goed gevoel zo vlak voor de kerstdagen. Dat ze iets voor de medemens gedaan hebben.
Anders wel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef ArTiC het volgende:
Ik haat het rode kruis...weer een week geen seks
1x gedaan, ik viel bijna flauw toen ik terugtrokquote:Op woensdag 22 december 2010 14:24 schreef FUFR het volgende:
je laat je voor de gek houden! ook dan kun je sex hebben! Zelfs beftekkelen is dan een goede optie!
Dan val ik sowieso flauwquote:Op woensdag 22 december 2010 14:31 schreef FUFR het volgende:
je moet dan ook ff in de spiegel kijken!
sinds wanneer ben jij gelovig?quote:
die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Inu het volgende:
Vakantie nemen
Wij waren vandaag in de Hema, wilde ik een glazen theepot kopen met een dubbele wand, maar er stond geen prijs bij. Nu is de Hema niet belachelijk duur, dus ik wilde hem gewoon meenemen. Mevrouw bij de kassa kon hem niet scannen, dus ik zei; Oh, mooi, hij is gratis! En toen zei ze dat ie heel duur was. Dus toen vroeg ik dus hoe duur, want er stond ook geen prijs bij. Was ie 25 euro. Vraagt ze aan Job of hij hem nog wel wil. WTF! Ik stond dus al klaar met mn pinpas en alles.Kassamevrouw met jaren 40 ideeen
Je hebt niet gezegd tegen de dame dat meneer een kunstenaar is die door jou onderhouden wordt?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Inu het volgende:
Vakantie nemen
Wij waren vandaag in de Hema, wilde ik een glazen theepot kopen met een dubbele wand, maar er stond geen prijs bij. Nu is de Hema niet belachelijk duur, dus ik wilde hem gewoon meenemen. Mevrouw bij de kassa kon hem niet scannen, dus ik zei; Oh, mooi, hij is gratis! En toen zei ze dat ie heel duur was. Dus toen vroeg ik dus hoe duur, want er stond ook geen prijs bij. Was ie 25 euro. Vraagt ze aan Job of hij hem nog wel wil. WTF! Ik stond dus al klaar met mn pinpas en alles.Kassamevrouw met jaren 40 ideeen
Nee, mevrouw had al genoeg aannames zonder die van jou er ook nog bij te hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt niet gezegd tegen de dame dat meneer een kunstenaar is die door jou onderhouden wordt?![]()
.
Hehehehehequote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw had al genoeg aannames zonder die van jou er ook nog bij te hebben
professionele tieten of niet, dit is toch wel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef bleiblei het volgende:
En nog ff een nostalgie fotoos voor het slapen gaan.
Die goeie ouwe tijd.
http://www.versevis.com/logreacties.asp?log=2008
Lange leve internet waar niets vergeten wordt.
dat je wacht tot ze eruit vallen maar het zit vastgeplaktquote:Op donderdag 23 december 2010 01:11 schreef bleiblei het volgende:
Echt damn... Die tieten van Katja Schuurman in die kerstclip van de JvT.
(en jaah, voor den wijschneuzen, ik weet dat het nummer al een minimaal een jaar of 4-5 bestaat)
ze dacht dat Job je vader wasquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, mevrouw had al genoeg aannames zonder die van jou er ook nog bij te hebben
oh ja shit, kerstboodschappenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:21 schreef Blueman het volgende:
Goeiesmorges!
De dag voor de hele drukke kerstvakantie begint @ work dus vrij![]()
Of ja vrij, kerstboodschapjes doen en schoonouders krijgen vandaag de sleutel van hun appartement...
Beetje jammer voor ze dat ik veel moet werken in de kerstvakantie
Precies!quote:
Dit jaar was het niet onze beurt maar door verhuizingen, puppies en andere slechte smoezen is besloten dat het bij ons gehouden wordt. Was al beklonken voordat we het zelf wisten...quote:Op donderdag 23 december 2010 10:31 schreef FUFR het volgende:
dit jaaris het gelukkig niet onze beurt dus met die dagen zijn we lekker op een ander, maar je wil smorgens en snachts toch ook wel wat in de muil steken...
ik heb hier een kast vol redenen om het niet bij ons te doen, kan ik zo een smoes uit pakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dit jaar was het niet onze beurt maar door verhuizingen, puppies en andere slechte smoezen is besloten dat het bij ons gehouden wordt. Was al beklonken voordat we het zelf wisten...
Dan moet je maar meteen aan de kerstgedachte denken...
Bij ons was het al beklonken voordat we het zelf wisten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb hier een kast vol redenen om het niet bij ons te doen, kan ik zo een smoes uit pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |