abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90278925
quote:
16s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig hebben we Ringo, die is wat mededeelzamer.
Ringo heeft dan ook een masochistic streak :). Die verhaalt hier alleen maar over hoe hij zijn mannelijkheid flagelleert.

quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:26 schreef mane het volgende:
Oh, maar er is niets leukers dan ergens naar uit kunnen kijken, zodiakk. O+ .
Ja, O+.

quote:
Aangezien mijn sterke mannenarmen het heel druk hebben met kinderen en een eigen bedrijf kunnen wij erg genieten van het vooruitzicht een middagje, of avond helemaal voor onszelf te hebben. En nu wordt het helemaal feest want we hebben de hele Tweede Kerstdag voor onszelf.

Bij Made in Holland hebben ze ook een prachtige Avercamp hangen. Erg toepasselijk nu we weer in een ijstijdje zijn beland.

[ afbeelding ]
Klinkt best interessant eigenlijk!
pi_90279157
Het wachten is op een nieuw fris usertje. En Mainport.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:14:19 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_90279821
Hoi.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:15:37 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90279879
Ha, Frollo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_90279895
Ha.
Aldus.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:16:10 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_90279899
Lienekien, ha.
pi_90280094
Hoi.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:24:04 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90280248
Hoi, Z. Hoi, DaD.
pi_90281304
quote:
17s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef mane het volgende:
Het zijn overigens gouden tijden (Gellius: zeker voor jou). In het Mauritshuis is momenteel een prachtige tentoonstelling: Made in Holland

http://www.mauritshuis.nl/index.aspx?ChapterID=8961&ContentID=
Ik kan deze geweldige tip niet voldoende onderschrijven! Indrukwekkende tentoonstelling.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_90285189
Present.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:22:15 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_90285408
Ha!
Mag ik temidden van al die ouwe meuk ook het GEM onder de aandacht brengen?

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_90285850
Oh, zijn we hier. :) . De winter heeft mijn opmerkzaamheid aangetast.

Lienekien. Mijn kat is zo eigenwijs. Ik heb zo'n fijn verwarmingsmandje voor haar gekocht, maar ze negeert het ding volledig. Als ik een kat was, zou ik een gat in de lucht springen met zo'n ding. Maar op de ene of andere manier heeft ze altijd door als iets speciaal voor haar is. Dan wil ze het dus niet. Zo ging het ook met de krabpaal. Waarom daaraan krabben als je ook de stoelpoot kunt nemen? Dat snap ik nog wel, een beetje. Dit is gewoon stom.

En de vogels hebben mijn pinda's ook nog steeds niet ontdekt.

Ik voel mij afgewezen door het dierenrijk. Ondankbare krengen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:37:46 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90286147
quote:
8s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef mane het volgende:
Oh, zijn we hier. :) . De winter heeft mijn opmerkzaamheid aangetast.

Lienekien. Mijn kat is zo eigenwijs. Ik heb zo'n fijn verwarmingsmandje voor haar gekocht, maar ze negeert het ding volledig. Als ik een kat was, zou ik een gat in de lucht springen met zo'n ding. Maar op de ene of andere manier heeft ze altijd door als iets speciaal voor haar is. Dan wil ze het dus niet. Zo ging het ook met de krabpaal. Waarom daaraan krabben als je ook de stoelpoot kunt nemen? Dat snap ik nog wel, een beetje. Dit is gewoon stom.

Ik had ook zo'n verwarmingsmandje. Ze lag in zo-een toen ik haar kwam halen in het asiel. Maar nee, totaal negeren. Herkenbaar, dus. Het dekje heb ik hergebruikt om een lekker kussentje van te maken voor de boekenplank die ze zelf verkoos.

Een krabpaal heb ik trouwens nog nooit gehad.
pi_90286327
Ik heb het normaal gesproken ook niet zo op die oude meuk, maar ik was in Rome wel onder de indruk van Caravaggio. Ik heb twee kerken bezocht waar werk van hem te zien is. Je hoeft je niet af te vragen welke werken dat zijn; ze zijn zo radicaal anders dan wat tijdgenoten er allemaal bij elkaar gekliederd hebben. Het is direct duidelijk dat dit revolutionair moet zijn geweest. :)
En ik denk dat Caravaggio's levensloop Ringo ook wel aan zal spreken.

pi_90286401
Ik wil mensen ook nog wijzen op de tentoonstelling in de Kunsthal in Rotterdam ( wellicht hebben jullie die tentoonstelling met Hopper, Munch en wat (hyper)-realisten al gezien).

pi_90286465
Ja, Noortje ligt ook liever op het hoge kastje naast mijn bureau. Daar heb ik nu een fleece dekentje opgelegd. Ik snap het wel want van daaruit kan ze, alsof ze op een uitkijktorentje zit, in
een oogopslag het tuintje overzien en mij in de gaten houden. Ze moet natuurlijk wel in control blijven. Dat lukt waarschijnlijk niet als je op kniehoogte aan de verwarming hangt.

O+ .
pi_90286659
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:41 schreef k_man het volgende:
Ik heb het normaal gesproken ook niet zo op die oude meuk, maar ik was in Rome wel onder de indruk van Caravaggio. Ik heb twee kerken bezocht waar werk van hem te zien is. Je hoeft je niet af te vragen welke werken dat zijn; ze zijn zo radicaal anders dan wat tijdgenoten er allemaal bij elkaar gekliederd hebben. Het is direct duidelijk dat dit revolutionair moet zijn geweest. :)
En ik denk dat Caravaggio's levensloop Ringo ook wel aan zal spreken.
Dan heb je waarschijnlijk ook deze gezien in de San Luigi?:

Prachtig inderdaad.
pi_90286744
Heb ik inderdaad gezien. :)

De tentoonstelling die zodiakk aanbeveelt trouwens ook. Inderdaad de moeite waard. :)
pi_90287040
Ik vind Caravaggio geweldig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90288423
Dit is echt meer dan levensgroot: de barokke equivalent van de internet-onthoofdingsfilmjes:
anonieme razernist
pi_90290162
quote:
8s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:32 schreef mane het volgende:

Je kat is net een mensenkind!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90290378
quote:
15s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:59 schreef zodiakk het volgende:
Mensen, ik ben al dagen moe en lusteloos. Ik zit zuchtend achter mijn beeldscherm, kijk lang en mistroostig het raam uit, lig om tien uur 's avonds in bed. En dan moeten de feestdagen nog komen! [/klaagzang]
Ik had graag wat zalvende woorden voor je gehad, maar ik word vooral heel chagrijnig van je posting.
pi_90291025
Het is van dat postmoderne lijden, zelfaangepraat leed waar flink in gezwelgd moet worden om een zekere mate van verlichting te bereiken (die geen echte verlichting is, want is verlichting nog mogelijk sinds WOII?).

Weet je wat lijden is? Eén jaar oud zijn en alles wat je kleine, lieve, mollige handjes voorzichtig in je mond stoppen er in vloeibare vorm uit voelen gaan en er vreselijke billenuitslag van krijgen. En weet je wat een bikkel is? Daar even zachtjes bij huilen en tussendoor vrolijk verder trommelen.

Boo fucking hoo, zodiakk. Je hebt je warme vrouwenbillen, je witte kerst, je bloei van je leven. Neem een teug van een sterke bak koffie en smell the roses!
pi_90291387
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het is van dat postmoderne lijden, zelfaangepraat leed waar flink in gezwelgd moet worden om een zekere mate van verlichting te bereiken (die geen echte verlichting is, want is verlichting nog mogelijk sinds WOII?).

Weet je wat lijden is? Eén jaar oud zijn en alles wat je kleine, lieve, mollige handjes voorzichtig in je mond stoppen er in vloeibare vorm uit voelen gaan en er vreselijke billenuitslag van krijgen. En weet je wat een bikkel is? Daar even zachtjes bij huilen en tussendoor vrolijk verder trommelen.

Boo fucking hoo, zodiakk. Je hebt je warme vrouwenbillen, je witte kerst, je bloei van je leven. Neem een teug van een sterke bak koffie en smell the roses!
Krijg ik nou billenkoek!? Gelukkig heb ik niet verhaald over mijn NS-avonturen deze week!
pi_90292565
Ach jee, de jonge moeder is weer aanwezig. Het krijgen van een kind is kennelijk funest voor een brede blik. Alles moet worden gerelateerd aan Het Kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')