ja ik zag hetquote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Tdrone???
iPod touch 8gb + gratis iTunes card 15 EUR + gratis hoesje voor 229 bij dixons
Ik weet niet hoeveel gb je wilt?
Ban en druk geweestquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaa!! Vroeg me echt af waar je gebleven was.
hoe was het met merel en gier?quote:
Succes meid!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga even mn spullen bij elkaar zoeken en dan ben ik ervandoor.
Daag
Good luck Mereltjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Daag
Succesquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef 92Merel het volgende:
Daag
ja, is pas de tweede van vandaag hoor... dus het valt wel meequote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
Rokers, verenig u en volg ons naar buiten!
OK!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
Ja maar zo snel!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, is pas de tweede van vandaag hoor... dus het valt wel mee
ow... ik zal wat minder posten hier... dan gaat het wat minder snelquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ik zal wat minder posten hier... dan gaat het wat minder snel
Gezelligquote:
Ons? Ik blijf wel lekker binnen roken.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
Zo. Zijn we weer.
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef tdrone het volgende:
Hoe lang zijn julllie nog doorgegaan met tc gisteren?
Gelukkig welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!
niet zo kwaad kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef NBT het volgende:
[..]
ohwjaa, dat doen jullie alleen savonds he!
Te langquote:Op woensdag 22 december 2010 12:04 schreef tdrone het volgende:
Hoe lang zijn julllie nog doorgegaan met tc gisteren?
en toen is merel waarschijnlijk tot 3 uur 's nachts met zichzelf blijven pratenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Te lang
Merel en ik waren er nog ongeveer tot 1 uur, toen ging ik slapen
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
en toen is merel waarschijnlijk tot 3 uur 's nachts met zichzelf blijven praten
quote:
Dat klinkt bekend...quote:
Je mist niks hoorquote:
en dat klinkt ook bekend...quote:
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.quote:
Ik was bezig met andere dingenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.
Oeeh, klinkt spannend.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was bezig met andere dingen
tdrone en Merel ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Gisteren begon het net gezellig te worden (Benny en Michhas hadden microfoon aan), moest ik gaan.
Dat was het ook, probeerseltje metquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs niet meer meegemaakt, moet je nagaan.
Gelukt? of niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was het ook, probeerseltje met. Hij was nerveuzer dan ik.
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.
Wat?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Nouja, om een lang verhaal kort te maken, ik wil eigenlijk een corsetpiercing, maar die dingen zijn kut en groeien heel snel uit, dus dan kom je al vrij snel bij playpiercing terecht. Dus gisteren voor het eerst een beginnetje gemaakt met 2 naalden, kijken of het wat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |