abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:32:50 #61
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100772337
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef Fusionfreak het volgende:
Update:
Ze belde wel even door naar de sieradenafdeling dat ik eraan kwam. Een maal bij de sieradenafdeling kreeg ik zoals verwacht het standaard antwoord dat oorbellen niet geruild kunnen worden, waaop ik antwoordde dat ik ze pas vanaf zaterdag jl gekocht hebt en dat ik ook wel genoegen meen met een tegoedbon anders wil ik de filiaalmanager spreken als we er nu niet uitkomen omdat ik een zin heb in oeverloze discussie's (zo zei ik het echt) Waarop de verkoopster aan de slag ging met haar kassa (kreeg ze niet open omdat ze haar inlogcode niet meer wist :N ) moest uitendelijk de manager eraan te pas komen om haar kassa gedeblokkeerd te krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik zonder verdere vragen mijn geld terug. Dus het kan wel! :)

De juiste maat oorbellen hadden ze daar nog voldoende op voorraad, dus die koop ik dan wel zodra ik nieuw geld krijg, heb wel het atrikelnummer opgeschreven om te voorkomen dat ik niet alweer de verkeerde maat koop.
Erg aardige reactie van je als je al meteen zo begint :')
吴 曼 迪
pi_100778771
Bedankt voor de rectie''s, maar wil deze week toch de kleinere oorringen kopen, had het artikelnummer al opgeschrven en wil ze toch hebben. Eerst even nog boodschappen doen voor deze hele week en mocht ik nog pak ''m beet nog 15 euro over hebben dan koop ik deze week nog de juiste maat oorbellen bij die V&D voor 13,95 euro,
pi_100778910
Fijn, nu krijg ik helemaal de neiging oorbellen enorm goed te ontsmetten na aankoop.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100779334
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Fijn, nu krijg ik helemaal de neiging oorbellen enorm goed te ontsmetten na aankoop.
Een wattenstaafje met 96% reinigings alcohol is voldoende om het te ontsmetten. Heb wel eens vaker gebruikte oorringen via marktplaats en de rommelmarkt gekocht en je hoeft alleen de metalen delen van het sluitingtje schoon te maken, dat is het enige gedeelte van de oorbel dat in je oor gesoken wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')