ja ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Tdrone???
iPod touch 8gb + gratis iTunes card 15 EUR + gratis hoesje voor 229 bij dixons
Ik weet niet hoeveel gb je wilt?
Ban en druk geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Vroeg me echt af waar je gebleven was.
hoe was het met merel en gier?quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga even mn spullen bij elkaar zoeken en dan ben ik ervandoor.
Daag
Good luck Mereltjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Daag
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Daag
ja, is pas de tweede van vandaag hoor... dus het valt wel meequote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
Rokers, verenig u en volg ons naar buiten!
OK!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
Ja maar zo snel!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, is pas de tweede van vandaag hoor... dus het valt wel mee
ow... ik zal wat minder posten hier... dan gaat het wat minder snelquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ik zal wat minder posten hier... dan gaat het wat minder snel
Gezelligquote:
Ons? Ik blijf wel lekker binnen roken.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef tdrone het volgende:
Hoe lang zijn julllie nog doorgegaan met tc gisteren?
Gelukkig welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!
niet zo kwaad kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!
Te langquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef tdrone het volgende:
Hoe lang zijn julllie nog doorgegaan met tc gisteren?
en toen is merel waarschijnlijk tot 3 uur 's nachts met zichzelf blijven pratenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Te lang
Merel en ik waren er nog ongeveer tot 1 uur, toen ging ik slapen
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
en toen is merel waarschijnlijk tot 3 uur 's nachts met zichzelf blijven praten
quote:
Dat klinkt bekend...quote:
Je mist niks hoorquote:
en dat klinkt ook bekend...quote:
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.quote:
Ik was bezig met andere dingenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.
Oeeh, klinkt spannend.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was bezig met andere dingen
tdrone en Merel ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.
Dat was het ook, probeerseltje metquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet meer meegemaakt, moet je nagaan.
Gelukt? of niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was het ook, probeerseltje met. Hij was nerveuzer dan ik.
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.
Dit dus. Bah bah.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef tdrone het volgende:
nou als ik op playpiercing zoek op google krijg ik toch wat vieze resultaten...
Pijn is relatief.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zegt me helemaal niks...
klinkt in ieder geval pijnlijk...
Ik jaag iedereen weg met mijn playpiercing.quote:
O HAIquote:
Ik merk hetquote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik jaag iedereen weg met mijn playpiercing.
Ik ben eng.quote:
Eten, goed plan.quote:
Whut?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef tdrone het volgende:
ik was ook even eten![]()
we hadden bloemkoolsoep
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat het dus om.
Okee ik doe wel dubbel danquote:
Dit dus.quote:
is goed hoor... maar het geeft wel vlekken zeker of niet?quote:
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed hoor... maar het geeft wel vlekken zeker of niet?
Whut?quote:
nee sorry.. nummer heet alleen Freak, niet met I am ervoor.. was te snel, vette plaat btwquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
nee sorry.. nummer heet alleen Freak, niet met I am ervoor.. was te snel, vette plaat btw
Geen vakantie?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:14 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mijn geodriehoek teruggevonden, das wel handig met wiskundetoets morgen.
Okeeeee! Ik heb al vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen om tien over tien! En dan heb ik nog twee weken.
Ik ookquote:
Waarom ben jij een freak?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook
maar we zijn allebei freaks om iets anders...
Directeur van het hofnarretje?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook
maar we zijn allebei freaks om iets anders...
Hier een Jesusfreakquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Directeur van het hofnarretje?
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier een Jesusfreak
zoek maar eens op youtube naar DC talk, met het nummer Jesusfreak...
En toen dacht jij dat mensen geschokt waren van jou als freakquote:
Ik had het nog niet geluisterd. Ik ben niet zo geschokt hoor, niks mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En toen dacht jij dat mensen geschokt waren van jou als freak
Ah, vaak hoor je hier wat anders op fok...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had het nog niet geluisterd. Ik ben niet zo geschokt hoor, niks mis mee.
Dat is dan weer wat minder...quote:
quote:
Ik ben geen standaard fokker. Zolang je niet extremistisch bent en het opdringt vind ik het wel best.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vaak hoor je hier wat anders op fok...
Dus jij wil dat ik het bij jou opdring?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen standaard fokker. Zolang je niet extremistisch bent en het opdringt vind ik het wel best.
Je snapt me toch.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij wil dat ik het bij jou opdring?Nee, zal ik niet doen, maar als er om mn mening gevraagd wordt, zal ik die zeker niet onder stoelen of banken steken...
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snapt me toch.Ik geef je groot gelijk hoor, sowieso is het een eigen 'keuze'.
quote:
quote:
quote:
Ik ook, en ik kan het dansje.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit hier hardop mee te zingen![]()
Leeftijdsverschil denk ik...quote:
Is er een MiniDuck?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil denk ik...![]()
Alleen het erge is dat pas op tv een stukje K3 voorbij kwam toen MiniDuck meekeek en die vond het helemaal geweldig
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Josje is natuurlijk het schoolvoorbeeld van een Benny-maisjuh?
quote:
Is er een miniDuck?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil denk ik...![]()
Alleen het erge is dat pas op tv een stukje K3 voorbij kwam toen MiniDuck meekeek en die vond het helemaal geweldig
Dat beschouw ik als een ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Josje leuker, dan Kathleen
quote:
Misschien was je twaalf en wist je niet wat het was?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die duplo kwam voor in mn nicpic van GRTDOJW
Ja.... *vraag* Ja... *vraag* Ja...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien was je twaalf en wist je niet wat het was?
Schattig hè!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja.... *vraag* Ja... *vraag* Ja...
klinkt bekend...
Nog van vroegah? Mijn ouders hebben ook nog duplo thuis liggen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan die duplo kwam voor in mn nicpic van GRTDOJW
je zit er maar een klein beetje naast!quote:
Hoeveel beetjes?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
je zit er maar een klein beetje naast!
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
je zit er maar een klein beetje naast!
quote:
Dat dus...quote:
Ja, sorry de aanwezigheid van een MiniDuck in mn leven was nogal schokkend hierquote:
Als jou wederhelft behoor ik dat te weten!quote:
Ik vind dat zo lief dat jij MiniDuck zegt!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, sorry de aanwezigheid van een MiniDuck in mn leven was nogal schokkend hier
Klopt... maar ik bevestig het alleen maar even...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Als jou wederhelft behoor ik dat te weten!![]()
![]()
Ja, heb ik niet verzonnen hoor, maar het klinkt wel leuk! Net als feMaleDuck!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lief dat jij MiniDuck zegt!![]()
Broekie's?quote:
Ohja? MaleDuck is 26, Ez 25, ik 19, Lutte en CC zijn jonger dan ik geloof ik? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Broekie's?Gemiddelde leeftijd hier is zeker wel een jaar of 28!
Ja, want je kon lezen dat ik (24-2) 22 benquote:Op woensdag 22 december 2010 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Broekie's?Gemiddelde leeftijd hier is zeker wel een jaar of 28!
Koen66quote:Op woensdag 22 december 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja? MaleDuck is 26, Ez 25, ik 19, Lutte en CC zijn jonger dan ik geloof ik? Valt wel mee toch?
Ja, die is 66 en gf1963 is helemaal oudquote:
Ik ben 29quote:Op woensdag 22 december 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja? MaleDuck is 26, Ez 25, ik 19, Lutte en CC zijn jonger dan ik geloof ik? Valt wel mee toch?
Wie?quote:
GF is tov ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die is 66 en gf1963 is helemaal oud
Die 2 halen de gemiddelde leeftijd wel omhoog!quote:
Shoppen toch?quote:
quote:
Lutte en HT halen het wel weer wat omlaag.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Die 2 halen de gemiddelde leeftijd wel omhoog!
En OV, die is ook vijftien.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lutte en HT halen het wel weer wat omlaag.
Wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef Lutte het volgende:
Ralf.
Arrogante kneus ter grote van mijn duim.
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:54 schreef Lutte het volgende:
Ralf.
Arrogante kneus ter grote van mijn duim.
quote:
Dat wist ik niet.quote:
GRTDOJW X ratedquote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
Al die minderjarige hier, we gaan het maar niet meer over tieten hebben!
Overrated programma.quote:
Jij bent toch ook niet zo oud?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Overrated programma. [ afbeelding ]
Ja, onze tere kinderzieltjes, wat doen jullie.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
oud genoegquote:
Hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef tdrone het volgende:
ik zit denk ik mooi op het gemiddelde
Middels groepsPM dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is OV 15?![]()
Ik dacht een jaar of 23 ofzo
quote:
quote:
quote:
Dat is dan wel weer zo...quote:
ik schatte jou 30 inquote:
Ja, de W kan wel vervangen worden door een S (voor school of stagequote:
Ralf... de Nederlandse Justin Bieberquote:Op woensdag 22 december 2010 13:59 schreef tdrone het volgende:
wat is dit voor kutjochie wat aan het zingen is?
op 3fm
Je zit nog onder het gemiddelde.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit nog onder het gemiddelde.
Wat is het gemiddelde dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit nog onder het gemiddelde.
Begin jij ook al? Eerst Ezquote:
Minimaal 25 cm. Hier op Fok dan hè.quote:
Boven de 20 in elk geval.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Minimaal 25 cm. Hier op Fok dan hè.
Ik zit op het gemiddelde dusquote:
jij kan niet schatten blijkbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is oud genoeg... ik schat je namelijk niet ouder dan 22
Goed gegokt!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is oud genoeg... ik schat je namelijk niet ouder dan 22
Ik wist hetquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij kan niet schatten blijkbaar
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat moet dan maar per DM
[..]
oud genoeg
Dat zei ik al wederhelftquote:
quote:
Gemiddelde wat? Gaat hier om 2 verschillende dingen hèquote:Op woensdag 22 december 2010 14:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit op het gemiddelde dus![]()
Wel saai om gemiddeld te zijn eigenlijk
Alleen jij heb het weer over 2 verschillende dingen!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gemiddelde wat? Gaat hier om 2 verschillende dingen hè
Weet ik. Geldt voor allebei natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vat het positief opquote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou dit keer wel goed, als je mij al 23 inschat
Alsof jij het niet dachtquote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Alleen jij heb het weer over 2 verschillende dingen!
PD en BONG schatten mij ook veel ouder.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou dit keer wel goed, als je mij al 23 inschat
quote:
He er zijn hier minderjarigen ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wist dat je 15 was, anders had ik je ook ouder geschatquote:Op woensdag 22 december 2010 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
PD en BONG schatten mij ook veel ouder.
Ik wist niet dat u nog jong was.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat je 15 was, anders had ik je ook ouder geschat
Ohw!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
toeval op deze manier geloof ik niet in
Als 15-jarige moet je niet nachtbaggeren, dan moet je slapen.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heel Nachtbagger schrok toen ik zei dat ik 15 was
Het spijt mequote:Op woensdag 22 december 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als 15-jarige moet je niet nachtbaggeren, dan moet je slapen.
/mamma DW
Dat is gewoon GMTAquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef tdrone het volgende:
Benny moet je zowiezo altijd met u aanspreken anders krijg je een note
Kom nu maar op schoot zitten, dan krijg je warme chocolademelk.quote:
ehm, nee hoor..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef tdrone het volgende:
Benny moet je zowiezo altijd met u aanspreken anders krijg je een note
Het was neit debielquote:Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wereldkampioen debiele eerste indrukken maken.
Andere teksten horen in bestaande nummers.quote:
een liedje...quote:
Is goed mama ik kom eraanquote:Op woensdag 22 december 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom nu maar op schoot zitten, dan krijg je warme chocolademelk.
Ahh oke, cool!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Andere teksten horen in bestaande nummers.
Meerdere liedjesquote:
De Penisdiefquote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te denken een Nederlandse tekst in een Engelstalig(of andere taal) nummer te horen
Mama appelsap is maar 1 nummer, maar het is de verzamelnaam geworden toch?quote:
Een van de bekendste:quote:
Awesome.quote:
Mja, zo bedoel ik het ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mama appelsap is maar 1 nummer, maar het is de verzamelnaam geworden toch?
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mama appelsap is maar 1 nummer, maar het is de verzamelnaam geworden toch?
Mn vader had een x dat nummer opstaan, en toen ging ik ook meezingen over het zebrahondje. Hij hoorde het toen ook.quote:
We hebben allemaal gelijk!quote:
Ik sta onder de douche schatje.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef Oceanview het volgende:
Wat zijn jullie allemaal kinderachtig
Nonsens!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef Oceanview het volgende:
Moet ik dan nog steeds komen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta onder de douche schatje.
ga jij maar naar OUDquote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef Oceanview het volgende:
Fok!en onder de douche... hoe doe je dat?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta onder de douche schatje.
PICS!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fok!en onder de douche... hoe doe je dat?
Alleen per DM...quote:
Klinkt logischquote:
quote:
Ik word er blij van.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is een beter nummer dan al die kindernummers
ik opzich ook wel...quote:
Ja, dan kan ik je eens goed schoonschrobben.quote:
Ik heb alleen pics met nog iemand anders erbij.quote:
klopt!quote:
ow...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik je eens goed schoonschrobben.
[..]
Ik heb alleen pics met nog iemand anders erbij.
Gezellig! Ben ik ook welkom!?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt!
vanavond lekker vol huis met vrienden
Ik weet neit of zij het daarmee eens is.quote:
quote:
oehw zij!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet neit of zij het daarmee eens is.
Dat moet je aan haar vragen.quote:
Maar ik kom net onder de douche vandaanquote:Op woensdag 22 december 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik je eens goed schoonschrobben.
[..]
Ik heb alleen pics met nog iemand anders erbij.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik kom net onder de douche vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |