Miauwquote:
Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Vanaf 27 december denk ik. Eerst kerst overlevenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
MiauwBen je al aan het aftellen voor Paris?
Oh ja, logisch ook, eerst kerst idd.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Vanaf 27 december denk ik. Eerst kerst overlevenen mijn huis opruimen/opknappen. Ik heb zoveel oude zooi
Hoe is het met jou? Kerstplannen?![]()
Met oud en nieuwquote:
Oh tof! Ga je ook nog uitgebreid koken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja, logisch ook, eerst kerst idd.Ik krijg veel visite met de kerst, wel gezellig
![]()
En het zal je niet verbazen wat ik van opruimen vindIk kan zo slecht tegen rommel
Ja was gister al wat dingetjes aan het uitproberen qua etenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tof! Ga je ook nog uitgebreid koken?![]()
Hahaha we zijn zo tegenovergesteldNou ja ik kan eigenlijk ook niet tegen rommel, ik ben zelf al zo'n chaoot, meer rommel heb ik niet nodig.
Het gaat alleen zo snel en gek genoeg zie ik het pas wanneer het te laat is. Best vermoeiend
Zo tofquote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met oud en nieuwHeel toeritische knallen we een flesje HEMA-bubbels open onder de Eiffeltoren om 12 uur
Maar wel zin in!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het begint hier keihard te sneeuwenIk had helemaal geen sneeuw verwacht de komende dagen
Oh, wat ga je maken?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja was gister al wat dingetjes aan het uitproberen qua eten![]()
We zijn echt yin en yang, ik ben het omgekeerde van chaoot, ik ben bijna geprogrammeerd
Oh daar zeg je me watquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het begint hier keihard te sneeuwenIk had helemaal geen sneeuw verwacht de komende dagen
quote:
Oja, doenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Hebben jullie al gestemd? En nee geen spam voor mezelf maar gewoon in het algemeen
Vanmiddag zou het weer beginnen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Twee weken werkvrij, goddankquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie allemaal nu vakantie? Of gewoon werken?
Ook in N-H?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanmiddag zou het weer beginnen hoor
Ik hoorde op de radio dat we "een diepe witte kerst" krijgen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Twee weken werkvrij, goddank
[..]
Ook in N-H?
Oh ik dacht dat het zou dooien en pas op de 24e zou gaan sneeuwen.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanmiddag zou het weer beginnen hoor
Ik hoorde op de radio dat we "een diepe witte kerst" krijgen
Ik hoop echt dat er zo min mogelijk sneeuw is, iedereen is lang in de auto of met de trein onderweg met kerst...quote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwwik moet het halve land nog door....
Ja, het gaat wel dooien, maar om dit weg te krijgen zou je minstens 24 uur een constante warme douche op het land moeten hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zou dooien en pas op de 24e zou gaan sneeuwen.
De snelwegen zijn goed te doen met de auto hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 10:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhwwik moet het halve land nog door....
Inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De snelwegen zijn goed te doen met de auto hoor
Behold my super powers!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
Er komt een dooiaanval, maar die redt het niet
Jawel maar er zou geen sneeuw komen de komende dagenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel dooien, maar om dit weg te krijgen zou je minstens 24 uur een constante warme douche op het land moeten hebben
Ja ook als het nu weer dagen gaat sneeuwen?quote:
Das kutquote:Op woensdag 22 december 2010 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik ga met het openbaar vervoer
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh tof! Ga je ook nog uitgebreid koken?![]()
Hahaha we zijn zo tegenovergesteldNou ja ik kan eigenlijk ook niet tegen rommel, ik ben zelf al zo'n chaoot, meer rommel heb ik niet nodig.
Het gaat alleen zo snel en gek genoeg zie ik het pas wanneer het te laat is. Best vermoeiend
naar mijn (schoon)ouders, gelijk voorstelrondje voor de familiequote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met de feestdagen?
zou moeten werken maar zit ziek thuisquote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie allemaal nu vakantie? Of gewoon werken?
Jaquote:
Bedoel je bloopers maken? Of de verkeerde dingen zeggen, of iets anders?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben altijd superhandig bij nieuwe schoonfamilie. Ik roep het echt in mezelf naar boven![]()
Ben snipverkoudenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh spannend OmearosHeb je er wel zin in?
![]()
Ik ben altijd superhandig bij nieuwe schoonfamilie. Ik roep het echt in mezelf naar boven![]()
En wat heb je? Beterschap in ieder geval
Oh dat moest onhandig zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je bloopers maken? Of de verkeerde dingen zeggen, of iets anders?
Ik dacht ook al; das wel een goede binnenkomer; meteen lopen klussenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat moest onhandig zijn natuurlijkniet dat jullie nu denken dat ik ineens plintjes ga leggen of een lekkende gootsteen repareer bij schoonmoeders
![]()
Klungelig, Pisces
Awquote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat moest onhandig zijn natuurlijkniet dat jullie nu denken dat ik ineens plintjes ga leggen of een lekkende gootsteen repareer bij schoonmoeders
![]()
Klungelig, Pisces
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Ben snipverkouden
Heb er wel zin in. Kennismaking met ouders liep ook al goed, ook al was de wederhelft er steeds niet bijDrizzt lag ziek in bed toen zijn ouders langskwamen, en ik was al backstage toen mijn ouders hem kwamen ophalen om samen te komen kijken
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ook al; das wel een goede binnenkomer; meteen lopen klussen
Meestal kan ik het wel met ze vindenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwAls je maar lief bent toch, dat is het enige dat belangrijk is
Dat had ook gekund iddquote:Op woensdag 22 december 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
En ik vatte hem juist als sarcasme op dat je 'handig' was
Ja het blijft altijd dolle pretquote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
Meestal kan ik het wel met ze vindenIk heb één keer een heks getroffen
![]()
Wat een verschrikking was dat zeg!
Als je later zelf een dochter hebt ben je ws niet andersquote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die vent heeft me echt al vanaf dag 1 niet gemogen volgens mijniet om MIJ, maar gewoon omdat ik toevallig de jongen was die de onschuldigheid van z'n dochter kwam wegnemen
Ja helaas soms wel ja. Ze maakte er een sport van om je tien keer per minuut te beledigenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het blijft altijd dolle pret, je krijgt ze er maar gewoon extra gratiez bij
Nou ja waarom? Ik snap dat niet zo... het gaat toch ooit gebeuren, en het was niet dat ze 11 was ofzo. Zij 15, ik 16. En we hebben het uiteindelijk nog 3 of 4 jaar volgehouden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je later zelf een dochter hebt ben je ws niet anders
Wat Pisces zegt!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het wel getroffen eigenlijkAlleen de vader van mn eerste vriendinnetje was echt een draak. Maarja, we waren beide 15/16 rond die tijd, en zag z'n dochter volgens mij het liefste als maagd tot het huwelijk, maar goed... dat liep dus anders
Die vent heeft me echt al vanaf dag 1 niet gemogen volgens mijniet om MIJ, maar gewoon omdat ik toevallig de jongen was die de onschuldigheid van z'n dochter kwam wegnemen
En daarna nog wel hele babbels gehad met die vent, toen ik dacht dat het uit was en mijn vriendinnetje destijds dacht van niet. Ik met een ander gerommelddaarna bij pa op het matje komen. Godgodgod wat een armoe was dat
Omdat je het gewoon nog niet snapt iddquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja waarom? Ik snap dat niet zo...
Gezelligquote:Op woensdag 22 december 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja helaas soms wel ja. Ze maakte er een sport van om je tien keer per minuut te beledigen
Dat weet je niet van tevoren natuurlijk, of zo'n joch (quote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja waarom? Ik snap dat niet zo... het gaat toch ooit gebeuren, en het was niet dat ze 11 was ofzo. Zij 15, ik 16. En we hebben het uiteindelijk nog 3 of 4 jaar volgehouden ofzo
Volgens mij valt het best wel mee allemaal. Denk dat opvoeding ook best veel uitmaaktquote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Een dochter lijkt me leuk hoor![]()
![]()
Maar goed, iedereen neemt zich denk ik voor niet zo bekrompen te zijn of het anders te doen dan je eigen ouders(of schoonouders), maar ongetwijfeld vind als het eenmaal zo ver is geen enkele kerel goed genoeg voor je dochter, of vind je het altijd te vroeg... Tegen de tijd dat ik kinderen heb beginnen ze vast al op d'r 11e aan seks ofzo![]()
Toen ik jong was dan was dat rond de 15/16, en dat waren dan nog de 'vroegertjes', en nu is 13/14 al geen uitzondering geloof ik
Boh, als ik ooit een dochter krijg hou ik haar binnen tot ze 16 isquote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Een dochter lijkt me leuk hoor![]()
![]()
Maar goed, iedereen neemt zich denk ik voor niet zo bekrompen te zijn of het anders te doen dan je eigen ouders(of schoonouders), maar ongetwijfeld vind als het eenmaal zo ver is geen enkele kerel goed genoeg voor je dochter, of vind je het altijd te vroeg... Tegen de tijd dat ik kinderen heb beginnen ze vast al op d'r 11e aan seks ofzo![]()
Toen ik jong was dan was dat rond de 15/16, en dat waren dan nog de 'vroegertjes', en nu is 13/14 al geen uitzondering geloof ik
Das ook sneuquote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boh, als ik ooit een dochter krijg hou ik haar binnen tot ze 16 is
Ook dat, bij de familie tokkie zal je wel op een matje komen, maar daar kom je met alles in het leven op het matjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best wel mee allemaal. Denk dat opvoeding ook best veel uitmaakt
Nou, ik kon er wel tegen op een gegeven moment. Gewoon een goede opmerking terug maken maar wel beleefd blijven natuurlijkquote:
Er is vast ergens een gulden middenweg. Maar als je soms ziet hoe grietjes van 14/15 er bij lopen dan snap je ook wel dat ze er zo vroeg bij zijn tegenwoordigquote:
Ja, en hakken, en stringsquote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is vast ergens een gulden middenweg. Maar als je soms ziet hoe grietjes van 14/15 er bij lopen dan snap je ook wel dat ze er zo vroeg bij zijn tegenwoordigKind zijn houdt al op bij je 10e volgens mij, en daarna moet je rap aan de Blackberry, heupbroeken, lagen makeup, en weet ik wat
Tja, noodgedwongenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
jij held!
Maar scheelt, je hebt ze dus al een keer gezien!
Maar daar ben je als ouder toch ook bij?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is vast ergens een gulden middenweg. Maar als je soms ziet hoe grietjes van 14/15 er bij lopen dan snap je ook wel dat ze er zo vroeg bij zijn tegenwoordigKind zijn houdt al op bij je 10e volgens mij, en daarna moet je rap aan de Blackberry, heupbroeken, lagen makeup, en weet ik wat
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:16 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, noodgedwongen
Ik heb zijn broer toen ook gelijk ontmoet. Ben benieuwd wat er met kerst nog meer aan familie bij is. Hij krijgt met kerst gelijk mijn zus, zwager, oom, tante en neefjes met aanhang te zien
ben blij dat mijn ouders ons redelijk strak hielden. Gaatjes pas in groep 8. Pas op de middelbare school kleedgeld, voor die tijd bepaalden zij wat we aanhadden (mochten we wel uitzoeken, maar werd wel 'gekeurd') en dat was gewoon leuke kledingquote:Op woensdag 22 december 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
geen ideequote:
Ik had vroeger een klasgenootje van 15, die echt alleen maar aan het rondsloeren was, elke maand weer een nieuw vriendje, als je het al een vriendje kon noemen...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar daar ben je als ouder toch ook bij?
Dat kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar daar ben je als ouder toch ook bij?
Dat laatste zie je dan weer weinig vanquote:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Maar was er laatst nou geen ophef omdat je die nu serieus ook in kindermaten hebt ofzo?
Ik vind het ook debiel hoor. Hakjes kan ik dan nog enigszins begrijpen, leuk voor kerst of als je zo'n kind op wil doffen. Maar een string heeft toch echt wel weer een bepaalde erotische lading ofzo. En bovendien ziet daar verder niemand iets van, dus waaaaaaaaarom zou je in godsnaam je kind zoiets aandoen?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaOf hakjes voor kinderen van
5
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenootje van 15, die echt alleen maar aan het rondsloeren was, elke maand weer een nieuw vriendje, als je het al een vriendje kon noemen...
En de ouders, die boeide het geen moer... treurig vond ik dat altijd.![]()
Geen regels of niks...
Voor een kleuter van 5?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hakjes kan ik dan nog enigszins begrijpen, leuk voor kerst of als je zo'n kind op wil doffen.
Iets als seks kan je natuurlijk moeilijk verbieden, dan wordt het juist leuk. Maar je kan idd wel gewoon goed er over praten, en idd niet je dochter van 13 in een stringetje op hakjes en een minirokje de deur uit laten gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...
Kids doen op die leeftijd vast wel dingen die je als ouder liever niet wilt weten maar met regels en aandacht kun je best een eind komen denk ik.
Ik ken iemand die haar dochter van 7 ook een string gaf. Vond haar dochter leuk, vond zij leuk en zij zag er geen kwaad in. Ik vond het echt een dramaquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook debiel hoor. Hakjes kan ik dan nog enigszins begrijpen, leuk voor kerst of als je zo'n kind op wil doffen. Maar een string heeft toch echt wel weer een bepaalde erotische lading ofzo. En bovendien ziet daar verder niemand iets van, dus waaaaaaaaarom zou je in godsnaam je kind zoiets aandoen?
Nee is ook belachelijk natuurlijk, maar nog 'begrijpelijker' dan strings. Hakjes zijn belachelijk. Strings gewoon echt volkomen idioot enquote:
Oh zo, ja het is ook absurd.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee is ook belachelijk natuurlijk, maar nog 'begrijpelijker' dan strings. Hakjes zijn belachelijk. Strings gewoon echt volkomen idioot en
Maar welk normaal kind van 13 haalt het in haar hoofd om in een mini-rok, string en hakjes naar school te gaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets als seks kan je natuurlijk moeilijk verbieden, dan wordt het juist leuk. Maar je kan idd wel gewoon goed er over praten, en idd niet je dochter van 13 in een stringetje op hakjes en een minirokje de deur uit laten gaan.
Maar goed, het lijkt me wel helals je het doet heb je een kind wat je wellicht haat, doe je het niet is je dochter misschien de dorpsfiets
Nou wat ik soms hier in de stad opgedoft zie lopen in heupbroekjes en weet ik wat is in sommige gevallen echt niet ouder dan 15 volgens mij. En het zijn ook gewoon uitzonderingsgevallen, hoop ik dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar welk normaal kind van 13 haalt het in haar hoofd om in een mini-rok, string en hakjes naar school te gaan?
Of was ik soms de enige die op die leeftijd in een wijde pofbroek, kuif, pluishaar en lelijke trui en mét beugel naar school ging?
Dat hoop ik zoquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat ik soms hier in de stad opgedoft zie lopen in heupbroekjes en weet ik wat is in sommige gevallen echt niet ouder dan 15 volgens mij. En het zijn ook gewoon uitzonderingsgevallen, hoop ik dan maar
De kindjes van Sjonnie en Anita ofzo
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
Of was ik soms de enige die op die leeftijd in een wijde pofbroek, kuif, pluishaar en lelijke trui en mét beugel naar school ging?
Datquote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook debiel hoor. Hakjes kan ik dan nog enigszins begrijpen, leuk voor kerst of als je zo'n kind op wil doffen. Maar een string heeft toch echt wel weer een bepaalde erotische lading ofzo. En bovendien ziet daar verder niemand iets van, dus waaaaaaaaarom zou je in godsnaam je kind zoiets aandoen?
Dat ligt ook erg aan de kinderen ja.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat ik soms hier in de stad opgedoft zie lopen in heupbroekjes en weet ik wat is in sommige gevallen echt niet ouder dan 15 volgens mij. En het zijn ook gewoon uitzonderingsgevallen, hoop ik dan maar
De kindjes van Sjonnie en Anita ofzo
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
In de tijd dat wij 13 waren was mode gewoon niet zoals het nu is, en dan niet omdat het nu allemaal hot&sexy is, maar niemand was zo met mode bezig.
Ik kreeg op m'n 13e kleedgeld, was de eerste in de klas samen met een andere jongen.
Nu kiezen kinderen zelf en is het gewoon een hele andere tijd.
Niet voor niks zijn er zoveel glamourbladen en draait er zoveel om uiterlijk.
Het geeft ook niet, maar dat is idd anders.
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar welk normaal kind van 13 haalt het in haar hoofd om in een mini-rok, string en hakjes naar school te gaan?
Spijbelaarquote:Op woensdag 22 december 2010 11:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Nog geen id of ik morgen ga.
Maar ik denk van niet.
Streng mens!quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt![]()
Mijn dochter blijft binnen tot ze 20 is
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boh, als ik ooit een dochter krijg hou ik haar binnen tot ze 16 is
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ligt ook erg aan de kinderen ja.
Pak maar eens een VMBO klas of een VWO klas. Dat is ook trailertrash vs hippe H&M kleding, wel met make-up maar gewoon stijlvol
Ik wilde net het voorbeeld noemen van mijn VMBO-nichtje en mijn VWO-nichtjequote:Op woensdag 22 december 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ligt ook erg aan de kinderen ja.
Pak maar eens een VMBO klas of een VWO klas. Dat is ook trailertrash vs hippe H&M kleding, wel met make-up maar gewoon stijlvol
Nee, omdat er niks meer te doen is.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SpijbelaarVanwege het weer ofzo?
Het ís gewoon vaak wel zo, aan beide kanten natuurlijk uitzonderingen. Maar das ook weer een taboe om dat zo te benoemen ofzo...quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde net het voorbeeld noemen van mijn VMBO-nichtje en mijn VWO-nichtje![]()
Precies zoals je zegt! Misschien scheer ik nu iedereen over één kam maar het is wel opvallend.
Het VMBO-nichtje mocht op haar 13e ook uit en dan meteen tot 3 uur 's nachts!
En internet en tv houden we buiten de deurquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nu met al die tv/internet-invloed enzo hebben ze ook andere ideeen dan wij
Oja, dan kan het welquote:Op woensdag 22 december 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, omdat er niks meer te doen is.
Ik werk op een school en zie het zo'n beetje dagelijks, het is echt zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde net het voorbeeld noemen van mijn VMBO-nichtje en mijn VWO-nichtje![]()
Precies zoals je zegt! Misschien scheer ik nu iedereen over één kam maar het is wel opvallend.
Het VMBO-nichtje mocht op haar 13e ook uit en dan meteen tot 3 uur 's nachts!
Dat heb ik allebei nietquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, misschien juist vanuit de natuur wel weer logisch ofzo? Als je het minder van je intelligentie moet hebben moet je je lichaam/looks meer aanprijzen of in de strijd gooien?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, misschien juist vanuit de natuur wel weer logisch ofzo? Als je het minder van je intelligentie moet hebben moet je je lichaam/looks meer aanprijzen of in de strijd gooien?
Ja en wat als je beiden niet hebt?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dan kan het wel
*Sprak Spijbelkoningin 1995/1996*
Nee ff serieusquote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 11:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ben jij aan het werk Miauwtje?
Neuh het is gewoon de smaakquote:Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, je moet op de een of andere manier toch zien te overlevenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ff serieusHet klinkt wat raar aangezien we nu zo'n 'beschaafde samenleving' zijn enzo. Maar ik denk dat wellicht van oerinstinct oid zoiets best een rol kan spelen hoor... Dat je je meer op uiterlijk focussed als je minder ver kan komen qua intelligentie ofzo.
Tuurlijk, je hebt toch de voortplantingsdriftquote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ff serieusHet klinkt wat raar aangezien we nu zo'n 'beschaafde samenleving' zijn enzo. Maar ik denk dat wellicht van oerinstinct oid zoiets best een rol kan spelen hoor... Dat je je meer op uiterlijk focussed als je minder ver kan komen qua intelligentie ofzo.
Omgquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt toch de voortplantingsdrift
Ik vroeg me alleen af of je dan aan de leeftijd van ontmaagding de intelligentie kan afleiden
Doe es een poll hier zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt toch de voortplantingsdrift
Ik vroeg me alleen af of je dan aan de leeftijd van ontmaagding de intelligentie kan afleiden
Daarom deed ik ookquote:
Oh oh oh het is weer zo'n woensdagochtendquote:Op woensdag 22 december 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom deed ik ookomdat ik me dat bedacht
We kunnen ook weer een linkje richting de tienermoeders maken danquote:Op woensdag 22 december 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen ook weer een linkje richting de tienermoeders maken dan![]()
Of is dat vroege voortplantingsdrift
Of juist de Suri/Anti-meisjes. Zie het in Amsterdam nog vaak genoeg....quote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja, sorry maar 90% van die tienermoeders is ook niet echt al te bijdehand. Vaak tiepje platinablond, kappersschool, en toen ineens zwanger van een Suri/Anti.
De paar die ik in m'n omgeving ken dan
Of weer uit een cliché gezin waar de moeder met een ongelukje de dochter heeft gekregen en zo gaat het 3 generaties doorquote:Op woensdag 22 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja, sorry maar 90% van die tienermoeders is ook niet echt al te bijdehand. Vaak tiepje platinablond, kappersschool, en toen ineens zwanger van een Suri/Anti.
De paar die ik in m'n omgeving ken dan
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ik ben al sinds zondag chocoladevrij
Oh wauw...hoe kun je daar zo lang mee doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je van de choco af?
Ik heb gister m'n laatste Sinterklaas-letter opgegeten, anders had hij er nog tot Pasen gelegenMaar hij was lekker
Ik ben niet zo'n snoepert en ook geen enorme chocofan. Een doos toffifee of een bros vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw...hoe kun je daar zo lang mee doen?![]()
Ik heb de afgelopen weken een heel alfabet aan chocoladeletters naar binnen gewerkt en daarbij amper gewandeld/gesport dus ik voel het ook
Bewbsquote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn hunebillen die er groter van worden
waar dan wel? [/Ll]quote:Op woensdag 22 december 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn hunebillen die er groter van worden
Chocolaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snoepert en ook geen enorme chocofan. Een doos toffifee of een bros vind ik wel lekker.Maar een letter is zo groot en alleen maar choco.
Weet ik tochquote:Op woensdag 22 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar?
Oh neeeeee zo bedoelde ik het nietdat was New Kids style het vragen 'Woar dan, KUT!'
Knalrood, en dan een kroonluchter in het midden, een hoekbad (met bubbels) en een bed in de vorm van een hartquote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, welke kleur zal ik de muur in de slaapkamer verven? Een soort donkerturquoise of taupe?
Oh, die kroonluchter heb ik welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Knalrood, en dan een kroonluchter in het midden, een hoekbad (met bubbels) en een bed in de vorm van een hart
precies, dat vinden m'n vrouwtjes ook. En de klanten vinden het helemaal geweldig. Beppie achter de bar, met d'r gouwe ketting met de naam van d'r man 'Sjon' d'r op. Lekker beetje rokerig luchtje, paar flessies bubbels in de koeler. En dan loopt de toko welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die kroonluchter heb ik wel![]()
Knalrood heb ik al een keer gehad, toen kon ik gek genoeg niet meer slapenOf nou ja zo heel gek is het niet....
Maar verder heb je een geweldige smaak voor inrichting hoor Ll
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
precies, dat vinden m'n vrouwtjes ook. En de klanten vinden het helemaal geweldig. Beppie achter de bar, met d'r gouwe ketting met de naam van d'r man 'Sjon' d'r op. Lekker beetje rokerig luchtje, paar flessies bubbels in de koeler. En dan loopt de toko wel
Ik zou taupe doen trouwensquote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, die kroonluchter heb ik wel![]()
Knalrood heb ik al een keer gehad, toen kon ik gek genoeg niet meer slapenOf nou ja zo heel gek is het niet....
Oh doe dan maar taupe van die 2quote:Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, welke kleur zal ik de muur in de slaapkamer verven? Een soort donkerturquoise of taupe?
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, taupe is wel het rustigst. Het wordt dan taupe met grijze accentenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou taupe doen trouwens
Mijn slaapkamer heeft lichtgroen en wit
De woonkamer/keuken heeft oker, rood, zwart en wit
Ja, die kleuren, daar moest mn stiefvader wel van slikken, toen ie ging schilderen en zag wat welke kleur moestquote:Op woensdag 22 december 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, taupe is wel het rustigst. Het wordt dan taupe met grijze accenten![]()
Oh wauw, wat een kleuren![]()
Mijn huis is, op één taupig muurtje na, helemaal wit![]()
Ik had tot een paar weken terug de onderste helft van de muren in de gang paars. Maar echt, in een smalle donkere gang moet je dat niet doenMensen werden zelfs bang
Mijn slaapkamer is echt héél erg smal, 180 breed denk ik maar wel weer 450 langquote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh doe dan maar taupe van die 2Is je slaapkamer klein of een beetje ruim?
Ik heb geen enkele kleur in huis op de muren, alles rustig, zo saai
Oh maar het kan ook samen best een mooie combi zijn. Hangt er echt vanaf welke tinten je neemt denk ik. Ik had in een studentenkamer ooit eens paars met rood, en echt het was niet zo hysterisch als je zou verwachten. En ik had ook een keer paars met groen, dat was ook best een geslaagde combiquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die kleuren, daar moest mn stiefvader wel van slikken, toen ie ging schilderen en zag wat welke kleur moestMaar je ziet het rood en oker vrijwel nooit tegelijk, dus het valt mee
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht nog op je bank MiauwMaar dat kan in 2011 ook nog
Hoiquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
idd!
Het is ook nog niet af allemaal![]()
Maar misschien moet ik het niet helemaal etalage-achtig willen hebben voor ik een foto upload
Dat gaat niet denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]aw
Anders gewoon de bank op de kiek en de rest eraf croppen
Halve bankquote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gaat niet denk ikDie bank is zó groot
Ja, maar mijn stiefvader is van het serenequote:Op woensdag 22 december 2010 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar het kan ook samen best een mooie combi zijn. Hangt er echt vanaf welke tinten je neemt denk ik. Ik had in een studentenkamer ooit eens paars met rood, en echt het was niet zo hysterisch als je zou verwachten. En ik had ook een keer paars met groen, dat was ook best een geslaagde combi
Met kaarslichtquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ok ok ok, ik ga niet zeuren. Ik kiek 'm vanavond wel met kaarslicht![]()
Heb nog wel een grappige foto van de sneeuwval. Nou ja niet 'grappig grappig' maar leuk om te zien hoeveel sneeuw er in een paar uur viel
hahaha je had van die mooie aanwijzingen achtergelatenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stiefvader is van het serene
En een erg leeg huis met briefjes op de muur "rood", "wit", "groen", "oker" vond hij vrij ernstig
Dat is wel leuk, hoe een huis veel over iemand zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stiefvader is van het serene
En een erg leeg huis met briefjes op de muur "rood", "wit", "groen", "oker" vond hij vrij ernstig
Lekker, ook nog scones erbijquote:
Ja, ik moest werken, en hij is schilder maar moest vlak erna geopereerd worden en wilde het af hebben daarvoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha je had van die mooie aanwijzingen achtergelaten
Me 2quote:
Ja ookquote:
Speelzequote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik ga F1 spelen op mijn doos
Girlsnightout?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kom echt de domste foto's op mijn laptop tegen
Nee, echt domme foto'squote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, echt domme foto's![]()
De flesjes douchegel en shampoo die in de badkamer dobberen omdat er cement in de afvoer zat. Dat soort dingen
Misschien is ie zwemmend gegaanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]zó erg is 't niet meer hé
Zeker vandaag niet
Wutwutwut?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
Eeww die Keith Bakker...Als het echt zó is dan
Nooit van ijzel gehoord zeker?!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]zó erg is 't niet meer hé
Zeker vandaag niet
Maar ZO vreselijk dat we moesten vrezen voor je leven was het ook weer niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nooit van ijzel gehoord zeker?!
Kerel, ik ben serieus zaterdagnacht bijna ingesneeuwd op de snelweg en rijd iedere dag van en naar m'n werk. Tis rotweer ja, maar vandaag is dan nog de beste dag in anderhalve week ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nooit van ijzel gehoord zeker?!
Oh nee er is meer 'bewijs' boven tafel gekomen. Een voormalig medewerker bevestigt het ook. Die Keith is volgens het verhaal door twee therapeuten daar aangesproken op zijn gedrag en die zijn vervolgens op staande voet ontslagen.quote:
Ik zag 'm die avond bij P&W, vond het maar een vaag verhaal. En dan nog een paar van die ouders die even kwamen roepen dat ze geen seconde twijfelden toen hun puberkind vroeg of ze bij hem mochten slapenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee er is meer 'bewijs' boven tafel gekomen. Een voormalig medewerker bevestigt het ook. Die Keith is volgens het verhaal door twee therapeuten daar aangesproken op zijn gedrag en die zijn vervolgens op staande voet ontslagen.
Ewww...dat zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag 'm die avond bij P&W, vond het maar een vaag verhaal. En dan nog een paar van die ouders die even kwamen roepen dat ze geen seconde twijfelden toen hun puberkind vroeg of ze bij hem mochten slapen
ja maar het is gewoon een hele speciale behandelingquote:Op woensdag 22 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ewww...dat zou ik ook niet doen![]()
Vind hem sowieso een vervelende uitstraling hebben.
echt Llquote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij zal daar ineens z'n HIV-snikkel tevoorschijn toveren![]()
Ja okayquote:Op woensdag 22 december 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
echt Lldit
is
het
meest
ranzige
wat
ik
vandaag
op
FOK!
heb
gelezen
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okayMaar het ís wel zo...
Die gast heeft HIV en wellicht meisjes misbruikt. Nou sorry hoor, maar dan vraag ik me af of hij áls hij iemand gaat misbruiken wel nog het fatsoen heeft dat veilig te doen
ja echt zoooo fanatiek. Al geven wij toe dat het allemaal sneu is en weet ik wat, echt geen cm toegeven verder, blind er voor blijven gaan die luiquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Trouwens, die gasten in dat Jennifer topic![]()
Die zijn echt..echt...gewoon zó ontzettend familie/vrienden van haarKan bijna niet anders
Nee Llquote:Op woensdag 22 december 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja echt zoooo fanatiek. Al geven wij toe dat het allemaal sneu is en weet ik wat, echt geen cm toegeven verder, blind er voor blijven gaan die lui![]()
Ik ben te moe om dat gekeutel weer te lezenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef -Miauw- het volgende:
Trouwens, die gasten in dat Jennifer topic![]()
Die zijn echt..echt...gewoon zó ontzettend familie/vrienden van haarKan bijna niet anders
Hij heeft niet voor niks altijd lange manenquote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee LlJij wilt ook van dat lange blonde haar en van die mooie blauwe ogen
Tis geen familie denk ik, anders hadtie wel geflipt over dat met die oogjes en spuiten enzoquote:Op woensdag 22 december 2010 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee LlJij wilt ook van dat lange blonde haar en van die mooie blauwe ogen
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis geen familie denk ik, anders hadtie wel geflipt over dat met die oogjes en spuiten enzo
Ja, ook op dat gekonkel van Raffakwella met haar Albert Cuyp jurkje van spandex.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar tis wel een fanatiekeling hooren iedere vrouw die haar niks vind is natuurlijk meteen jaloers... Pfff, dat hoor je ook bij IEDERE talentenjacht zo'n beetje als een vrouw over een andere vrouw zegt dat ze het niks vind
Ja maar tis een moeder hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ook op dat gekonkel van Raffakwella met haar Albert Cuyp jurkje van spandex.
Al is dat laatste wel jaloersmakend natuurlijk
Ja want alle moeders zijn natuurlijk klein en worstjes op potenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar tis een moeder hooren dan ist toch bewonderenswaardig hoe ze daar in d'r strakke jurkjes en broekjes over dat podium kruipt en danst als een wulps breezersletje
Aldus sommige coaches en fans van d'r welquote:Op woensdag 22 december 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja want alle moeders zijn natuurlijk klein en worstjes op poten
Dat blijkt wel, daar zijn ze ook 17 voor om dat te denkenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus sommige coaches en fans van d'r wel
Ja echtquote:Op woensdag 22 december 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben te moe om dat gekeutel weer te lezenElke keer weer dat gezeik over Haaifs en scheldwoorden met een ziekte, alsof wij dat op Fok! ook plaatsen
Ja dit dusquote:Op woensdag 22 december 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis geen familie denk ik, anders hadtie wel geflipt over dat met die oogjes en spuiten enzo
Maar tis wel een fanatiekeling hooren iedere vrouw die haar niks vind is natuurlijk meteen jaloers... Pfff, dat hoor je ook bij IEDERE talentenjacht zo'n beetje als een vrouw over een andere vrouw zegt dat ze het niks vind
Maar begin niet over dat jurkje!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ook op dat gekonkel van Raffakwella met haar Albert Cuyp jurkje van spandex.
Al is dat laatste wel jaloersmakend natuurlijk
Sorry, ik wist dat het een gevoelig puntje wasquote:Op woensdag 22 december 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Maar begin niet over dat jurkje!Je weet hoe graag ík die wilde hebben!
Spandex rekt eindeloos mee, one size fits allquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist dat het een gevoelig puntje was
Je hebt het weer overleefdquote:
Kusje op je kwellaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
En daarom ben ik ook zo blij dat Raffaella eruit is
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spandex rekt eindeloos mee, one size fits all
Formule 1 wel jaquote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het weer overleefd
[..]
Kusje op je kwella
Je weet toch wel dat ik een grapje maak hè?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het weer overleefd
[..]
Kusje op je kwella
Je bent niet écht zo dik?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik een grapje maak hè?
Laat dat maar niet horen in het Kwella-topicquote:Op woensdag 22 december 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ik heb nog wel een beetje stijl...
Hajeequote:
Nee, dan komt Catwaezle daar weer om me verbaal neer te sabelen natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat dat maar niet horen in het Kwella-topic
Oh nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit je me nou gewoon weer te beledigen?
Haha nee, ik heb je verkeerd begrepen. Niemand zou spandex moeten willen dragen.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee hoorWat bedoelde je dan?
Ik lijk nu op je ex-schoonmoeder zeker
Oke.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hajee![]()
Ik zag net je DM pas, die zie je mobiel niet
Oh gutquote:Op woensdag 22 december 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb je verkeerd begrepen. Niemand zou spandex moeten willen dragen.
Mijn ex-schoonmoeder was echt een feeks. Ik deed een keer de afwas bij haar en was toen, gedachtenloos, een zilveren theelepeltje aan het schoonboenen met een sponsje. Dat moet je nooit doen natuurlijk maar toen zei ze heel venijnig:"Geeft niet kind. Niet iedereen is opgegroeid met zilver."
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gut![]()
Ze kan het ook enkel en alleen letterlijk bedoeld hebben, maar toch
Was ze van stand?quote:
Zoiets geloof ik en ze kwam uit Oegstgeest en dat was al reden genoegquote:
Ze moet niet lullenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik en ze kwam uit Oegstgeest en dat was al reden genoeg
Ik weet nog wel hoe jij klinkt, was echt een 1 + 1 = 2quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe Miauwtje klinktEn Pisces
![]()
Alleen Bella onthoudenwant dat was zo shocking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bella doet me denken aan een prinsessen-meisje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
D'r stem wel jaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bella doet me denken aan een prinsessen-meisje
Die heb ik niet gebeldquote:Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
En Kally heb je vast ook onthouden toch?
Okeetjequote:
Margaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moet niet lullen, ik vind je al elegant door je stemgeluid
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe jij klinkt, was echt een 1 + 1 = 2
Miauw drukte bij mij wel eens verkeerd [ afbeelding ]Hahaha, wát deed ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bella doet me denken aan een prinsessen-meisje
With the stars as her umbrella
Een een-tweetjequote:
Jij haar ookquote:
Volgens mijn bioritme heb ik vandaag een intellectueel dieptepunt. Ik voel me zo dom vandaagquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
alleen je stem maar die heb ik niet nodig.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mijn bioritme heb ik vandaag een intellectueel dieptepunt. Ik voel me zo dom vandaag![]()
Serieus![]()
Ik wilde een eitje koken, had water opgezet, vergat ik het ei erin te doen![]()
Tegelijkertijd de fluitketel op en toen die begon te fluiten draaide ik het vuur uit onder het ei-pannetje en was ik oprecht verbaasd dat ik het fluitende geluid nog hoorde
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mijn bioritme heb ik vandaag een intellectueel dieptepunt. Ik voel me zo dom vandaag![]()
Serieus![]()
Ik wilde een eitje koken, had water opgezet, vergat ik het ei erin te doen![]()
Tegelijkertijd de fluitketel op en toen die begon te fluiten draaide ik het vuur uit onder het ei-pannetje en was ik oprecht verbaasd dat ik het fluitende geluid nog hoorde
Llquote:
HAJEEEquote:
Oeh, wat ga je halen?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zo maar eens de kerstboodschappen halen
Alles voor de komende dagenquote:
Oh ja vanavond maar es doenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zo maar eens de kerstboodschappen halen
Hoiquote:
Een kleine horror was het al bijna, van die blaffende keffers die inhalig en frustie door de winkel lopenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja vanavond maar es doen
teh horror
Nou gelukkig hoef ik alleen diner voor morgenavond te hebben en verder gewoon the usual om het weekend door te komen, maar geen diner. Maarja het blijft altijd een avontuur. Hoe bloedfanatiek sommige lui ook worden bij zoietsquote:Op donderdag 23 december 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kleine horror was het al bijna, van die blaffende keffers die inhalig en frustie door de winkel lopen
Lucky youquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef omearos het volgende:
Gelukkig hoef ik geen kerstboodschappen te doen
Ja fanatiek is het juiste woord en oh wee als jij een obstakel bentquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou gelukkig hoef ik alleen diner voor morgenavond te hebben en verder gewoon the usual om het weekend door te komen, maar geen diner. Maarja het blijft altijd een avontuur. Hoe bloedfanatiek sommige lui ook worden bij zoiets
Ja die hebben een checklist, een schema, een stopwatch...een missie!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou gelukkig hoef ik alleen diner voor morgenavond te hebben en verder gewoon the usual om het weekend door te komen, maar geen diner. Maarja het blijft altijd een avontuur. Hoe bloedfanatiek sommige lui ook worden bij zoiets
Wat een zegenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:53 schreef omearos het volgende:
Gelukkig hoef ik geen kerstboodschappen te doen
Wel gezelligquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een zegen![]()
Ik zit nog hele menu's in elkaar te draaien voor 3 dagen koken
quote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die hebben een checklist, een schema, een stopwatch...een missie!
engquote:Op donderdag 23 december 2010 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die hebben een checklist, een schema, een stopwatch...een missie!
Jaquote:
Als je niks moet ga je ook met plezier naar de winkel ineens, zo mooi is datquote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef omearos het volgende:
Misschien dat ik nog wat lekkers haal omdat het kan, maar ik hoef gelukkig niks te regelen voor diner in het weekend
Hoeveel krijg je d'r over de vloer?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk kook graag, tis alleen een beetje veel en dan meteen 3 dagen achter elkaar
Mijn moederquote:
Ook eventuele kerstcadeautjes al binnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef omearos het volgende:
Misschien dat ik nog wat lekkers haal omdat het kan, maar ik hoef gelukkig niks te regelen voor diner in het weekend
Heldinquote:Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaIk kook graag, tis alleen een beetje veel en dan meteen 3 dagen achter elkaar
Dat moet ik ook nog halenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook eventuele kerstcadeautjes al binnen?
Oh geen hysterische aantallen, maar wel elke dag weer mensen voor lunch of diner. Tis gewoon veel keer koken en hapjes maken. Gelukkig nooit meer dan met 6 totaal eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je d'r over de vloer?
heerlijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je niks moet ga je ook met plezier naar de winkel ineens, zo mooi is dat
Hoeft nietquote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook eventuele kerstcadeautjes al binnen?
Wel heel gezellig en leuk dat je het doetquote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh geen hysterische aantallen, maar wel elke dag weer mensen voor lunch of diner. Tis gewoon veel keer koken en hapjes maken. Gelukkig nooit meer dan met 6 totaal eten.
Maar als je voor veel kookt moet je een schema hebben, sommige recepten zijn zo bewerkelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moederze was gelukkig niet zo kefferig en niet uberfanatiek maar ze had wel altijd lijstjes en in haar hoofd had ze een schema, ik weet het zeker. Ik lijk niet op haar in ieder geval
ik kan 3 keer voor een bepaald item naar de supermarkt gaan en het drie keer vergeten.
quote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog halenInpakpapier, nog langs IKEA, en miss nog een Wii halen
wat een druktequote:Op donderdag 23 december 2010 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh geen hysterische aantallen, maar wel elke dag weer mensen voor lunch of diner. Tis gewoon veel keer koken en hapjes maken. Gelukkig nooit meer dan met 6 totaal eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |