Mooi, maar ik neem het spul wel mee. Heb je nog wat te doen. Als ik het helemaal bont maak, neem ik ook de 101 mee maar die ga ik denk ik vergeten. Abo loopt in maart af trouwens, willen we een ander blad, houden we deze of zeggen we op?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent zelfs met lege handen altijd welkom
Het is een ecoprogramma. Zuinig enzo. Normaal is 2,5 uur. Een uur langer dan onze oude machine. Maar de was is wel echt schoner
Huh? Naar mijn weten was het een deal voor 2 jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mooi, maar ik neem het spul wel mee. Heb je nog wat te doen. Als ik het helemaal bont maak, neem ik ook de 101 mee maar die ga ik denk ik vergeten. Abo loopt in maart af trouwens, willen we een ander blad, houden we deze of zeggen we op?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Lovechild het volgende:
Hmm, had meer strippen op de kaart dan ik dacht. De bus it isZal wel ruim op tijd vertrekken.
oh, in dat geval moet ik het nog eens nalezenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
Huh? Naar mijn weten was het een deal voor 2 jaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef nectarientje het volgende:
oh en sauna met dit weer is echt zalig!
Ik heb net ook maar even een mailtje de deur uit gedaan wanneer we weer gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
..
afgelopen zondag naar pijnacker geweest
geen idee.. ik heb een autoquote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar even een mailtje de deur uit gedaan wanneer we weer gaanIs Pijnacker met het OV te bereiken?
Snel verkopen voordat ze niet meer te gebruiken zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef CaLeX het volgende:
Over strippenkaarten gesproken, ik heb nog anderhalve roze liggen
Iemand intresse??
Wat heb je voor kaart?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef GotC het volgende:
Strippenkaarten kan je toch nog gebruiken tot 1 februari 2011?
Overigens, ik moet nog steeds m'n OV chipkneuskaart 'aanmelden' oid.
Maar dat moet toch ook op een andere plek kunnen dan CS?!
quote:
Zo'n kaart op naam enzo. Maar heb het automatisch opwaarderen erbij gedaan..en daarvoor moet je langs de..winkel?iets?quote:
De logica ook he... Je kunt het dus beter achteraf op je kaart zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Zo'n kaart op naam enzo. Maar heb het automatisch opwaarderen erbij gedaan..en daarvoor moet je langs de..winkel?iets?
quote:Wanneer kan ik automatisch opladen op mijn kaart zetten bij een balie van een OV-bedrijf en wanneer bij een ophaalautomaat?
Antwoord
Het antwoord hangt af van de manier waarop u automatisch opladen heeft aangevraagd.
U heeft automatisch opladen tegelijkertijd met uw persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd
Dan kunt u automatisch opladen alleen bij een balie van een OV-bedrijf op uw kaart laten zetten. Uw persoonlijke OV-chipkaart, gekoppeld aan uw bankrekeningnummer, wordt per post aan u verzonden. Deze kan verkeerd bezorgd worden of kwijtraken. Als u zich zelf meldt met uw kaart, weet de baliemedewerker zeker dat u de eigenaar bent. Neem daarnaast de bevestigingsbrief die u ontvangen heeft mee. De baliemedewerker kan om uw legitimatiebewijs vragen.
U heeft al een persoonlijke OV-chipkaart en vraagt dan automatisch opladen aan
U kunt automatisch opladen snel en gemakkelijk op uw OV-chipkaart zetten bij een ophaalautomaat. Zoek een ophaalautomaat bij u in de buurt. Let op: NS-kaartautomaten zijn geen ophaalautomaten.
Is er geen ophaalautomaat in de buurt? Ga dan naar een balie van een OV-bedrijf. Neem uw OV-chipkaart en de bevestigingsbrief die u ontvangen heeft mee. De baliemedewerker kan om uw legitimatiebewijs vragen.
Nu moet je toch ook een strippenkaart kopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh dus vanaf volgend jaar niet meer het OV zonder OVkaart??
Moet ik godver weer verplicht zo'n ding kopen voor die ene keer dat ik een keer met de bus of tram ga.
Mja..is niet onwijs logisch he? Dat zeiden ze iig niet bij het aanvragen (dat je daarna alsnog langs een winkel moest)quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De logica ook he... Je kunt het dus beter achteraf op je kaart zetten
[..]
Nu kan je nog kaartje in de tram kopenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu moet je toch ook een strippenkaart kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |