De beste wensen, sigme.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:21 schreef sigme het volgende:
Alsof een Hond zo'n makkie is!
Ik hang de baan weer aan de wilgen - of de baan mij, da's maar hoe je het bekijkt. Alle tijd voor beesten en verbouwen (en een vakantie wandelend in de zon, Insh' Allah).
Het is misschien wat enthousiast, maar ik heb over een paar weken een week vrij. Dan kan het heel snel gaan.quote:
Wat heeft dat met je leven te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef krapula het volgende:
New kidz, Oh oh Cherso, nog meer talentenshows, het huidige kabinet en allerlei duistere praktijken op kdv's doen mij geloven dat het dieptepunt in 2010 wel bereIkt is.
Daarom hang je hier zo graag rond, hè.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je leven te maken
2010 was een onvergetelijk jaar, nog beter dan de jaren daarvoor, maar dat hoort ook als je twintig bent. Ik kijk met angst en beven uit naar jullie leeftijd, dat je alleen nog maar over kinderen kunt praten, langzaam al je vrienden veranderen in kennissen en leeft voor het weekend.
Niets. Waar staat dat ik het hier over m'n eigen leven heb?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:06 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je leven te maken
Ik ben het met je eens! Ik kan niet eens fatsoenlijk op mijn kekke nieuwe laarsjes rondlopen!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef Ringo het volgende:
Als die vieze ouwe sneeuw niet gauw wegrot of wordt aangevuld met 'n dik pak nieuwe, roep ik alsnog mijn vloek uit over dit jaar.
Die heb ik ook, maar dan in een mooiere uitvoeringquote:Op woensdag 22 december 2010 17:56 schreef Ringo het volgende:
Ik heb juist een nieuw paar snorrende sneakers voor pubers en andere midlifemannen maar die laten teveel water door om door de sneeuw mee te sjouwen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |