Was vorig jaar ook al. Ik zat toen trouwens ook vol enthousiasme in de jury.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:53 schreef Mainport het volgende:
Haha driekoplopers juryvoorzitter van de kerstverhalenwedstrijd. Wat een kneuzenkermis.
Dit jaar gaat het anders zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Dit jaar gaat het anders zijn, maar traditiegetrouw is de tweede helft van december de tijd waarin ik mezelve met flessen sterke drank en giftige drugs moederziel alleen op het randje van de geestelijke afgrond breng. Slechts met kerst en oud en nieuw zet ik uit mededogen even mijn gezelschapsmasker op. Dus ik herken het gevoel, zodiakk.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef Gellius het volgende:
De warme vrouwenbillen vliegen zodiakk als gebraden duiven in de mond.
Ringo heeft dan ook een masochistic streakquote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig hebben we Ringo, die is wat mededeelzamer.
Ja,quote:Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef mane het volgende:
Oh, maar er is niets leukers dan ergens naar uit kunnen kijken, zodiakk..
Klinkt best interessant eigenlijk!quote:Aangezien mijn sterke mannenarmen het heel druk hebben met kinderen en een eigen bedrijf kunnen wij erg genieten van het vooruitzicht een middagje, of avond helemaal voor onszelf te hebben. En nu wordt het helemaal feest want we hebben de hele Tweede Kerstdag voor onszelf.
Bij Made in Holland hebben ze ook een prachtige Avercamp hangen. Erg toepasselijk nu we weer in een ijstijdje zijn beland.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |